Ow, badinna inna couples walata eyala avashya thorathuru denawa.
E sadaha wenama vadamulu karanawa. Godak useful information denawa machan.
* honeymoon eka gana,
* ita passe paul givithe gewana hati,
* lamai hadanna inna kalaval gana visthara,
* Ikmanin lamai hadanna balporoththu wenawa nam lamayata avashya poshanaya laba ganimata avashya dewala.
ex -: Kama varga / vitamin warga / Folic acid supplements
* Bood group eka match wenawada balanawa.
Mevata lajjai kiyala noya inna epa.
Mokada badala kohomath lamayek hadana kota yanna wenawa ne. Ithin badinna kalin gihin podi adahasak araganna eka godak watinawa.
Godak kello Folic acid supplement ganne badata 3months wage unama.
Godak hodai baba badata ena kalima wage Folic acid ganna puluwan nam. Ewa gana hari thorathuru danne nathi nisa ganna kal yanawa. Eth api kalin idalama dannawa nam api ewa gana awadanayan innawane. Anna e wage thamai.