හති වැටෙනකම් ගැහුවොත්ද වැඩ්ඩෙක් වෙන්නේ

adithyag

Well-known member
  • Jun 15, 2016
    2,433
    4,710
    113
    Colombo
    cdUiMxw.gif
    ziafyjace2uc1.gif
    87D.gif
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    Paka tamay whisky bagekuy strong dekakuy gahala nelanna gattama ada ada duwanne

    sira kellekta hathi wetenakan hanuma dara palanawa wage gahala mn weddak kiyala pennuwata wedak naha,
    ekita mentally satisfy wenna gahanna ona, mentally satis unoth thamai physically satis wenne. ekata loweth hathi dagena gahala wedak naha.
    anika mentally, physically satis wenna gahannama ona kiyalath naha,

    kellekta/ ganiyekta, pirimiyek laga a badenna ona badeema athi unaham nikanma pantiya wet wenawa (aexperiance eken kiyanne)
    Wife wenay
    Gahana kali wenay
    Uba mona lokeda inne
    ------ Post added on Nov 6, 2024 at 1:06 AM
     

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    මොකද්ද බන් මේ පුකේ ලොජික් එක??

    මේ කියලා තියෙන්නේ වේසියොන්ට හුකන හැටි ගැන මිසක් තමන්ගේ ආදරේ කරන ගෑනිට හුකන හැටි ගැන නෙමෙයිනෙ බන්...
    පිරිමි අපි වගේ නෙමෙයි, ගෑනු ඉක්මනටම ඇඩොප්ට් වෙනවා, උන්ට වෙසියෙක්ට වගේ හුකලා පුරුදු උනාම ඒක නැතුව බැරි වෙනවා...

    ඒ හින්දා හැම දේම බැලන්ස් එකේ කරන්න ඕන.

    හැබැයි ඉඳලා හිටලා තමන්ගේ ගෑනිට දැනෙන්න හුකලා ගෑනිට මිනිහගේ පිරිම කම පෙන්නන්නත් ඕන..

    ජිවිතේ තමන් එක්ක සැඳෑ කාලය ගත කරන්න තෝරගත්ත ගෑනි එක්ක සෙක්ස් කරද්දි ඒ ගෑනිව හොඳට ස්ටඩි කරන්න ඕන,
    වගකීමෙන් කියන්නේ, මගේ වයිෆාට නම් විනාඩි 5ක් වගේ ඇති ඕගැසම් වෙන්න, (පොඩි එවුන් දෙන්න ඉන්න හින්දා දැන් ඉස්සර වගේ පැයක විතර ලව් ශෙෂන් දාන්න වෙලාවක් නෑ බන්, ටයිම් එක ප්ලෙස් එක සෙට් උනා නම් වැඩේ කරා)
    ෆොර්ප්ලේ එකත් එක්ක දිගටම ගියොත් 2වෙනි 3වෙනි ඕගැසම් එකත් වෙනකන් යන්න පුලුවන් ඊසිලි...
    ගෑනියෙක් ඕගැසම් වෙනවා කියන්නේ පට්ටම ෆීලින් එකක්, එයාට ඇති නම් මට බඩු ගියේ නැතත් මම නවත්තවා..
    එකෙම අනිත් පැත්ත ගෑනිටත් තියෙනවා, බ්ලෝජොබ් එකක්, හැන්ඩ්ශේක් එකක් දීලා මට බඩු ටික ගියාම උන්දැට මාර හැපි...

    ගෑනියෙක් මිනිහෙක් අතර තියෙන අවබෝධය, බැඳීම තමයි බන් මේ හැමදේටම මුල..

    වත්ත වටේ යන වේසියෝ, තමන්ගේ වේසකම වහගන්න දාන මේ වගේ පෝස්ට් වලින් මොලේ අවුල් කර ගන්න එපා...
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,890
    113
    🤍
    මොකද්ද බන් මේ පුකේ ලොජික් එක??

    මේ කියලා තියෙන්නේ වේසියොන්ට හුකන හැටි ගැන මිසක් තමන්ගේ ආදරේ කරන ගෑනිට හුකන හැටි ගැන නෙමෙයිනෙ බන්...
    පිරිමි අපි වගේ නෙමෙයි, ගෑනු ඉක්මනටම ඇඩොප්ට් වෙනවා, උන්ට වෙසියෙක්ට වගේ හුකලා පුරුදු උනාම ඒක නැතුව බැරි වෙනවා...

    ඒ හින්දා හැම දේම බැලන්ස් එකේ කරන්න ඕන.

    හැබැයි ඉඳලා හිටලා තමන්ගේ ගෑනිට දැනෙන්න හුකලා ගෑනිට මිනිහගේ පිරිම කම පෙන්නන්නත් ඕන..

    ජිවිතේ තමන් එක්ක සැඳෑ කාලය ගත කරන්න තෝරගත්ත ගෑනි එක්ක සෙක්ස් කරද්දි ඒ ගෑනිව හොඳට ස්ටඩි කරන්න ඕන,
    වගකීමෙන් කියන්නේ, මගේ වයිෆාට නම් විනාඩි 5ක් වගේ ඇති ඕගැසම් වෙන්න, (පොඩි එවුන් දෙන්න ඉන්න හින්දා දැන් ඉස්සර වගේ පැයක විතර ලව් ශෙෂන් දාන්න වෙලාවක් නෑ බන්, ටයිම් එක ප්ලෙස් එක සෙට් උනා නම් වැඩේ කරා)
    ෆොර්ප්ලේ එකත් එක්ක දිගටම ගියොත් 2වෙනි 3වෙනි ඕගැසම් එකත් වෙනකන් යන්න පුලුවන් ඊසිලි...
    ගෑනියෙක් ඕගැසම් වෙනවා කියන්නේ පට්ටම ෆීලින් එකක්, එයාට ඇති නම් මට බඩු ගියේ නැතත් මම නවත්තවා..
    එකෙම අනිත් පැත්ත ගෑනිටත් තියෙනවා, බ්ලෝජොබ් එකක්, හැන්ඩ්ශේක් එකක් දීලා මට බඩු ටික ගියාම උන්දැට මාර හැපි...

    ගෑනියෙක් මිනිහෙක් අතර තියෙන අවබෝධය, බැඳීම තමයි බන් මේ හැමදේටම මුල..

    වත්ත වටේ යන වේසියෝ, තමන්ගේ වේසකම වහගන්න දාන මේ වගේ පෝස්ට් වලින් මොලේ අවුල් කර ගන්න එපා...
    ganiykge athinwat allala nathi smell ekak enawa
     
    • Haha
    Reactions: Naughtykolla48

    buddikagayan

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    27,396
    16,070
    113
    Colombo
    ගොඩක් ගෑනුන්ට එක පාර ඔගසම් උනාම ඇති
    සමහර ඒවට ඉතින් එක දිගට 3ක් වගේ යවන්න පුලුවන්
    ඒවට ඉතින් රිදෙන්නම් ගහන්න ඕනේ
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,641
    9,127
    113
    ජෝක් නෙවේ බන්. දැන් බලපන් අපේ එකී. මම මි හරකෙක් වගේ තඩි ඩයල් එකක්. ඒත් නිපල් එක ඇල්ලුවත් එකී වෙට් වෙනවා. ඇයි. එකී මට ආදරේ නිසා. තොගීකිත් ඒවගේ තම. තෝ හි කිවත් වෙට් වෙනවා.
    අතගානවද බන්
     

    icewiz

    Well-known member
  • Dec 19, 2023
    2,401
    3,207
    113
    ඔය උවමනාව උබට වෙන දේකට තිබ්බනම්
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,401
    1
    62,034
    113
    Mother Earth
    එහම එකක් නෑ හුත්තෝ.
    කෙල්ල ඕගස්ම් උන නම් ඇ ති.
    හැ
    බා යි ඉතින් කෙල්ල ඕගස්ම් වෙනවා කියනේ ති තමා .
    කෙල්ලට කලින් අපිට බඩු ගියොත්?🤔