හාමු ආයි ජනාදිපති උනොත්, අවුරුදු 5 යද්දි වයස අවුරුදු 80 යි

topkollek

Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ඉතින්.ජෝ බයිඩන් ඇමරිකාවේ ජනාදිපති වෙලා ඔය රට කරන් යන්නෙ හොදට.
    හොදට

    Excuse Me Reaction GIF by One Chicago
     
    • Haha
    Reactions: Xi Jinping

    Gatapolos

    Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    Joe Biden 81 years old
    You didnt see him mumbling nonsense
    අවුරුදු 80ක කෙනෙක්ට රටක් කරන්න පුලුවන්ද.. මම දන්න වයස 75 පැනපු උන්නම් පිස්සු කෙලින්නෙ..

    දැන් හොදට ඉන්නව තමයි, හැබැයි කාලෙ ආවම හිතාගන්න බැරි වේගෙන් මාසෙන් දෙකෙන් අවුල් යනවා මිනිස්සු.


    පොනිලත් කිසිම ගැලපීමක් නැති වාක්ය ටිකක් කියලා කලිසම උස්ස උස්ස හිනාවෙනවා
    ------ Post added on Mar 22, 2024 at 8:23 PM
     

    gamerlk

    Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    මම දන්න වයස 75 පැනපු උන්නම් පිස්සු කෙලින්නෙ..
    ඇත්ත වෙන්නැති බං මං අදුනන ඩයල් එකකට 75 පැනපු උන් නම්බ දෙනවලු :(👇
    මේ ටවුන් එකේ පරයෙක්
    බලෙන් එනවා මාත් එක්ක කතාවට
    උගෙ පුතා කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා රූම් ගිහින් ඒකි බඩුවක් කියලා ඒකිගෙ නම්බර් එක මට දෙන්න හදනවා, ඕකා කෙල්ලගෙ කියලා උගෙ නම්බර් එක දෙන්න හදන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: kidney

    kidney

    Well-known member
  • Feb 16, 2024
    487
    603
    93
    Joe Biden 81 years old

    ඉතින් එහෙම බලනවා නම් ඉන්දියාවේ අගමැතිගේ වයස කීයද? ඇමරිකාවේ කොහොමද?
    මෙතන තියෙන ප්‍රශ්නේ ඇත්තටම රටක පාලනයට පත් වෙන කෙනාගේ වයස නෙවෙයි. ඒ රටේ මිනිස්සු රටේ පාලකයින්ගෙන් බලාපොරොත්තු වෙන්නේ මොනවද? ගමේ මඟුලට,මරණෙට,කොටහළු මංගල්ලෙට එන එකද? දේශපාලන හයියෙන් පත් වීම් දෙන එකද? රටෙ නීතී, ප්‍රතිපත්ති හදන එකද? අමතක කරන්න එපා, නිදහස් අධ්‍යාපනය ඇති කරවපු කන්නන්ගර මහත්තයා ඊළඟ ඡන්දෙන් ගෙදර ගියා.

    කියන්නන් වාලේ කියවනවා ආ අවුරුදු 75 තිස්සේ රට දියුණු වුනේ නෑ, අරක මේක. ඒත් ඇත්තටම ලංකාවේ මිනිස්සු රටේ පාලකයින්ගෙන් ඉල්ලා හිටියේ රටට හොඳ දේවල්ද නැත්නම් තමන්ට හොඳ දේවල්ද?

    ඉතින්.ජෝ බයිඩන් ඇමරිකාවේ ජනාදිපති වෙලා ඔය රට කරන් යන්නෙ හොදට.

    US wala system eka already establish wela thiyenne. kawuru awath system eka duwanawa. Lankaweth wenna one anna ekai.. ethakota un janadipathi unath unta hora kannath ba. normal minissu una ubalata job ganna, lamayawa iskoleta daganna amathila gawa badaganna oneth na. Obama ehema dan retire wela normal minissue ekka kisima security 1k nathuwa athal eke inne. President kiyanneth ekthara widiyaka job 1k withrai ehe
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    kidney

    Well-known member
  • Feb 16, 2024
    487
    603
    93
    ඇත්ත වෙන්නැති බං මං අදුනන ඩයල් එකකට 75 පැනපු උන් නම්බ දෙනවලු :(👇

    aththa kiyapan, 2023 join wechcha ubata, 2020 thread mathaka thiyenne komada? uba siri aiya neda?? :eek:
     

    gamerlk

    Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    aththa kiyapan, 2023 join wechcha ubata, 2020 thread mathaka thiyenne komada? uba siri aiya neda?? :eek:
    මතක තියෙන්නෙ ඉතිං මෙකෙ උන් කිපාර්ක් මං ආපු ටිකට ඔක කොට්කරාද?😅

    රට හදන්න කතා කරන උබට ඔච්චර දෙයක්
    තෙරුන් ගන්නවත් මොලයක් නැද්ද බං 🤔

    පලි: ලැජ්ජ නැද්ද මිනිහො අලුත් අකුන්ට් හඩ ද එකෙකව බුලි කරන්න. මහ ලොකුවට රට හදන්න කතාව හැබැයි 🤭
     
    Last edited:
    • Sad
    Reactions: kidney

    Rsupun

    Well-known member
  • Oct 6, 2007
    1,713
    2,306
    113
    Colombo
    අවුරුදු 74 සියා කෙනක් ඇවිත් රට ගොඩ දානකන් බලන් ඉන්න තරුණ ජිවිත :lol: :lol:
    ඉසෙල්ලා උබලගේ ගෙදර සේරම පාලනය කරන්න ගෙදර ඉන්න සීයාට දීලා බලපන් කෝ මොකද වෙන්නේ කියලා
     

    himal2000

    Well-known member
  • Jun 27, 2021
    614
    751
    93
    US wala system eka already establish wela thiyenne. kawuru awath system eka duwanawa. Lankaweth wenna one anna ekai.. ethakota un janadipathi unath unta hora kannath ba. normal minissu una ubalata job ganna, lamayawa iskoleta daganna amathila gawa badaganna oneth na. Obama ehema dan retire wela normal minissue ekka kisima security 1k nathuwa athal eke inne. President kiyanneth ekthara widiyaka job 1k withrai ehe
    System හැදුවට ඒවයින් රිංගලා තමයි ජිල්මාට් දාන්නේ. ඒ හින්දා හැදුවට system විතරක් මදි. දැන් ලංකාවේ මිනිස්සු වැඩ කරන්නේ system වලටම නම් ඇයි අපි රජයේ සේවයට බනින්නේ? මොකද එතන වැඩ යන්නේ ආයතන සංග්‍රහය,මුල්‍ය රෙගුලාසි, චක්‍රලේඛ කියන system වලට. ඒ system එකේ වැඩ කරගන්න මිනිස්සු කැමතිද? පාරේ යන්න system එකක් තියෙනවා ඒකේ මිනිස්සු යන්න සූදානම්ද? තැනකට ගිහිල්ලා වැඩක් කරගන්න තියෙන system එකේ යන්නද කැමති නැත්නම් short cut ගහන්නද?

    අවුරුදු 74 සියා කෙනක් ඇවිත් රට ගොඩ දානකන් බලන් ඉන්න තරුණ ජිවිත :lol: :lol:
    ඉසෙල්ලා උබලගේ ගෙදර සේරම පාලනය කරන්න ගෙදර ඉන්න සීයාට දීලා බලපන් කෝ මොකද වෙන්නේ කියලා
    ගෙදර ඉන්න සීයාට ජනාධිපති බලතල තියෙනවා නම් මොකද කරන්නේ? ඒ එකක්, මේ කතාව හරි යනවා සීයා යනු හුදෙක් වයසට යාම විතරක් නම්. ඉන්දියාවේ ඉස්සර ගෘහපති කියලා තිබුණේ ඒ වගේ එකක් තමයි. දැන් සීයා හුදෙක් වයස නිසා නම් දීලා බලන්න කියන්නේ එහෙම නම් මොකවත් නොකර ගෙදරට වෙලා ඉන්න කොලු ගැටයෙකුටද? නැත්නම් අත දරුවෙකුටද? නැත්නම් ගෙදර අම්මා, අක්කා, හෝ නෑනා මස්සිනා ටද?
    ------ Post added on Mar 27, 2024 at 2:10 PM
     

    kidney

    Well-known member
  • Feb 16, 2024
    487
    603
    93
    System හැදුවට ඒවයින් රිංගලා තමයි ජිල්මාට් දාන්නේ. ඒ හින්දා හැදුවට system විතරක් මදි. දැන් ලංකාවේ මිනිස්සු වැඩ කරන්නේ system වලටම නම් ඇයි අපි රජයේ සේවයට බනින්නේ? මොකද එතන වැඩ යන්නේ ආයතන සංග්‍රහය,මුල්‍ය රෙගුලාසි, චක්‍රලේඛ කියන system වලට. ඒ system එකේ වැඩ කරගන්න මිනිස්සු කැමතිද? පාරේ යන්න system එකක් තියෙනවා ඒකේ මිනිස්සු යන්න සූදානම්ද? තැනකට ගිහිල්ලා වැඩක් කරගන්න තියෙන system එකේ යන්නද කැමති නැත්නම් short cut ගහන්නද?


    ගෙදර ඉන්න සීයාට ජනාධිපති බලතල තියෙනවා නම් මොකද කරන්නේ? ඒ එකක්, මේ කතාව හරි යනවා සීයා යනු හුදෙක් වයසට යාම විතරක් නම්. ඉන්දියාවේ ඉස්සර ගෘහපති කියලා තිබුණේ ඒ වගේ එකක් තමයි. දැන් සීයා හුදෙක් වයස නිසා නම් දීලා බලන්න කියන්නේ එහෙම නම් මොකවත් නොකර ගෙදරට වෙලා ඉන්න කොලු ගැටයෙකුටද? නැත්නම් අත දරුවෙකුටද? නැත්නම් ගෙදර අම්මා, අක්කා, හෝ නෑනා මස්සිනා ටද?
    ------ Post added on Mar 27, 2024 at 2:10 PM

    Hari hari ban, hali one na.. awurudu 81e පප්පා wa gemu.. genath rata hadamu..


    ekane ubata wenna one


    1711693724604.png

    ------ Post added on Mar 29, 2024 at 11:58 AM
     
    Last edited:

    Rsupun

    Well-known member
  • Oct 6, 2007
    1,713
    2,306
    113
    Colombo
    System හැදුවට ඒවයින් රිංගලා තමයි ජිල්මාට් දාන්නේ. ඒ හින්දා හැදුවට system විතරක් මදි. දැන් ලංකාවේ මිනිස්සු වැඩ කරන්නේ system වලටම නම් ඇයි අපි රජයේ සේවයට බනින්නේ? මොකද එතන වැඩ යන්නේ ආයතන සංග්‍රහය,මුල්‍ය රෙගුලාසි, චක්‍රලේඛ කියන system වලට. ඒ system එකේ වැඩ කරගන්න මිනිස්සු කැමතිද? පාරේ යන්න system එකක් තියෙනවා ඒකේ මිනිස්සු යන්න සූදානම්ද? තැනකට ගිහිල්ලා වැඩක් කරගන්න තියෙන system එකේ යන්නද කැමති නැත්නම් short cut ගහන්නද?


    ගෙදර ඉන්න සීයාට ජනාධිපති බලතල තියෙනවා නම් මොකද කරන්නේ? ඒ එකක්, මේ කතාව හරි යනවා සීයා යනු හුදෙක් වයසට යාම විතරක් නම්. ඉන්දියාවේ ඉස්සර ගෘහපති කියලා තිබුණේ ඒ වගේ එකක් තමයි. දැන් සීයා හුදෙක් වයස නිසා නම් දීලා බලන්න කියන්නේ එහෙම නම් මොකවත් නොකර ගෙදරට වෙලා ඉන්න කොලු ගැටයෙකුටද? නැත්නම් අත දරුවෙකුටද? නැත්නම් ගෙදර අම්මා, අක්කා, හෝ නෑනා මස්සිනා ටද?
    ------ Post added on Mar 27, 2024 at 2:10 PM
    GJxAbJKXIAATUEK.jpeg
     

    maticat

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    1,766
    1,423
    113
    70 පැනපු වයසක ඈයින්ට ගෙදර යතුරවත් දීලා නොගියට, රට .......