හර්ෂ ඔයා නම් ෆිට් කොල්ලෙක්

nmps

Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    හමුදුරුවන් චිවරදාරි කරේ තොපිනෙ බල්ලනෙ,:angry::angry: සහයට ආපු හාමුදුරුවො චිවරදාරිය කරල &න්න කම ප්‍රදර්සනය කරන්නෙ තොපිනෙ හම්බයිනෙ.:angry::angry: තොපිට කෙලෙහිගුනෙ තියෙන්වද පාහර බල්ලනෙ,:angry::angry: කුනු කානුවක බැහැල හිටපියවු,සක්කිලි කලවැද්දො ටික.:angry::angry:
    Ane pala W*sa ballo kalaguna gana kata karannatuwa. Thoge awalam maha balla kelehiguna salakana hati penawa. Eda me ballawa janadhipati karanna chande deepu minissunta muge hamudawa dala wedi tibba. Mekada Po*nayo topilage kelehigune? Awalama:angry::angry::angry::angry::angry:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    නොදකින් විතරක් මේ #න්න උන්ප් බල්ලො ටික,අර හර්ශ කියන පාහර බල්ලව රකින්ඩ හාමුදුරුවන්ගෙ සිලෙ ගැනත් කියනව.කෙලෙහිගුනෙ නැති සත්තු.උන් වහන්සේට කරපු නිග්ග්‍රහය,මේ බල්ලන්ට පෙන්නෙ නැ.%න්න හර්ශයගෙ $ක ලොවන සක්කිලි හාමුදුරුවන්ටත් බයිනව.:angry::angry:

    unp සක්කිලි ඔහොමම තමා,යකුනෙ කෙලෙහි ගුනෙ තියා ගනිල්ල කෙලෙහි ගුනෙ.කොහෙද unp බල්ලන්ට රටක් ආගමක් ජාතියක් කියල එකක් තියෙන් එකක්යෑ,වල් සත්තු.:angry::angry:

     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    නොදකින් විතරක් මේ #න්න උන්ප් බල්ලො ටික,අර හර්ශ කියන පාහර බල්ලව රකින්ඩ හාමුදුරුවන්ගෙ සිලෙ ගැනත් කියනව.කෙලෙහිගුනෙ නැති සත්තු.උන් වහන්සේට කරපු නිග්ග්‍රහය,මේ බල්ලන්ට පෙන්නෙ නැ.%න්න හර්ශයගෙ $ක ලොවන සක්කිලි හාමුදුරුවන්ටත් බයිනව.:angry::angry:

    unp සක්කිලි ඔහොමම තමා,යකුනෙ කෙලෙහි ගුනෙ තියා ගනිල්ල කෙලෙහි ගුනෙ.කොහෙද unp බල්ලන්ට රටක් ආගමක් ජාතියක් කියල එකක් තියෙන් එකක්යෑ,වල් සත්තු.:angry::angry:




    ane yako thota mathakada sarath fonseka hire dapu ekata protest karapu hamuduruwaru thope mahinda geriyage keemata ballo wage police kooduwata dakkan giya.ethakota ewa hodada ballo?uththara deepan panala yanne nathuwa.:angry:


    _47589805_009064672-1.jpg


    http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/8604053.stm
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Ane pala W*sa ballo kalaguna gana kata karannatuwa. Thoge awalam maha balla kelehiguna salakana hati penawa. Eda me ballawa janadhipati karanna chande deepu minissunta muge hamudawa dala wedi tibba. Mekada Po*nayo topilage kelehigune? Awalama:angry::angry::angry::angry::angry:
    බලපියකො මිනිස්සු ලබන පාරත් ජනාදිපති කරන්නෙ නැද්ද කියල.තොපි වගෙ%න්න යන්ට කොහෙද දේශපාලනයක් තේරෙන්නෙ මිහරක්,තොපි දන්නෙ බල්ලො වගෙ බුරන්ඩ විතරයි,කෙලෙහිගුන නොදන්න පාහර හැත්ත.රට බෙර ගත්ත හමුදාව පර හමුදාවක් උන තො වගෙ කාලකන්නි %ත්තිගෙ පුතාල එනව කියවන්ඩ.දෙමලෙක්ගෙ %ක ලොවල නිදාගනින් සක්කිලිය.:angry::angry:
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    බලපියකො මිනිස්සු ලබන පාරත් ජනාදිපති කරන්නෙ නැද්ද කියල.තොපි වගෙ%න්න යන්ට කොහෙද දේශපාලනයක් තේරෙන්නෙ මිහරක්,තොපි දන්නෙ බල්ලො වගෙ බුරන්ඩ විතරයි,කෙලෙහිගුන නොදන්න පාහර හැත්ත.රට බෙර ගත්ත හමුදාව පර හමුදාවක් උන තො වගෙ කාලකන්නි %ත්තිගෙ පුතාල එනව කියවන්ඩ.දෙමලෙක්ගෙ %ක ලොවල නිදාගනින් සක්කිලිය.:angry::angry:


     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ane yako thota mathakada sarath fonseka hire dapu ekata protest karapu hamuduruwaru thope mahinda geriyage keemata ballo wage police kooduwata dakkan giya.ethakota ewa hodada ballo?uththara deepan panala yanne nathuwa.:angry:


    bbc කරයන්ගෙ පචනෙ ඔනෙ එකකට මහින්ද.:baffled: ඔය කරල තියෙන වැඩේ වැරදියි,කතා දෙකක් නැ.මෙකෙ හිටිය මිහරක කියයිද දන්නෙ නැ ඔය හාමුදුරුවොත් ගිහියො අතර උද්ගොසනේ කරපු හින්ද සිලෙ කැඩිල කියල.:P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ko me bauddaya....uththara naha wage ewata.:lol:
    අපිට ජාතියක් ආගමක් රටක් තියෙනව.මාදුලුවාවෙ සොබිත හාමුදුරුවො වගෙ උත්තමයො හින්ද,අපි කහ සිවුරට සලකනව.උබල මේ රටේ සුවද අදුරන එවුන් නෙමේ.:no::no::no:
     
    Last edited:

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    bbc කරයන්ගෙ පචනෙ ඔනෙ එකකට මහින්ද.:baffled: ඔය කරල තියෙන වැඩේ වැරදියි,කතා දෙකක් නැ.මෙකෙ හිටිය මිහරක කියයිද දන්නෙ නැ ඔය හාමුදුරුවොත් ගිහියො අතර උද්ගොසනේ කරපු හින්ද සිලෙ කැඩිල කියල.:P

    :lol::lol::lol::lol:mama hithuwa uba ohoma kiyai kiyala..buddagame hatiyata thowa apaye yanawa yako oya kiyana boru walata.bbc pachalu.ethakota ITN witharada aththa kiyanne..
     

    nmps

    Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    බලපියකො මිනිස්සු ලබන පාරත් ජනාදිපති කරන්නෙ නැද්ද කියල.තොපි වගෙ%න්න යන්ට කොහෙද දේශපාලනයක් තේරෙන්නෙ මිහරක්,තොපි දන්නෙ බල්ලො වගෙ බුරන්ඩ විතරයි,කෙලෙහිගුන නොදන්න පාහර හැත්ත.රට බෙර ගත්ත හමුදාව පර හමුදාවක් උන තො වගෙ කාලකන්නි %ත්තිගෙ පුතාල එනව කියවන්ඩ.දෙමලෙක්ගෙ %ක ලොවල නිදාගනින් සක්කිලිය.:angry::angry:
    Harak innawanam mu wage ballekwa janadhipati karai. Tho wage goo K*riyo danne mahindaya kiyana hu*annata pu*a allannane. Deepan deepan hodata. Topilata oka wali dala arinakan burapan Hu*tige putha:angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    nmps

    Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    bbc කරයන්ගෙ පචනෙ ඔනෙ එකකට මහින්ද.:baffled: ඔය කරල තියෙන වැඩේ වැරදියි,කතා දෙකක් නැ.මෙකෙ හිටිය මිහරක කියයිද දන්නෙ නැ ඔය හාමුදුරුවොත් ගිහියො අතර උද්ගොසනේ කරපු හින්ද සිලෙ කැඩිල කියල.:P
    Ane pala h*ttige putho yanna. Thoge hakke buduras bokke dada mas:P:P:P:P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    :lol::lol::lol::lol:mama hithuwa uba ohoma kiyai kiyala..buddagame hatiyata thowa apaye yanawa yako oya kiyana boru walata.bbc pachalu.ethakota ITN witharada aththa kiyanne..
    bbc කියන්නෙ කොටින්ගෙ සල්ලි වලට නටන සත්තු ඉන්න තැනක්,:angry::angry::angry: itn ඔනෙම අන්ඩුවක මාධ්යක්නෙ,රාජ්ය මාධ්ය කියන්නෙ නිකන්ද?? :rofl::P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Harak innawanam mu wage ballekwa janadhipati karai. Tho wage goo K*riyo danne mahindaya kiyana hu*annata pu*a allannane. Deepan deepan hodata. Topilata oka wali dala arinakan burapan Hu*tige putha:angry::angry::angry::angry::angry::angry:

    Ane pala h*ttige putho yanna. Thoge hakke buduras bokke dada mas:P:P:P:P
    පල දෙමල යන්ඩ,සක්කිලිය ,තව කියවන්ඩත් එනව, පරය.:angry::angry:
     

    nmps

    Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART



    පල දෙමල යන්ඩ,සක්කිලිය ,තව කියවන්ඩත් එනව, පරය.:angry::angry:
    Tho wennati awalam balla demala. Mamanam hoda Sinhala Bauddhayek. Tho wage kuliyata kahina awalamek nimi. Man hamatissema kiyanne thoge parayo hakke buduras bokke dhada mas. Gal moosalaya:angry::angry::angry::angry::angry:
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    erozanta podi kale UNP karayek lingika athawarayak karala muta unwa pennanna baha
    ehema ekath ekkane me ubala elli elli yanne