හතිය නිට්ටාවටම හොඳ උන හැටි

PrasangaSPerera

Well-known member
  • Jul 18, 2020
    7,390
    13,167
    113
    අපේ තාත්තට ඉස්සර පීනසේ තිබ්බ...උදේට ටිකක් හරි පිණිබෑවොත් බඩු පැකට්...
    කොහෙන්දෝ මන්ද තෙලක් ගෙනත් දැම්ම ඔලුවට...ටික කාලයයි ගියෙ. සනීපයි...😍
     
    • Love
    Reactions: SMG70

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ඒ කියන්නෙ පාඩි හතියක් තිබිල තියෙන්නෙ. මට අහුරු ගනං බොන්න උනා :sorry:
    Ow dust allergy eka thiyenne mata duuwili tikak giya gaman wheeze eka enawa issara. Habai aapu gaman Asthalin/Ventolin addama harigiya
     
    • Like
    Reactions: hasithayad

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    මට පොඩි කාලේ හතිය සැරටම තිබුනා. හෙම්බිරිස්සාවක් හැදුන ගමන් wheeze එක හැදිලා අමාරු වෙනවා. එහෙම උනාම Ridgeway Arya එකට එක්කන් ගිහින් අර දුම් අල්ලන එක කරනවා, සමහර දවස්වල admit වෙලාත් තියෙනවා. කොහොමහරි හෙන දුකක් වින්දා මේක නිසා.

    ඔය අතරේ අපේ තාත්තට කෙනෙක් කියලා තිබ්බා සිංහල බෙහෙත් කරන තැනක් තියෙනවා. එතන හොඳයි කියලා. මේ වෙනකොට මන් 6 වසරෙ වගේ.

    ගියා ඒකට. දවස් හතක් එක දිගට එන්න ඕනෙ කිව්වා. මම පොඩි නිසා මට වැඩිය අවබෝධයක් නෑ වැඩේ සාර්ථක වෙයිද නැද්ද කියලා. ගෙදරින් එක්කන් යන නිසා ගියා. වැඩේ උනේ මෙහෙමයි. එතන පොඩි දේවාලයක් වගේ තියෙනවා. ඒකට ගිහින් පොඩි ශ්ලෝකයක් වගේ එකක් කියනවා. ඒක කියලා ඉවර වෙලා තෙල් එකක් පපුවේ ගානවා. ඒක මාරම සුවදක් තියෙන්නේ. දවස් හතක් ගියා හරියටම. කිව්වට විශ්වාස කරපන් එදා ඉඳලා ආයි කවදාවත් හතිය හැදුනේ නෑ නේ කොච්චර සෙම වැඩි උනත්. අදටත් හිතාගන්න බෑ කොහොම බෙහෙත වැඩ කලාද කියලා. දැන් නම් ඒ කෙනා නැතිවෙලා අවුරුදු ගානක් වෙනවා. සිංහල බෙහෙතේ power එක තමා.
    තැන දාපන්
     

    cocacola

    Well-known member
  • Jan 20, 2010
    1,594
    1,149
    113
    Android
    අපේ තාත්තට ඉස්සර පීනසේ තිබ්බ...උදේට ටිකක් හරි පිණිබෑවොත් බඩු පැකට්...
    කොහෙන්දෝ මන්ද තෙලක් ගෙනත් දැම්ම ඔලුවට...ටික කාලයයි ගියෙ. සනීපයි...😍
    Ade thel eka mokakda bans? poddak hoyala kiyanna puluvangda? big help
     
    • Like
    Reactions: PrasangaSPerera

    PrasangaSPerera

    Well-known member
  • Jul 18, 2020
    7,390
    13,167
    113
    Ade thel eka mokakda bans? poddak hoyala kiyanna puluvangda? big help
    අවුරුදු 12-15කට කලින් වෙච්ච සීන් එකක් බන්..ආයුර්වේද ඩොක්ට කෙනෙක්ද කොහේද ඒ තෙල දීල තිබ්බෙ....මොනවත් ලේබලයක් හෙම තිබුනෙ නෑ..ගල් බාගෙ හිස් බෝතලේකට දාල දීල තිබුනෙ මතක විදියට ...නමක් මතකද දන්නෑ මම අහල බලන්නම්...
     
    • Like
    Reactions: PHBhagya

    ML1987

    Well-known member
  • Mar 31, 2018
    2,659
    1
    4,512
    113
    Matale

    කතා කරලා බලන්නම් මචං... ටිකක් දුරයි...


    😃අඹතැන්න හරියේ....
    ------ Post added on Oct 15, 2022 at 10:02 PM
    පහේ කණුවෙ දැන් ඔය කින්ස් කෝට් එක ගහල තියෙන තැන තිබුණා පිටියේ දේවාලේ කියලා එකක්. එතනට ද උබ එක්කන් ගියේ. ඒ ක කරපු කපුවගේ පුතෙක් තමයි ඔය කිරියේ ඉන්න අප්පුවා.