එවෙලෙට කටට එන පචේ ඔහේ විදලා දානව![]()

එවෙලෙට කටට එන පචේ ඔහේ විදලා දානව![]()

ගනිකා වෘතිය දැනටත් නීති විරෝදී දෙයක් නෙමෙයි.වෙනත් කෙනෙක්ව ගනිකා වෘතියේ යොදවන්නයි තහනම්. ගනිකා නිවසක් දාගෙන ඒකට ගෑනු ගෙනත් දාලා ෆැසිලිටේට් කරන්නයි බැරි. කැමති ගෑනු කෙනෙක්ට තමන්ගේ කැමැත්තෙන් ගණිකා වෘතියේ යෙදෙන්න පුලුවන්.අර බිමල් ගේ ගෑනි කිව්වා නේ ගණිකා වෘතිය නීතිගත කරන එක උන්ගේ ප්රතිපත්තිය කියලා .
ඕකම ඇති හරියට මාකට් කරොත් චන්ද ටිකට කෙලවෙන්ව
දැන් spa වගේ හැම ගමකම නිත්යානුකුල ගණිකා නිවාස දාන්න දෙනවා කිව්වා නම් ඔය එක මිටට එන බැදපු ගෑනු ටික මිසින් !![]()
වචන ලස්සනයි , හැබැයි............එක එකාට පුක දෙන්න ඕනෙ නෑ කියල කියන්නෙ,
බාර් , ශෙඩ් ඕනෙනම් ඒ විදියට apply කලා condition set , wela approve උනා නම් අදාල license එකේ මුදල ගෙව්ව දාගත්ත

korahe kimbillu dakinna kalin chande dila indahan ko,වචන ලස්සනයි , හැබැයි............
ඔන්න ඔය "approve" කරන කෑල්ලට තමයි එක එකාට පුක දෙන්න වෙන්නේ .![]()
ඒ උනාට ඔය නීති බලන්නේ නෑ . අරගෙන ගිහින් තියන නීතියෙන් නඩු දානව . උන් විරුද්ද වෙන්නේ යන්නෙත් නෑ දඩේ ගෙවල එන එක ලේසි නිසා . නිතියානුකුල ත් නෑ . යොදවන්න තහනම් කියන්නේ ඒකනේ .ගනිකා වෘතිය දැනටත් නීති විරෝදී දෙයක් නෙමෙයි.වෙනත් කෙනෙක්ව ගනිකා වෘතියේ යොදවන්නයි තහනම්. ගනිකා නිවසක් දාගෙන ඒකට ගෑනු ගෙනත් දාලා ෆැසිලිටේට් කරන්නයි බැරි. කැමති ගෑනු කෙනෙක්ට තමන්ගේ කැමැත්තෙන් ගණිකා වෘතියේ යෙදෙන්න පුලුවන්.
නෑ නේද ඔය නඩුවට පැහැදිලි තීන්දුවක් දුන්නා ලගදී,පොලීසියටත් අවවාද කලා ආයේ ඔක්කොමලා අරන් එන්න එපා කියලා. පොලීසිය ඒ වෙලාවට කොච්ව්චර වාත කරනවද කියන එක වෙනම සීන් එකක්. x කියන පිරිමියට කැමති නන් ලිංගික සේවයේ යෙදිලා සල්ලි ගන්න එකට විරුද්ද නීති නෑ. Y කියන කෙනාට X ව ඩීල් කරලා ගානක් ගන්න බෑ. එක තහනම්. නීතිය හරියටම මතක කෙනෙක් මේක දැක්කොත් එක්ස්ප්ලේන් කරයි.මතක මේ විදිහට.ඒ උනාට ඔය නීති බලන්නේ නෑ . අරගෙන ගිහින් තියන නීතියෙන් නඩු දානව . උන් විරුද්ද වෙන්නේ යන්නෙත් නෑ දඩේ ගෙවල එන එක ලේසි නිසා . නිතියානුකුල ත් නෑ . යොදවන්න තහනම් කියන්නේ ඒකනේ .
එක නිසා තමයි ඒක වෙනස් වෙන්න ඔනි.වචන ලස්සනයි , හැබැයි............
ඔන්න ඔය "approve" කරන කෑල්ලට තමයි එක එකාට පුක දෙන්න වෙන්නේ .![]()
නෑ නේද ඔය නඩුවට පැහැදිලි තීන්දුවක් දුන්නා ලගදී,පොලීසියටත් අවවාද කලා ආයේ ඔක්කොමලා අරන් එන්න එපා කියලා. පොලීසිය ඒ වෙලාවට කොච්ව්චර වාත කරනවද කියන එක වෙනම සීන් එකක්. x කියන පිරිමියට කැමති නන් ලිංගික සේවයේ යෙදිලා සල්ලි ගන්න එකට විරුද්ද නීති නෑ. Y කියන කෙනාට X ව ඩීල් කරලා ගානක් ගන්න බෑ. එක තහනම්. නීතිය හරියටම මතක කෙනෙක් මේක දැක්කොත් එක්ස්ප්ලේන් කරයි.මතක මේ විදිහට.
ඕක මම බලලා තියන්ව. මතක නෑ නීති ටික හරියටම . ඔය උබ කියපු වගේ එකක් තමයි .25 ඉන්දලා බලපන්කො, ඒකම තමා කියන්නේ. (ඔක්කොම බලන්න ටයිම් සෙට් වුනේ නෑ.)
කොහොම හරි දැන් තියෙන ලයිසන් ඉකොනොමි එක හොදයි කියලනේ උබ කියන්නේ නෙද?
නැත්තං මේ කතා අනිත් පක්ශවල කැම්පේන් එකට යූස් කරන්න පුලුවන් කියල ද කියන්නෙ.
විවෘතයි කියලා කිව්වට ප්රොෆිටබල් බිස්නස් ඔක්කොම ලයිසන් පර්මිට් වලින් ක්ලෝස්ඩ් කරගෙන ඉන්න එක තමයි මම අදහස් කලේ. බස් රූට් පර්මිට්, වැලි කපනවා, පස් කපනවා, මැනික් ගරනවා, බාර් ශෙඩ් වගේ.ඕක මම බලලා තියන්ව. මතක නෑ නීති ටික හරියටම . ඔය උබ කියපු වගේ එකක් තමයි .
මොකද්ද ලයිසන් ඉකනොමි කියලා කිව්වේ ?
හරි සෝක් නේ . මාත් දාගන්නවා බාර් එකයි ෂෙඩ් එකයි .ඇයි අවුල් ද
හරි සෝක් නේ . මාත් දාගන්නවා බාර් එකයි ෂෙඩ් එකයි .![]()
ඔතන පර්මිට් කියන සංකල්පය එන්නේ නියාමයන කරනවා කියන තැනදී .විවෘතයි කියලා කිව්වට ප්රොෆිටබල් බිස්නස් ඔක්කොම ලයිසන් පර්මිට් වලින් ක්ලෝස්ඩ් කරගෙන ඉන්න එක තමයි මම අදහස් කලේ. බස් රූට් පර්මිට්, වැලි කපනවා, පස් කපනවා, මැනික් ගරනවා, බාර් ශෙඩ් වගේ.
මෙතුමා හිතන විදියට මම කැමතිmeka nam aulak naha wena ratawala supermarket walath thiyenne, owa hinga unama thamai anawashaya illumak hadenne, sulaba karanna thiyenne

ඕන කෙනෙක්ට ඔය පර්මිට් ජාතියේ බිස්නස් කරන්න පුලුවන් කියන මට්ටමේ ඉදල තමයි විවිද හේතු නිසා අද තියන පර්මිට් වලින් නියාමනය කරන මට්ටමට ඇවිත් තියෙන්නේ . මේක ලංකාව නේ . වෙන රටවල් වල කරන සමහර දේවල් මෙහෙ ඉන්න උන් එක්ක , මෙහෙ මිනිසුන්ගේ සංස්කෘතිය එක්ක කරන්න බෑ .තමන්ට ප්රාග්ධනයක් තිබේ නම් , බිස්නස් එකක් කරාට කිසි අවුලක් නැනේ. රටවල් වල ඕන තරම් තියෙන්නේ