හනිමූන් හොටෙල් ටිප්ස් ෆෝ නිව්බි - Part 2

windows_ubuntu

Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,893
    113
    Fantasy
    Ow, badinna inna couples walata eyala avashya thorathuru denawa.
    E sadaha wenama vadamulu karanawa. Godak useful information denawa machan.

    * honeymoon eka gana,
    * ita passe paul givithe gewana hati,
    * lamai hadanna inna kalaval gana visthara,
    * Ikmanin lamai hadanna balporoththu wenawa nam lamayata avashya poshanaya laba ganimata avashya dewala.
    ex -: Kama varga / vitamin warga / Folic acid supplements
    * Bood group eka match wenawada balanawa.

    Mevata lajjai kiyala noya inna epa.
    Mokada badala kohomath lamayek hadana kota yanna wenawa ne. Ithin badinna kalin gihin podi adahasak araganna eka godak watinawa.

    Godak kello Folic acid supplement ganne badata 3months wage unama.
    Godak hodai baba badata ena kalima wage Folic acid ganna puluwan nam. Ewa gana hari thorathuru danne nathi nisa ganna kal yanawa. Eth api kalin idalama dannawa nam api ewa gana awadanayan innawane. Anna e wage thamai.
    Thanks bro. Etatama oya scn mn denan hitiye ne.
     

    kasun757

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    984
    155
    63
    කොන්ඩම් මොකටද බන්..අමුවෙන් පටන් ගනින්..යනකොට ගනින්..