හම්බයෝ ලංකාවේ හැමතැනම සීග්‍රයෙන් වැඩි වෙනවා.

R O B U S T A

Well-known member
  • Dec 13, 2020
    2,396
    6,276
    113
    Sinhalu, hambayo, demalu oya okkoma majority eka adu kule
    E nisa thamayi lankawe unge attitudes Low level ekaka thiyenne
    Sinhalugeth loku wenasak naha hambayoth ekka
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    බලපන් හම්බයෝ ලංකාවේ හැමතැනම සීග්‍රයෙන් වැඩි වෙනවා. මුන්ට ළමයි බුරුතු පිටින්. දුප්පත් කියල හම්බයෝ ඉන්නේ ඉතාමත් සීමාසහිත පිරිසක්. බහුතරයකට සල්ලි තියනවා. මම පහුගිය මාසවල දැකපු දේවල්

    1. ගොස්ෆෙස් පිට්ටනියේ සවස් වෙනකොට හම්බ ජනතාව අධිකව ගැවසෙනවා.
    2. වන් ගෝල්ෆේස් එකේ හම්බයෝ පිරි ඉතිරිලා
    3. ගල්කිස්සේ මුහුදු වෙරලේ හම්බයෝ පිරිලා .
    4. සත්තු වත්තට ගිහින් බලපන්. සත්තු වත්ත බලන්න එන මිනිස්සුන්ගෙන් වැඩි හරියක් ඉන්නේ හම්බයෝ
    5 කළුතර ඉඳල කොලබට වෙනකන් තියන ගාලු පාරේ වැඩි හරියක් තියෙන්නේ මුස්ලිම් කඩ
    6. රස්සාවකට CV එවුවොත් එතනින් වැඩි හරියක් ඉන්නේ හම්බයෝ. ( වැඩි හරියක් උපාධි තියෙන්නෙත් මුස්ලිම් අයට )
    7. පලස්තීන තස්ත්‍රයින්ට සම්පුර්ණයෙන්ම සපෝර්ට් එක දෙන්නේ මුස්ලිම් උන්.

    ඔන්න බලපන් ලංකාවේ දේශපාලන ස්ථාවරය පවා වෙනස් කරන්නේ හම්බයෝ. මේ විදිහට ගියොත් ඉදිරි අවුරුදු 100 ඇතුලත ලංකාවේ හම්බ රාජ්‍ය පාලනයක් එනවා. ෂරියා නිතිය තමයි රජකරන්නේ.

    මේවට විකල්පයක් ඕනේ. හැම රජයක්ම සහ දේශපාලන පක්ෂයක්ම බලන්නේ මුස්ලිම් උන්ව සන්තර්පණය කරලා උන්ගේ චන්ද ගන්න. ජෙප්පොත් එහෙමයි. බොදු බලේ කලෙත් වෙනම ඇජෙන්ඩාවක් . එකෙටවත් තේරෙන්නේ නැහැ මේ රටට වෙන්න යන විනාශය.

    මට මුස්ලිම් උන් එක්ක පුද්ගලික තරහක් නැහැ. මගේ හොදම යාලුවෝ පවා මුස්ලිම් අය. අපි සහෝදරත්වයෙන් ආශ්‍රය කරන්නේ. එයාල අපේ ගෙවල්වල එනවා. අපි එයාලගේ ගෙවල්වල යනවා . උන්ටත් මේ රටේ අයිතියක් තියනවා. හැබැයි පාලනයක් ඕනේ. මොකද මුස්ලිම් කියන්නේ අන්තවාදය. අවසානය එතන තියෙන්නේ තස්ත්‍රවාදය.
    Dan api mokada karanna ona pottuwa puppala @2osama ge fuke gahanna da ona...
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    හම්බයෝ මරමු


    wtpk09.jpg
     
    • Haha
    Reactions: SDCR

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,046
    6,970
    113
    Nawala
    බලපන් හම්බයෝ ලංකාවේ හැමතැනම සීග්‍රයෙන් වැඩි වෙනවා. මුන්ට ළමයි බුරුතු පිටින්. දුප්පත් කියල හම්බයෝ ඉන්නේ ඉතාමත් සීමාසහිත පිරිසක්. බහුතරයකට සල්ලි තියනවා. මම පහුගිය මාසවල දැකපු දේවල්

    1. ගොස්ෆෙස් පිට්ටනියේ සවස් වෙනකොට හම්බ ජනතාව අධිකව ගැවසෙනවා.
    2. වන් ගෝල්ෆේස් එකේ හම්බයෝ පිරි ඉතිරිලා
    3. ගල්කිස්සේ මුහුදු වෙරලේ හම්බයෝ පිරිලා .
    4. සත්තු වත්තට ගිහින් බලපන්. සත්තු වත්ත බලන්න එන මිනිස්සුන්ගෙන් වැඩි හරියක් ඉන්නේ හම්බයෝ
    5 කළුතර ඉඳල කොලබට වෙනකන් තියන ගාලු පාරේ වැඩි හරියක් තියෙන්නේ මුස්ලිම් කඩ
    6. රස්සාවකට CV එවුවොත් එතනින් වැඩි හරියක් ඉන්නේ හම්බයෝ. ( වැඩි හරියක් උපාධි තියෙන්නෙත් මුස්ලිම් අයට )
    7. පලස්තීන තස්ත්‍රයින්ට සම්පුර්ණයෙන්ම සපෝර්ට් එක දෙන්නේ මුස්ලිම් උන්.

    ඔන්න බලපන් ලංකාවේ දේශපාලන ස්ථාවරය පවා වෙනස් කරන්නේ හම්බයෝ. මේ විදිහට ගියොත් ඉදිරි අවුරුදු 100 ඇතුලත ලංකාවේ හම්බ රාජ්‍ය පාලනයක් එනවා. ෂරියා නිතිය තමයි රජකරන්නේ.

    මේවට විකල්පයක් ඕනේ. හැම රජයක්ම සහ දේශපාලන පක්ෂයක්ම බලන්නේ මුස්ලිම් උන්ව සන්තර්පණය කරලා උන්ගේ චන්ද ගන්න. ජෙප්පොත් එහෙමයි. බොදු බලේ කලෙත් වෙනම ඇජෙන්ඩාවක් . එකෙටවත් තේරෙන්නේ නැහැ මේ රටට වෙන්න යන විනාශය.

    මට මුස්ලිම් උන් එක්ක පුද්ගලික තරහක් නැහැ. මගේ හොදම යාලුවෝ පවා මුස්ලිම් අය. අපි සහෝදරත්වයෙන් ආශ්‍රය කරන්නේ. එයාල අපේ ගෙවල්වල එනවා. අපි එයාලගේ ගෙවල්වල යනවා . උන්ටත් මේ රටේ අයිතියක් තියනවා. හැබැයි පාලනයක් ඕනේ. මොකද මුස්ලිම් කියන්නේ අන්තවාදය. අවසානය එතන තියෙන්නේ තස්ත්‍රවාදය.
    දැන් මොකද්ද කියන්නේ ...කෙටියෙන් කියපන් ... නාමල් හාමු ගේමුද ලබන පාර ?
     

    tKia

    Well-known member
  • May 3, 2023
    517
    819
    93
    ඕකට හේතුව මුස්ලිම් උන් ජීවිතේ විඳිනවා. අපේ උන් වගේ ගෙවල් අස්සට වෙලා අනුන්ගේ කුණු හොය හොය, යන්නේ නැ. උන් තේ නිවාඩු වෙලාවක් හම්බ උන ගමන් උන් පවුලේ අය එක්ක කොහේ හරි යනවා. දුරම වෙන්න ඕනේ නැ, ගේ ළඟ park එකට හරි.
    අනිත් එක මුස්ලිම් පිරිමි උන් මොනවා හරි වැඩක් කරනවා, සල්ලි හම්බ කරනවා, සිංහල එවුන් වගේ ගෙවල් වලට වෙලා ගෑනි කන්න දෙනකන් ඉන්නේ නැ. අනික උන්ගේ බහුතරයක් බොන්නේ නැ, සිගරට් බොන්නේ නැ, ඒ නිසා උන්ට පවුලත් එක්ක විනෝද වෙන්න සල්ලි තියෙනවා.
    මෙතන මුස්ලිම් එවුන්ගේ කිසිම වැරද්දක් නැ. වැරැද්ද තියෙන්නේ වැඩක් පොලක් නොකර, කාලකන්නි දේශපාලුවන් පස්ස ලෙවකන උන්ට, මුස්ලිම්, දෙමල උන් ජීවිතේ විඳිනවා බලන් ඉන්න බැ.

    තව එකක්, පොහොට්ටුවේ මොකක් හරි වැඩක් පටන් ගන්න කලින් social media ඉන්න එවුන් ට මුස්ලිම්, දෙමල එවුන් මතක් වෙනවා, දෙසැම්බර් 15 මහින්දගේ මිනිස්සුන්ට එන්න කියල තියෙනවා නේද.
    ඒ කියන්නේ ඉතුරු සති දෙකේ මේ වගේ තව posts ගොඩක් එයි
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    ඕකට හේතුව මුස්ලිම් උන් ජීවිතේ විඳිනවා. අපේ උන් වගේ ගෙවල් අස්සට වෙලා අනුන්ගේ කුණු හොය හොය, යන්නේ නැ. උන් තේ නිවාඩු වෙලාවක් හම්බ උන ගමන් උන් පවුලේ අය එක්ක කොහේ හරි යනවා. දුරම වෙන්න ඕනේ නැ, ගේ ළඟ park එකට හරි.
    අනිත් එක මුස්ලිම් පිරිමි උන් මොනවා හරි වැඩක් කරනවා, සල්ලි හම්බ කරනවා, සිංහල එවුන් වගේ ගෙවල් වලට වෙලා ගෑනි කන්න දෙනකන් ඉන්නේ නැ. අනික උන්ගේ බහුතරයක් බොන්නේ නැ, සිගරට් බොන්නේ නැ, ඒ නිසා උන්ට පවුලත් එක්ක විනෝද වෙන්න සල්ලි තියෙනවා.
    මෙතන මුස්ලිම් එවුන්ගේ කිසිම වැරද්දක් නැ. වැරැද්ද තියෙන්නේ වැඩක් පොලක් නොකර, කාලකන්නි දේශපාලුවන් පස්ස ලෙවකන උන්ට, මුස්ලිම්, දෙමල උන් ජීවිතේ විඳිනවා බලන් ඉන්න බැ.

    තව එකක්, පොහොට්ටුවේ මොකක් හරි වැඩක් පටන් ගන්න කලින් social media ඉන්න එවුන් ට මුස්ලිම්, දෙමල එවුන් මතක් වෙනවා, දෙසැම්බර් 15 මහින්දගේ මිනිස්සුන්ට එන්න කියල තියෙනවා නේද.
    ඒ කියන්නේ ඉතුරු සති දෙකේ මේ වගේ තව posts ගොඩක් එයි

    ඔව් Instagram / FB වල අපේ සිංහල උන් කෙල්ලොන්ගෙ පුකවල් බල බල බැඳපු ගෑණු හොය හොය කාලේ කනකොට මුස්ලිම් උන් උන්ගේ පොඩි බිස්නස් ඵකක් හරි ඒකේ ප්‍රමෝට් කරගන්න මහන්සි වෙනවා..මම ළගදි කොකිස්, කැවිලි වගයක් ගෙන්නගත්ත Instagram page ඵකකින් දැකල.ඒකත් කරන්නේ මුස්ලිම් පොරක්..උෟ ගෙදරටම ගෙනල්ල දුන්නා උගේ වාහනේ..ඒවා කුරියර් කරන්නේ නෑ කිව්ව කොකිස් ඵහෙම කැඩෙන නිසා..සිංහල ඵකෙක්නම් ඵහෙම හිතල දෙයක් කරයිද..සල්ලි ගත්තා බඩුවට මොනා වුනත් සිංහල උන්ට වැඩක් නෑ..
     

    ishan.fdo

    Well-known member
  • May 1, 2012
    1,953
    726
    113
    බලපන් හම්බයෝ ලංකාවේ හැමතැනම සීග්‍රයෙන් වැඩි වෙනවා. මුන්ට ළමයි බුරුතු පිටින්. දුප්පත් කියල හම්බයෝ ඉන්නේ ඉතාමත් සීමාසහිත පිරිසක්. බහුතරයකට සල්ලි තියනවා. මම පහුගිය මාසවල දැකපු දේවල්

    1. ගොස්ෆෙස් පිට්ටනියේ සවස් වෙනකොට හම්බ ජනතාව අධිකව ගැවසෙනවා.
    2. වන් ගෝල්ෆේස් එකේ හම්බයෝ පිරි ඉතිරිලා
    3. ගල්කිස්සේ මුහුදු වෙරලේ හම්බයෝ පිරිලා .
    4. සත්තු වත්තට ගිහින් බලපන්. සත්තු වත්ත බලන්න එන මිනිස්සුන්ගෙන් වැඩි හරියක් ඉන්නේ හම්බයෝ
    5 කළුතර ඉඳල කොලබට වෙනකන් තියන ගාලු පාරේ වැඩි හරියක් තියෙන්නේ මුස්ලිම් කඩ
    6. රස්සාවකට CV එවුවොත් එතනින් වැඩි හරියක් ඉන්නේ හම්බයෝ. ( වැඩි හරියක් උපාධි තියෙන්නෙත් මුස්ලිම් අයට )
    7. පලස්තීන තස්ත්‍රයින්ට සම්පුර්ණයෙන්ම සපෝර්ට් එක දෙන්නේ මුස්ලිම් උන්.

    ඔන්න බලපන් ලංකාවේ දේශපාලන ස්ථාවරය පවා වෙනස් කරන්නේ හම්බයෝ. මේ විදිහට ගියොත් ඉදිරි අවුරුදු 100 ඇතුලත ලංකාවේ හම්බ රාජ්‍ය පාලනයක් එනවා. ෂරියා නිතිය තමයි රජකරන්නේ.

    මේවට විකල්පයක් ඕනේ. හැම රජයක්ම සහ දේශපාලන පක්ෂයක්ම බලන්නේ මුස්ලිම් උන්ව සන්තර්පණය කරලා උන්ගේ චන්ද ගන්න. ජෙප්පොත් එහෙමයි. බොදු බලේ කලෙත් වෙනම ඇජෙන්ඩාවක් . එකෙටවත් තේරෙන්නේ නැහැ මේ රටට වෙන්න යන විනාශය.

    මට මුස්ලිම් උන් එක්ක පුද්ගලික තරහක් නැහැ. මගේ හොදම යාලුවෝ පවා මුස්ලිම් අය. අපි සහෝදරත්වයෙන් ආශ්‍රය කරන්නේ. එයාල අපේ ගෙවල්වල එනවා. අපි එයාලගේ ගෙවල්වල යනවා . උන්ටත් මේ රටේ අයිතියක් තියනවා. හැබැයි පාලනයක් ඕනේ. මොකද මුස්ලිම් කියන්නේ අන්තවාදය. අවසානය එතන තියෙන්නේ තස්ත්‍රවාදය.
    aththa kiyapan, uba mahinda ge aluth campaign 1k neda me karanne. ehema natththam life eke kisi diyunuwak nathi ekeke uba. ehemath naththam racist family background ekakin hadichcha ekek. poduwe kiwwe.
     

    dillsdilla

    Well-known member
  • Nov 25, 2018
    2,388
    2,440
    113
    2015 න් පස්සෙ සෑහෙන්න වැඩී දැන් බලන බලන තැන පල්ලි