හොදටඉතින්.ජෝ බයිඩන් ඇමරිකාවේ ජනාදිපති වෙලා ඔය රට කරන් යන්නෙ හොදට.
හොදටඉතින්.ජෝ බයිඩන් ඇමරිකාවේ ජනාදිපති වෙලා ඔය රට කරන් යන්නෙ හොදට.
You didnt see him mumbling nonsenseJoe Biden 81 years old
අවුරුදු 80ක කෙනෙක්ට රටක් කරන්න පුලුවන්ද.. මම දන්න වයස 75 පැනපු උන්නම් පිස්සු කෙලින්නෙ..
දැන් හොදට ඉන්නව තමයි, හැබැයි කාලෙ ආවම හිතාගන්න බැරි වේගෙන් මාසෙන් දෙකෙන් අවුල් යනවා මිනිස්සු.
ඇත්ත වෙන්නැති බං මං අදුනන ඩයල් එකකට 75 පැනපු උන් නම්බ දෙනවලුමම දන්න වයස 75 පැනපු උන්නම් පිස්සු කෙලින්නෙ..

මේ ටවුන් එකේ පරයෙක්
බලෙන් එනවා මාත් එක්ක කතාවට
උගෙ පුතා කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා රූම් ගිහින් ඒකි බඩුවක් කියලා ඒකිගෙ නම්බර් එක මට දෙන්න හදනවා, ඕකා කෙල්ලගෙ කියලා උගෙ නම්බර් එක දෙන්න හදන්නෙ
Joe Biden 81 years old
ඉතින් එහෙම බලනවා නම් ඉන්දියාවේ අගමැතිගේ වයස කීයද? ඇමරිකාවේ කොහොමද?
මෙතන තියෙන ප්රශ්නේ ඇත්තටම රටක පාලනයට පත් වෙන කෙනාගේ වයස නෙවෙයි. ඒ රටේ මිනිස්සු රටේ පාලකයින්ගෙන් බලාපොරොත්තු වෙන්නේ මොනවද? ගමේ මඟුලට,මරණෙට,කොටහළු මංගල්ලෙට එන එකද? දේශපාලන හයියෙන් පත් වීම් දෙන එකද? රටෙ නීතී, ප්රතිපත්ති හදන එකද? අමතක කරන්න එපා, නිදහස් අධ්යාපනය ඇති කරවපු කන්නන්ගර මහත්තයා ඊළඟ ඡන්දෙන් ගෙදර ගියා.
කියන්නන් වාලේ කියවනවා ආ අවුරුදු 75 තිස්සේ රට දියුණු වුනේ නෑ, අරක මේක. ඒත් ඇත්තටම ලංකාවේ මිනිස්සු රටේ පාලකයින්ගෙන් ඉල්ලා හිටියේ රටට හොඳ දේවල්ද නැත්නම් තමන්ට හොඳ දේවල්ද?
ඉතින්.ජෝ බයිඩන් ඇමරිකාවේ ජනාදිපති වෙලා ඔය රට කරන් යන්නෙ හොදට.
බිම නම් කේස් නෑ. යන විදියට රනිල් පප්ප කලිසම බිම දාගන්න ගත්තොත් තමා වැඩේ වෙන්නෙඑක තමයි ඌ යන යන තැන බිම වැටෙන්නේ ...![]()
Trump might be crazy or what not, but he's not supporting wars, LGBTQ, abortions , drug dealers, rapists and suchTrue. Just look at Donald Trump 77 years, Joe Biden 81 years. Both of them are super mongal dials in their own unique way.
එතුමට මයිනා මයිනා කියන්න එපා බලපන්කෝ ලස්සන කොල්ලා වගේ තාමmaina balapan katha karagannath be
ඇත්ත වෙන්නැති බං මං අදුනන ඩයල් එකකට 75 පැනපු උන් නම්බ දෙනවලු![]()
මතක තියෙන්නෙ ඉතිං මෙකෙ උන් කිපාර්ක් මං ආපු ටිකට ඔක කොට්කරාද?aththa kiyapan, 2023 join wechcha ubata, 2020 thread mathaka thiyenne komada? uba siri aiya neda??![]()
System හැදුවට ඒවයින් රිංගලා තමයි ජිල්මාට් දාන්නේ. ඒ හින්දා හැදුවට system විතරක් මදි. දැන් ලංකාවේ මිනිස්සු වැඩ කරන්නේ system වලටම නම් ඇයි අපි රජයේ සේවයට බනින්නේ? මොකද එතන වැඩ යන්නේ ආයතන සංග්රහය,මුල්ය රෙගුලාසි, චක්රලේඛ කියන system වලට. ඒ system එකේ වැඩ කරගන්න මිනිස්සු කැමතිද? පාරේ යන්න system එකක් තියෙනවා ඒකේ මිනිස්සු යන්න සූදානම්ද? තැනකට ගිහිල්ලා වැඩක් කරගන්න තියෙන system එකේ යන්නද කැමති නැත්නම් short cut ගහන්නද?US wala system eka already establish wela thiyenne. kawuru awath system eka duwanawa. Lankaweth wenna one anna ekai.. ethakota un janadipathi unath unta hora kannath ba. normal minissu una ubalata job ganna, lamayawa iskoleta daganna amathila gawa badaganna oneth na. Obama ehema dan retire wela normal minissue ekka kisima security 1k nathuwa athal eke inne. President kiyanneth ekthara widiyaka job 1k withrai ehe
ගෙදර ඉන්න සීයාට ජනාධිපති බලතල තියෙනවා නම් මොකද කරන්නේ? ඒ එකක්, මේ කතාව හරි යනවා සීයා යනු හුදෙක් වයසට යාම විතරක් නම්. ඉන්දියාවේ ඉස්සර ගෘහපති කියලා තිබුණේ ඒ වගේ එකක් තමයි. දැන් සීයා හුදෙක් වයස නිසා නම් දීලා බලන්න කියන්නේ එහෙම නම් මොකවත් නොකර ගෙදරට වෙලා ඉන්න කොලු ගැටයෙකුටද? නැත්නම් අත දරුවෙකුටද? නැත්නම් ගෙදර අම්මා, අක්කා, හෝ නෑනා මස්සිනා ටද?අවුරුදු 74 සියා කෙනක් ඇවිත් රට ගොඩ දානකන් බලන් ඉන්න තරුණ ජිවිත![]()
![]()
ඉසෙල්ලා උබලගේ ගෙදර සේරම පාලනය කරන්න ගෙදර ඉන්න සීයාට දීලා බලපන් කෝ මොකද වෙන්නේ කියලා
System හැදුවට ඒවයින් රිංගලා තමයි ජිල්මාට් දාන්නේ. ඒ හින්දා හැදුවට system විතරක් මදි. දැන් ලංකාවේ මිනිස්සු වැඩ කරන්නේ system වලටම නම් ඇයි අපි රජයේ සේවයට බනින්නේ? මොකද එතන වැඩ යන්නේ ආයතන සංග්රහය,මුල්ය රෙගුලාසි, චක්රලේඛ කියන system වලට. ඒ system එකේ වැඩ කරගන්න මිනිස්සු කැමතිද? පාරේ යන්න system එකක් තියෙනවා ඒකේ මිනිස්සු යන්න සූදානම්ද? තැනකට ගිහිල්ලා වැඩක් කරගන්න තියෙන system එකේ යන්නද කැමති නැත්නම් short cut ගහන්නද?
ගෙදර ඉන්න සීයාට ජනාධිපති බලතල තියෙනවා නම් මොකද කරන්නේ? ඒ එකක්, මේ කතාව හරි යනවා සීයා යනු හුදෙක් වයසට යාම විතරක් නම්. ඉන්දියාවේ ඉස්සර ගෘහපති කියලා තිබුණේ ඒ වගේ එකක් තමයි. දැන් සීයා හුදෙක් වයස නිසා නම් දීලා බලන්න කියන්නේ එහෙම නම් මොකවත් නොකර ගෙදරට වෙලා ඉන්න කොලු ගැටයෙකුටද? නැත්නම් අත දරුවෙකුටද? නැත්නම් ගෙදර අම්මා, අක්කා, හෝ නෑනා මස්සිනා ටද?
------ Post added on Mar 27, 2024 at 2:10 PM
System හැදුවට ඒවයින් රිංගලා තමයි ජිල්මාට් දාන්නේ. ඒ හින්දා හැදුවට system විතරක් මදි. දැන් ලංකාවේ මිනිස්සු වැඩ කරන්නේ system වලටම නම් ඇයි අපි රජයේ සේවයට බනින්නේ? මොකද එතන වැඩ යන්නේ ආයතන සංග්රහය,මුල්ය රෙගුලාසි, චක්රලේඛ කියන system වලට. ඒ system එකේ වැඩ කරගන්න මිනිස්සු කැමතිද? පාරේ යන්න system එකක් තියෙනවා ඒකේ මිනිස්සු යන්න සූදානම්ද? තැනකට ගිහිල්ලා වැඩක් කරගන්න තියෙන system එකේ යන්නද කැමති නැත්නම් short cut ගහන්නද?
ගෙදර ඉන්න සීයාට ජනාධිපති බලතල තියෙනවා නම් මොකද කරන්නේ? ඒ එකක්, මේ කතාව හරි යනවා සීයා යනු හුදෙක් වයසට යාම විතරක් නම්. ඉන්දියාවේ ඉස්සර ගෘහපති කියලා තිබුණේ ඒ වගේ එකක් තමයි. දැන් සීයා හුදෙක් වයස නිසා නම් දීලා බලන්න කියන්නේ එහෙම නම් මොකවත් නොකර ගෙදරට වෙලා ඉන්න කොලු ගැටයෙකුටද? නැත්නම් අත දරුවෙකුටද? නැත්නම් ගෙදර අම්මා, අක්කා, හෝ නෑනා මස්සිනා ටද?
------ Post added on Mar 27, 2024 at 2:10 PM