
අනේ චුටි පැටියට රිදිලා. අයින් කරන්නම් ඔක්කොමලගෙන් සමාව ගනින්![]()
oheta ennam ewilla samawa gannamko


උගත් කොහෙන්ද දන්නේ නැහැ නේද. අනේ අපිටත් පොඩ්ඩක් උගත් කමෙන් දෙන්නකෝ. කොහෙන්ද ඔයාගේ උගත් කම තියන්නේ බාගෙට කපපු කොනේද![]()


ඇයි එකට ගියේ.අල්ලාහ්ගේ මොකක් බලන්නද![]()



Pal amu loka presidda kavum madayane..............
Methana HALAL gana vitharak katha karanda.................
mada gohawak karanda epa mage tread eka.......



ඔය එක එක හොර ID හදන නරි ගණන් ගන්න එපා. ගනින් මහා උරා සිරාජ්ව. දැන් බල්ලා වගේ ඇවිල්ල ඉන්නවා ෆොටෝ දැම්මහම.![]()



Puluwan nam umbe 4to ekak daapan balana niyama pirimyek namඌ අයිය කෙනක් වගේ වැඩ කරන්නේ. පk නගිනවා නේ. උබේ වගේ ඉරටු ගහන්න ඕනේ නැහැ නේ නග්ගවන්න![]()


Puluwan nam umbe 4to ekak daapan balana niyama pirimyek nam![]()

Pal amu loka presidda kavum madayane..............
Methana HALAL gana vitharak katha karanda.................
mada gohawak karanda epa mage tread eka.......

හා අන්කල් කියනකම් හිටියේPal amu loka presidda kavum madayane..............
Methana HALAL gana vitharak katha karanda.................
mada gohawak karanda epa mage tread eka.......

Umba koeda innayoheta ennam ewilla samawa gannamko
Waren meheta pennanam ape ugaath kama
Holy![]()


Puluwan nam umbe 4to ekak daapan balana niyama pirimyek nam![]()



සද්ද පොඩ්ඩක් අඩු කරලා ඉදපන්. නැත්නම් මුළු ඉන්ටෙර්නෙට් එකේම දානවා තොගේ ෆොටෝ එක. ජාතිවාදියෙක් කියල එක කරගන්න එපා මට කියල. තොට පාරේ බැහැල යන්න බැරි වෙයි. අන්න එක මතක තියාගෙන වැඩ කරපන්. තෝ හොර account හදාගෙන මේකේ කොල්ලෝ කොටෝනවා. එක නවත්තාපන්. නැත්නම් තොට පාරේ තියා තොගේ අම්මටවත් පාරේ බැහැල යන්න බැරි වෙයි.![]()
Oya pic eke mama nemei innay mole
Puluwan daala aytikaarayawa promote karapan
mama umba wage fakes walin enney ne bola kaatawtah bayath ne nayath ne Dewaiynata witarai baya..eeka mataka thiyagannin hambunth ussala gaanawa polawe denaganin eeka ..e nisa paaduwe itapan inna widhita samagiyen boruwata net weerayo wenne netiwa..Hodata idapan hetama merida kiyala danne ne anith ekka umbawa anti islamic walain umbawa brainwash karala thiyanne etta islam igana ganna machan 
උබට හරි අසයි නේ නියම හොදට වැඩුණු පkකට. තොගේ අම්මා වගේමයි තොත්![]()
Ane umba wage molekOya pic eke mama nemei innay mole
Puluwan daala aytikaarayawa promote karapan
mama umba wage fakes walin enney ne bola kaatawtah bayath ne nayath ne Dewaiynata witarai baya..eeka mataka thiyagannin hambunth ussala gaanawa polawe denaganin eeka ..e nisa paaduwe itapan inna widhita samagiyen boruwata net weerayo wenne netiwa..Hodata idapan hetama merida kiyala danne ne anith ekka umbawa anti islamic walain umbawa brainwash karala thiyanne etta islam igana ganna machan
පල පල ගු කැ-යා යන්න. තොගේ facebook එකේ ඉදලා අනික් හැම දෙයක් ම මගේ ගාව තියනවා. තෝ නිකන් මෙතන චන්ඩිය වෙන්න හදන්න එපා. තොට පුලුවන්ද හු-තෝ අඩි 6' 9' උස එකෙක් පොලේ ගහන්න.තෝව මම කණපිට හරෝනව දැනගනින්
ko harawapan balanna puluwan nam :lol net eke dagalanne netuwa 
Kattiya kiyanda balanda me moda kavum HALADA naththam HARAMDA kiyala..
Loka pirasidda Kavum Modayan
![]()
![]()

