හතිය නිට්ටාවටම හොඳ උන හැටි

SMG70

Well-known member
  • Apr 14, 2015
    983
    746
    93
    මට පොඩි කාලේ හතිය සැරටම තිබුනා. හෙම්බිරිස්සාවක් හැදුන ගමන් wheeze එක හැදිලා අමාරු වෙනවා. එහෙම උනාම Ridgeway Arya එකට එක්කන් ගිහින් අර දුම් අල්ලන එක කරනවා, සමහර දවස්වල admit වෙලාත් තියෙනවා. කොහොමහරි හෙන දුකක් වින්දා මේක නිසා.

    ඔය අතරේ අපේ තාත්තට කෙනෙක් කියලා තිබ්බා සිංහල බෙහෙත් කරන තැනක් තියෙනවා. එතන හොඳයි කියලා. මේ වෙනකොට මන් 6 වසරෙ වගේ.

    ගියා ඒකට. දවස් හතක් එක දිගට එන්න ඕනෙ කිව්වා. මම පොඩි නිසා මට වැඩිය අවබෝධයක් නෑ වැඩේ සාර්ථක වෙයිද නැද්ද කියලා. ගෙදරින් එක්කන් යන නිසා ගියා. වැඩේ උනේ මෙහෙමයි. එතන පොඩි දේවාලයක් වගේ තියෙනවා. ඒකට ගිහින් පොඩි ශ්ලෝකයක් වගේ එකක් කියනවා. ඒක කියලා ඉවර වෙලා තෙල් එකක් පපුවේ ගානවා. ඒක මාරම සුවදක් තියෙන්නේ. දවස් හතක් ගියා හරියටම. කිව්වට විශ්වාස කරපන් එදා ඉඳලා ආයි කවදාවත් හතිය හැදුනේ නෑ නේ කොච්චර සෙම වැඩි උනත්. අදටත් හිතාගන්න බෑ කොහොම බෙහෙත වැඩ කලාද කියලා. දැන් නම් ඒ කෙනා නැතිවෙලා අවුරුදු ගානක් වෙනවා. සිංහල බෙහෙතේ power එක තමා.
     

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    මට පොඩි කාලේ හතිය සැරටම තිබුනා. හෙම්බිරිස්සාවක් හැදුන ගමන් wheeze එක හැදිලා අමාරු වෙනවා. එහෙම උනාම Ridgeway Arya එකට එක්කන් ගිහින් අර දුම් අල්ලන එක කරනවා, සමහර දවස්වල admit වෙලාත් තියෙනවා. කොහොමහරි හෙන දුකක් වින්දා මේක නිසා.

    ඔය අතරේ අපේ තාත්තට කෙනෙක් කියලා තිබ්බා සිංහල බෙහෙත් කරන තැනක් තියෙනවා. එතන හොඳයි කියලා. මේ වෙනකොට මන් 6 වසරෙ වගේ.

    ගියා ඒකට. දවස් හතක් එක දිගට එන්න ඕනෙ කිව්වා. මම පොඩි නිසා මට වැඩිය අවබෝධයක් නෑ වැඩේ සාර්ථක වෙයිද නැද්ද කියලා. ගෙදරින් එක්කන් යන නිසා ගියා. වැඩේ උනේ මෙහෙමයි. එතන පොඩි දේවාලයක් වගේ තියෙනවා. ඒකට ගිහින් පොඩි ශ්ලෝකයක් වගේ එකක් කියනවා. ඒක කියලා ඉවර වෙලා තෙල් එකක් පපුවේ ගානවා. ඒක මාරම සුවදක් තියෙන්නේ. දවස් හතක් ගියා හරියටම. කිව්වට විශ්වාස කරපන් එදා ඉඳලා ආයි කවදාවත් හතිය හැදුනේ නෑ නේ කොච්චර සෙම වැඩි උනත්. අදටත් හිතාගන්න බෑ කොහොම බෙහෙත වැඩ කලාද කියලා. දැන් නම් ඒ කෙනා නැතිවෙලා අවුරුදු ගානක් වෙනවා. සිංහල බෙහෙතේ power එක තමා.
    E ka loku luck එකක් mata nm oya lede maha වාත karumayak
     
    • Like
    Reactions: SMG70

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    එළු wek athi karana eka mekata honda solution ekakda සාර්ථක da
     

    Flok1

    Active member
  • Sep 23, 2022
    80
    206
    33
    Silicon Valley
    පීනස ට හොඳ සිංහල බෙහෙත් ගන්ට තැනක් කියන්ටකෝ
    Sinhala behetak tyenwa kalkayak wge. Swasha Kutila Lehaya kiyala. (jam bothalayak dala tynne. dn nm price eka 3000k wge wenwa ati)
    Ape tattata podi kale idan tibba pinasa sanipa wuna meken, Matat sema godk tibb ek hri gya.

    Ude hawas kemen passen tea spoon ekak kann tynne. (kala watura ekk biuwm hari)
    Tawa thel ekk denawa newan passe oluwe ganna. (me behet gaddi kisim aulk ne kana bona ewagen, mannokka kann beri ek witri. sithala kema knn pulwn, alwathura bonna,nanna kiyal kynne khmth)

    Oya sathkare hariyata masayak dekak karoth sema,pinasa,aduma,hatiya nittawatama sanipai.

    Metanata kathakarala balanna.

    Danapala wedamahattaya,
    Batugammana Road,Weliyaya Wedamedura, Monaragala
    055-4901499 / 077-07000837
     
    • Like
    Reactions: 33000v and eksudda

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    mata podi hathiya gathiyak awa danata 1 year withara kalin samahara dawas wala raata, mata podi kale thibbeth na e apu welawata saratama aweth na but mata e gathiya adu una al wathura bona eka nathara karala unu karala niwala bonna gaththama.
     

    eksudda

    Well-known member
  • May 25, 2017
    5,594
    3,153
    113
    Sinhala behetak tyenwa kalkayak wge. Swasha Kutila Lehaya kiyala. (jam bothalayak dala tynne. dn nm price eka 3000k wge wenwa ati)
    Ape tattata podi kale idan tibba pinasa sanipa wuna meken, Matat sema godk tibb ek hri gya.

    Ude hawas kemen passen tea spoon ekak kann tynne. (kala watura ekk biuwm hari)
    Tawa thel ekk denawa newan passe oluwe ganna. (me behet gaddi kisim aulk ne kana bona ewagen, mannokka kann beri ek witri. sithala kema knn pulwn, alwathura bonna,nanna kiyal kynne khmth)

    Oya sathkare hariyata masayak dekak karoth sema,pinasa,aduma,hatiya nittawatama sanipai.

    Metanata kathakarala balanna.

    Danapala wedamahattaya,
    Batugammana Road,Weliyaya Wedamedura, Monaragala
    055-4901499 / 077-07000837
    කතා කරලා බලන්නම් මචං... ටිකක් දුරයි...

    ටයන්න වදිනකොටම දන්නව එහෙ කියල,

    එහෙ කොයි හරියෙද ?
    😃අඹතැන්න හරියේ....
    ------ Post added on Oct 15, 2022 at 10:02 PM
     

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    Sinhala behetak tyenwa kalkayak wge. Swasha Kutila Lehaya kiyala. (jam bothalayak dala tynne. dn nm price eka 3000k wge wenwa ati)
    Ape tattata podi kale idan tibba pinasa sanipa wuna meken, Matat sema godk tibb ek hri gya.

    Ude hawas kemen passen tea spoon ekak kann tynne. (kala watura ekk biuwm hari)
    Tawa thel ekk denawa newan passe oluwe ganna. (me behet gaddi kisim aulk ne kana bona ewagen, mannokka kann beri ek witri. sithala kema knn pulwn, alwathura bonna,nanna kiyal kynne khmth)

    Oya sathkare hariyata masayak dekak karoth sema,pinasa,aduma,hatiya nittawatama sanipai.

    Metanata kathakarala balanna.

    Danapala wedamahattaya,
    Batugammana Road,Weliyaya Wedamedura, Monaragala
    055-4901499 / 077-07000837
    Oil eke nama mkkda bn?
    Api doc ta kata karannatiwa taniyema karagattata kamak nedda
     
    • Like
    Reactions: Flok1

    Flok1

    Active member
  • Sep 23, 2022
    80
    206
    33
    Silicon Valley
    Oil eke nama mkkda bn?
    Api doc ta kata karannatiwa taniyema karagattata kamak nedda
    Oil eke nama mataka ne. E product dekama etana witri hadanne. Me pette nam shop wal ne mchn :(
    Api genna gattet eheta call karala salli gewwama ehe idan ena ctb bus ekak driver kenek athe genngena
    Me aurudu 8kata 9kata kalin.

    call ekak dila bluwa nam okom wishtare denagann pulwn wei. (apith doctor gawata gihin check krgen behet gatta newe. wisthare mehema twa kenekgen ahagen genath use karal bluwe.)
     
    • Like
    Reactions: Voldemort Bro

    pathaleiretta

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,320
    21,354
    113
    මට පොඩි කාලේ හතිය සැරටම තිබුනා. හෙම්බිරිස්සාවක් හැදුන ගමන් wheeze එක හැදිලා අමාරු වෙනවා. එහෙම උනාම Ridgeway Arya එකට එක්කන් ගිහින් අර දුම් අල්ලන එක කරනවා, සමහර දවස්වල admit වෙලාත් තියෙනවා. කොහොමහරි හෙන දුකක් වින්දා මේක නිසා.

    ඔය අතරේ අපේ තාත්තට කෙනෙක් කියලා තිබ්බා සිංහල බෙහෙත් කරන තැනක් තියෙනවා. එතන හොඳයි කියලා. මේ වෙනකොට මන් 6 වසරෙ වගේ.

    ගියා ඒකට. දවස් හතක් එක දිගට එන්න ඕනෙ කිව්වා. මම පොඩි නිසා මට වැඩිය අවබෝධයක් නෑ වැඩේ සාර්ථක වෙයිද නැද්ද කියලා. ගෙදරින් එක්කන් යන නිසා ගියා. වැඩේ උනේ මෙහෙමයි. එතන පොඩි දේවාලයක් වගේ තියෙනවා. ඒකට ගිහින් පොඩි ශ්ලෝකයක් වගේ එකක් කියනවා. ඒක කියලා ඉවර වෙලා තෙල් එකක් පපුවේ ගානවා. ඒක මාරම සුවදක් තියෙන්නේ. දවස් හතක් ගියා හරියටම. කිව්වට විශ්වාස කරපන් එදා ඉඳලා ආයි කවදාවත් හතිය හැදුනේ නෑ නේ කොච්චර සෙම වැඩි උනත්. අදටත් හිතාගන්න බෑ කොහොම බෙහෙත වැඩ කලාද කියලා. දැන් නම් ඒ කෙනා නැතිවෙලා අවුරුදු ගානක් වෙනවා. සිංහල බෙහෙතේ power එක තමා.
    මගේ යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර දේවාලයක් තිබ්බා ඔය කියන වගේම. මගේ යාලුවට සහ උන්ගෙ පවුලටම හතිය. අපි එහෙ නිතරම යන එන නිසා දේවාලෙත් ගෙදර වගෙ කරන කියන දේවල් බලන්නෙ නෑ. මගේ යාලුවයි උගෙ මල්ලිල සෙට් එකයි හතිය නිසා පුදුම දුකක් වින්දේ නිතරම ඉන්හේලර් එකක් සාක්කුවෙ. එක දවසක් අපි වාඩි වෙලා කතා කර කර ඉන්න ගමන් දේවාලෙ තියෙන බෝඩ් එකක් කියෙව්වා. නිට්ටාවට සුව කරන ලේඩ ලිස්ට් එකෙ උඩම හරියෙ හතිය කියල තියෙනවා මටයි අනිත් උන්ටයි බඩ අල්ලන් හිනා. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: