හම්බයො සෙට් එකක් මට කෙලවනවා..කරගන්න දෙයක් &#35

ahsk123

Well-known member
  • Nov 5, 2008
    6,140
    746
    113
    34
    ගාල්ලේ
    meke mokakhari horayak thiyenawa...pm balana ewun paththa palathe enne naha

    හික් හික්..
    මූගේ සිද්ධිය ඉතින් මෙතන කියන්න බෑ නේ බං..
    ඌට හරි නෑ නේ :angry: :angry: :rolleyes:

    ඇත්තටම අතදාන්න බැරි සිද්ධියක්..
    හැබැයි කැ* වැඩක්..
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    දෙනවනම් hitman ගේමක් දීපන්. ඔලුව ටිකක් කල්පනා කරලා. උඹට පුලුවන් වෙලාවට කට්ටියට කතාව කියපන්. එතකොට සප් එකක් දෙන්න පුලුවන්. :yes:

    හැබැයි මේ fake එකකින් එන්නෙ හම්බයන්ට කත් ඇදපු එකෙක් නම්, උඹට කෙලවෙන එක ගැන මට හරි සතුටුයි. :D
     

    lankavatama1i

    Member
    Mar 6, 2010
    1,428
    220
    0
    හික් හික්..
    මූගේ සිද්ධිය ඉතින් මෙතන කියන්න බෑ නේ බං..
    ඌට හරි නෑ නේ :angry: :angry: :rolleyes:

    ඇත්තටම අතදාන්න බැරි සිද්ධියක්..
    හැබැයි කැ* වැඩක්..

    PM 1k dapan
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    හික් හික්..
    මූගේ සිද්ධිය ඉතින් මෙතන කියන්න බෑ නේ බං..
    ඌට හරි නෑ නේ :angry: :angry: :rolleyes:

    ඇත්තටම අතදාන්න බැරි සිද්ධියක්..
    හැබැයි කැ* වැඩක්..

    Itin bun mu kawda kiyala kawruth danne na ne ..ekane mu fake ekakin awilla tiyenne ,,,wal bayila natuwa metana damma num iwarane :oo::oo::oo::oo:
     

    ahsk123

    Well-known member
  • Nov 5, 2008
    6,140
    746
    113
    34
    ගාල්ලේ
    Itin bun mu kawda kiyala kawruth danne na ne ..ekane mu fake ekakin awilla tiyenne ,,,wal bayila natuwa metana damma num iwarane :oo::oo::oo::oo:

    ඒක නම් ඇත්ත ඉතින්..
    අනේ මංදා ඌට බැරි හින්දා නේ.. උෟම දාන්නැතැයි කතාව

    මොනා නැතත් උගේ වැඩේි සාර්ථක නොවෙන එක ගැන මටත් ටිකක් සතුටුයි.. :rolleyes:
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    උඹ හම්බ කෙල්ලෙක්ට ඇරල දැන් ඒකිගෙ අය්යලා උඹේ පස්සෙන් එනව නේද?
     

    signshop

    Well-known member
  • May 30, 2011
    12,277
    9,133
    113
    Dubai
    wenna thiyena deyak gana katha karanna kalin wechcha de kiyapan ban. eata passe eakata piliyamak hoya ganna puluwanne banz.