Mama godak balanne mata padinna bn.ehema awlk weidaජල්තර..උබට පොත හරවගන්න බෑ...වාහනේ වටිනාකම්ක් නෑ එතකොට
Mama godak balanne mata padinna bn.ehema awlk weidaජල්තර..උබට පොත හරවගන්න බෑ...වාහනේ වටිනාකම්ක් නෑ එතකොට
E kiwwe bn apita eka harawannethiwa padinna berida? Mona wage caseda?awl bn case watenna plwn
Hewwa bn eth ne mchn meka withrai set une aduwata.mata one hoda ekk gannakn meka use krnna.Wahana gaddi hadissi wenna epa ban. Hondata hoyala balala ganin
U nm athi bn wayasa 38ka wag ekek.pothe thiynawa uge id ekaඕක අරන් හැප්පුනොත් කේස් නේද ?මේ යන විදියට ආණ්ඩුවට සල්ලි නැතිඑකේ හදිස්සියකින් වත් ඔපෙන් පෙපස් එකට මොකක්හරි කේස් එකක් ඇදුනොත් බයිසිකලේ ගෙදර තියාගන්න තමයි වෙන්නේ .මොකද ගත්තු එකා මැරිලද ?නැත්නම් හොයාගන්න බැරිද ? ඉන්නවනම් address එක බලල පොඩි search පාරක් දන්නේ එතකොට විස්තර හොයාගන්න පුළුවන්
Ow transfer paper eke eyage sigsignature ekath thiynwa.date eka nm ne. Id copy eka withrai neththe.Pothe id number eka thiyanawanm normal transfer danna id copy one ne mathaka widihata. Kalin owner ge wisthara purawalada thiyenne.
Mn danna widihata aulk wenne ne pothe id number eka thiyanawada balapan. Nethm aniwa one. Normal transfer danna puluwan masa 6k wath yai transfer wela enna.Ow transfer paper eke eyage sigsignature ekath thiynwa.date eka nm ne. Id copy eka withrai neththe.
Ow eka beluwa.pothe id no eka thibba.transfer paper eketh sign eka thibba. Eka nisa prashnayak nethi weida?. Normal transfer eka gena denagnna puluwn kohenda mchnMn danna widihata aulk wenne ne pothe id number eka thiyanawada balapan. Nethm aniwa one. Normal transfer danna puluwan masa 6k wath yai transfer wela enna.
Ow bn eth me dwaswala bike ekk nethuwa patta kattak knne bn.masayak balala balala thamayi meka set uneඕක හෙන වාතයක් වෙනවා.. අයි ඩී කොපි එක නෑතිව ට්රාන්සර් කරන්න බෑනේ.. අනික අඩුවට හම්බ වෙනවත් නෙමේ. නරක වෙලාවට සෙට් වෙනවා වෙන්නත් පුලුවන්. අල්ලලා දාන එක තමා හොදම දේ
Documents required for normal transfer of the registered ownership of motor vehicle. | |
| 01.MTA -6 ( Notice of Transfer) 02.MTA-8 application 03.Original Certificate of Registration(CR) 04.Revenue Licence for the year relevant to the date of transfer and a photocopy 05.A photocopy of transferee’s National Identity Card 06.Two colour or black & white photographs of the size of 3.5x 2.5 c.m. of the transferee obtained within 06 months prior to the date of application ( should have been certified overleaf by the Grama Niladhari of the relevant area, a Justice of Peace or a staff officer) 07.If the transferor or the new owner is a limited Company, forms should be signed with the embossed seal. If an embossed seal is not available, a letter on company’s letter head indicating the non-availability of an embossed seal should be submitted along with a photocopy of company registration certificate. 08.In case a mortgage, absolute ownership or a lease has been registered, a letter of its cancellation. 09.In case of payment luxury taxes, originals and photocopies of the relevant receipts. |
Mn danna iwidihata pothe id eka thiyanawanm id copy one ne. Id copy one one day transfer danna witharai. Oka transfer karaganna puluwan. Rmv office eken ahapan KachcheriyeOw eka beluwa.pothe id no eka thibba.transfer paper eketh sign eka thibba. Eka nisa prashnayak nethi weida?. Normal transfer eka gena denagnna puluwn kohenda mchn
Meke nene id copy one kiyala parana owner geමේකේ විදිහට NIC කොපි එක ඕනේ නෑ වගේ.. එහෙම නම් අවුලක් නෑ
Documents required for normal transfer of the registered ownership of motor vehicle. 01.MTA -6 ( Notice of Transfer)
02.MTA-8 application
03.Original Certificate of Registration(CR)
04.Revenue Licence for the year relevant to the date of transfer and a photocopy
05.A photocopy of transferee’s National Identity Card
06.Two colour or black & white photographs of the size of 3.5x 2.5 c.m. of the transferee obtained within 06 months prior to the date of application ( should have been certified overleaf by the Grama Niladhari of the relevant area, a Justice of Peace or a staff officer)
07.If the transferor or the new owner is a limited Company, forms should be signed with the embossed seal. If an embossed seal is not available, a letter on company’s letter head indicating the non-availability of an embossed seal should be submitted along with a photocopy of company registration certificate.
08.In case a mortgage, absolute ownership or a lease has been registered, a letter of its cancellation.
09.In case of payment luxury taxes, originals and photocopies of the relevant receipts.
අයි ඩී කොපි එක ඕනේ නෑ. ඒ වුනාට ආදායම් බලපත්රය අවුරුදු 4 ක නෑ. ඒ මදිවට දිස්ත්රීක්කෙත් වෙනස්. එහේ ගිහින් තමා හදන් එන්න වෙන්නේ. පරණ ලයිසන් එක තියෙනවා ද? ඒක තියෙනවා නම් ගිහින් දඩ ගෙවලා ලයිසන් එක ගන්න පුලුවන් වෙයි.. ගාන සෑහෙන්න අඩුවට ලෑබෙනවා නම් ඔය කට්ට කෑවට කමක් නෑMn danna iwidihata pothe id eka thiyanawanm id copy one ne. Id copy one one day transfer danna witharai. Oka transfer karaganna puluwan. Rmv office eken ahapan Kachcheriye
Expired nm parana license eka oneth ne aluth karanna. Dhada nm gewanna wenawa NW nm Colombo walata laga Dankotuwa thama license karanna. T number ct 100 den lakshayak wage wenawa hodata thiyanawanm. Watinawada nedda balala ganna oneඅයි ඩී කොපි එක ඕනේ නෑ. ඒ වුනාට ආදායම් බලපත්රය අවුරුදු 4 ක නෑ. ඒ මදිවට දිස්ත්රීක්කෙත් වෙනස්. එහේ ගිහින් තමා හදන් එන්න වෙන්නේ. පරණ ලයිසන් එක තියෙනවා ද? ඒක තියෙනවා නම් ගිහින් දඩ ගෙවලා ලයිසන් එක ගන්න පුලුවන් වෙයි.. ගාන සෑහෙන්න අඩුවට ලෑබෙනවා නම් ඔය කට්ට කෑවට කමක් නෑ
පරණ ලයිසන් එක නෑතු වුනාම එහෙන් කියනවා සිස්ටම් වල විස්තර නෑ කියලා. මට ඕක වුනා එක පාරක්. අන්තිමට ලයිසන් කරපු කොලේ තිබුණේ නෑ. ඊටත් අවුරුදු දෙක තුනක් පරණ එකක් තිබ්බේ. අන්තිමට ඒ කොලේ ඉදලා දඩ ගෙවලා ගත්තේExpired nm parana license eka oneth ne aluth karanna. Dhada nm gewanna wenawa NW nm Colombo walata laga Dankotuwa thama license karanna. T number ct 100 den lakshayak wage wenawa hodata thiyanawanm. Watinawada nedda balala ganna one