අඩුම ගානෙ ඌ උපවාසයක් හරි කරා,උබ මොනවද බන් කරල තියෙන්නෙ, මේකට වෙලා බක බක ගගා unp එවුන්ට @ක දෙනව ඇරෙන්ඩ.![]()
ඇත්ත උ ලෙමන් පෆ් එකෙන් ස්පොන්ස් එක හරි අරන් උපවාසයක් කරා... මට පක්ශ වැඩක් නැ පොන්ස්... වැරැද්ද වෑරදි කියනවා... මොකා කරත්
Last edited:
අඩුම ගානෙ ඌ උපවාසයක් හරි කරා,උබ මොනවද බන් කරල තියෙන්නෙ, මේකට වෙලා බක බක ගගා unp එවුන්ට @ක දෙනව ඇරෙන්ඩ.![]()
රිදිලා![]()
kiyana deyak kelin kiyapiya waten enne nathuwa.tho nam mahindage puthekda manda.,![]()

අපරාදෙ මුන්ට බිත්තර ගැහුවෙ අල්ලල වරායට දාන්ඩ තිබ්බෙ ගල තියෙනවද බලන්ඩ කියල.![]()
උබනෙ බන් මෙතනට වෙලා unp මන්තීලට @ක දෙන්නෙ.උන්ට බිත්තර නෙමේ පොල්ලකින් ගැහුවත් මොකද ,තොට කහනවද??
![]()
කහනව නම්, රටට කෙලවෙනවනම් බොඩ් එකක් අල්ලගෙන පාරට වෙලා හිටපන් විරොධය දක්වන්ඩ.හැබැයි ආයෙ තෙර්ඩ් එහෙම දානව නෙමේ "පාරෙ ගිය එවුන් මට ඇරිය දැන් මොකද කරන්නෙ" කියල එහෙම.![]()
අඩුම ගානෙ ඌ උපවාසයක් හරි කරා,උබ මොනවද බන් කරල තියෙන්නෙ, මේකට වෙලා බක බක ගගා unp එවුන්ට @ක දෙනව ඇරෙන්ඩ.![]()
& 
katu kana balu natto ko ?? enna enna inju inju !!
iju iju iju...





හම්බන්තොට වරාය හා ගුවන්... 04-19-2014 11:31 AM erozanui ubai eka vesige petaw da![]()
කො මෙහාට වරෙන් කො කොන්ද පන නෑති සමනලයො ටිකක්...අනුන්ගෙ පෑනි උර උර ඉන්න එප යකො..අපි තොපි වගෙ කි බොර්ඩ් විරයො නෙමෙයි..අපි විරයොත් නෙමෙයි...එත් අපි තොපි වගෙ එක එකාගෙ කුනුහරප කියලා දාන පොස්ට් වලට අය්යා මරු අය්යා කිය කියා පස්සෙන් යන්නෙත් නෑහෑ..තොපි දෑන ගනිව් ත්පොඉට වගෙම අපිටත් මෙකෙ අදහස් ප්රකාශ කරන්න අය්තියක් තියෙන බව...ඔනාවට වඩා පොරටොක් දාන්න එන්න එපා..රෙදි නෑතුව ත්රේඩ් වල එල්ලි එල්ලි ඉන්න වේයි හොද්ද???අම්මා අප්පා ට නිසි ගරුත්වය දෙන්න බෑරි කාලකන්නි,,![]()







රෙප් කන්නද මචන්...ඈත්තටම මචන් උබයි මමයි ඉන්නෙත් ප්රතිවිරුද්ද මත වල..අපි ත්රේඩ් වලදි හෑප්පිලත් තියෙනවා..එත් මචන් අපි කවදවත් කුනුහරප කියාගෙන නෑහෑ මචන්..මෙකෙ ඉන්නවා බන් තමන්ව වදපු අම්මලටවත් ගරු කරන්න දන්නෙ නෑති සක්කිලි ටිකක්...කි බොර්ඩ් එකයි මවුස් එකයි අතට ගත්තම උ තමා පොර කියලා හිතන්නෙ...පිස්සු පුසා;16547534 said:
මට උඹට දෙන්න බැහැ බන් කඹ නිසා![]()

හම්බන්තොට වරාය හා ගුවන්... 04-19-2014 11:31 AM erozanui ubai eka vesige petaw da![]()
කො මෙහාට වරෙන් කො කොන්ද පන නෑති සමනලයො ටිකක්...අනුන්ගෙ පෑනි උර උර ඉන්න එප යකො..අපි තොපි වගෙ කි බොර්ඩ් විරයො නෙමෙයි..අපි විරයොත් නෙමෙයි...එත් අපි තොපි වගෙ එක එකාගෙ කුනුහරප කියලා දාන පොස්ට් වලට අය්යා මරු අය්යා කිය කියා පස්සෙන් යන්නෙත් නෑහෑ..තොපි දෑන ගනිව් ත්පොඉට වගෙම අපිටත් මෙකෙ අදහස් ප්රකාශ කරන්න අය්තියක් තියෙන බව...ඔනාවට වඩා පොරටොක් දාන්න එන්න එපා..රෙදි නෑතුව ත්රේඩ් වල එල්ලි එල්ලි ඉන්න වේයි හොද්ද???අම්මා අප්පා ට නිසි ගරුත්වය දෙන්න බෑරි කාලකන්නි,,![]()
රෙප් නම් බෑ කඹ නිසාඈයි මචන්..මොකක් හරි දෙයක් කිවොත්..අම්මා අප්පා නෑතුව රෙප් කොමෙන්ට් දන්නවා..රෙප් නම් කොච්චර කෑපුවත් අවුලක් නෑහෑ,,මොකද මම රෙප් අරන් තියෙන්නෙ ඔඩියන්ස් එකට ෆොර්ම් වෙන්න කුනුහරප කිය කියා එක එකාට අපහාස කරල නෙමෙයි..එත් කමක් නෑහෑ..රෙප් කපන්න මෙකෙ ඔප්ශන් එකක් තියෙන නිසානෙ කපන්නෙ..එත් මෙ කුනුහරප දාන්නෙ මොන මගුලකට...ඔකත් කෙලේන්ම රියල් අයිඩි එකෙන්ම මම දාපු පොස්ට් එකටම දාලා කතා කලනම් ඉවරයි නෙ..
- කියන්න ඕන ටික ලෙසටම කියල තියෙනවා
රෙප් නම් බෑ කඹ නිසා

එහෙම එන්නේ නැහැඈයි මචන්..මොකක් හරි දෙයක් කිවොත්..අම්මා අප්පා නෑතුව රෙප් කොමෙන්ට් දන්නවා..රෙප් නම් කොච්චර කෑපුවත් අවුලක් නෑහෑ,,මොකද මම රෙප් අරන් තියෙන්නෙ ඔඩියන්ස් එකට ෆොර්ම් වෙන්න කුනුහරප කිය කියා එක එකාට අපහාස කරල නෙමෙයි..එත් කමක් නෑහෑ..රෙප් කපන්න මෙකෙ ඔප්ශන් එකක් තියෙන නිසානෙ කපන්නෙ..එත් මෙ කුනුහරප දාන්නෙ මොන මගුලකට...ඔකත් කෙලේන්ම රියල් අයිඩි එකෙන්ම මම දාපු පොස්ට් එකටම දාලා කතා කලනම් ඉවරයි නෙ..![]()





තො මෙ පාර වෙසක් කුඩුවක් හදනවද?පිස්සු පුසා;16547621 said:එහෙම එන්නේ නැහැ
එතකොට රටේ ලෝකේ මිනිස්සුන්ට පෙනන්න හොඳ මූනට මොකේ වෙන්නේ
ඒක්වත් තේරෙන්නේ නැද්ද
![]()

වෙන කූඩුවක් හදන්න වෙලා තියෙනවා මචන් තව මාස දෙක තුනකින්තො මෙ පාර වෙසක් කුඩුවක් හදනවද?![]()











පොඩි කුඩුව හරි හදලා තරගෙට දාපන්...විනිශ්ශෙ පෑත්තකින් තියලා එකවත් දිනවමුපිස්සු පුසා;16547656 said:වෙන කූඩුවක් හදන්න වෙලා තියෙනවා මචන් තව මාස දෙක තුනකින්
ඒකේ වැඩ වලට දුවනවා
ඒකනිසා ගොඩක් සරුවටනම් බැරි වෙයි
නෝමල් එකේ අටපට්ටමක් හදනවා
විනිශ්ය මණ්ඩලේට උඹටත් ඡන්දයක් දුන්නා![]()

පොඩි කුඩුව හරි හදලා තරගෙට දාපන්...විනිශ්ශෙ පෑත්තකින් තියලා එකවත් දිනවමු![]()



මේකේ මෙච්චර හරි වැරැද්ද, සාධාරණත්වය ගැන පොර ටෝක් දෙන මම එහෙම එකක් කරොත් හොඳට හිටී
උබ විතරක් මොකො උඩුගම් බලා පිනන්නෙ???පිස්සු පුසා;16547688 said:මේකේ මෙච්චර හරි වැරැද්ද, සාධාරණත්වය ගැන පොර ටෝක් දෙන මම එහෙම එකක් කරොත් හොඳට හිටී
![]()
අර සමාජවාදය කරෙ තියන් උන්න ගාසා මට ඈරපු ඈරිල්ලට ඔවා මොනවද බන්
උබ විතරක් මොකො උඩුගම් බලා පිනන්නෙ???අර සමාජවාදය කරෙ තියන් උන්න ගාසා මට ඈරපු ඈරිල්ලට ඔවා මොනවද බන්
![]()





