onna ithin redda palle heeniyata inna baiya eliyata enawaTrue
Non-conformist, moderate, man with a backbone, bla bla kiyanawa
Awurudu keeyak cabinet minister da un haduna misak rata haduwa ya
මැරුණ මිනුසුන්ට දොස් කියනවා නෙමේ. මම නම් කැමති චරිතයක් නෙමේ මෙයා. සුදු නෙළුම් ව්යාපාරය හදාගෙන ඩිලාන් පෙරේරාලා සමග යුද්ධයෙන් කොටියව පැරදිය යුතුයි කියන මතයට විරුද්ධව මතවාදී තලයේ කොටියට හොදටම කඩේ ගිය කෙනෙක්. නමුත් කොටියත් පරාජය වුණා. මංගල ප්රමුක ඒ නඩයේ මතයත් පරාජය වුණා . කොහොම වුණත් මෙහෙම අකාලයේ මිය යාම ගැන නම් කණගාටුයි. නිවන් සුව පතනවා.

නිවන් සුව පතනවා.බලන්න ඉතින් මේ ලොවන ලෙවිල්ල, මගලයට අනාගතෙත් පෙනිල, කොච්චර පෙනිලත් කොවිඩ් හදාගන්නෙ නැතුව ඉන්ඩ බැරි උනානෙ![]()
නිවන් සුව පතනවා.
මොකෝ මේ මoගල මැරුනම රිදෝගෙන නටන්නෙ. කලින් කරපු වැඩ මතක් වෙලාද?මoගලගෙ චර්යාවත් හොද නැනෙ, ගෙන්න ගත්ත කොල්ලෙක්ගෙන් බෝ උනා වෙන්ඩත් පුලුවන් @ruchira55 @malakadss @හෙළයෙක් උබල රිoගුවෙ නැද්ද ලගදි..![]()
මංගලගෙ දේශපාලනේ සෙට් වෙන්නෑ තමා.ඒත් පොරට කොන්දක් තිබුනා තමන්ට ලැබෙන ඡන්දෙ ගැන නොහිතා සමහර දේවල් ගැන කතා කරන්න.ඒ වගේම මං දන්න තරමින් මංගලට වංචා දූෂණ චෝදනාත් නෑ.මම පොරට ගරු කරන්නේ ඒකයිOya Hina wenna ubatai matai , ubala api wage podi minissunta, oya sakkilinta apiwa joke ekak
Eka politics karayek malat mn unta niwan suwa pathan ne
Moko mangalaya gedarin genat salli beduwa kiyalada. Okkoma jarawa kewe ekata. Tawa malama niwan suwa pathanna
E paththeth MR arenna anik un okkoma ehema thama kala kiyanna deyak na.onna ithin redda palle heeniyata inna baiya eliyata enawa
උබේ වේස අම්මා කර උනේ නැද්ද ?තවත් රොටියක් කර උනා..
-------------
මට හිතුන ඕක කිරියෙම කලිනුත් පෝස්ට් කරා, මොකද මoගල දුම්බොන මනුස්සයෙක් එහෙම කෙනෙක්ට කොවිඩ් හැදුනාම අමාරු වෙනව..
මේකෙන් ගන්ඩ තියෙන පාඩම දැන්වත් දුම්බොන මීහරක් ඕක අත ඇරපල්ල , මoගලට සල්ලි තිබිලත් සුපිරි රෝහල් තිබිලත් මැරුන තොපිට ඒවත් නැනෙ මෙච්චර කල්වත් අල්ලන් ඉන්නෙ නැ ඒක හින්ඩ දැන්වත් දුම්බිම අත ඇරපල්ල...!!
අම්මපා උබලා විහුලුවට වත් සන්නගේ චැනල් බලන්නේ නැද්ද බන්..... පොඩ්ඩක් නිකන් බලපන්... අරුගේ මුන්ගේ ඩීල් , උට වෙච්චා ඔකොම කියනව නම් ගම් එක්ක.... රන්ජාගේ අල්ලපු හිර කාමරේ ට දායි ද දන්නේ නෑ ...oka naraka wadakda???
උගේ වේස අම්මයි අප්පයිත් කොරෝනා වලින් කර වේවා කියලා මම ප්රාර්ථනා කර කර ඉන්නෙ.උබේ වේස අම්මා කර උනේ නැද්ද ?
ගොන්ජත් කරවෙයිද දන්නෙ නැ ඌටත් කොවිඩ් කිව් නේද,කසුන්ට බනින්න එපා බන්. ඉක්මනට හිත උණු වෙන කොල්ලෙක් ඔය. මතකද රන්ජ වෙනුවෙන් උණු උණු උනුවිල්ල
එක තමයි මචන් මාත් කියන්නෙ. I resepect for the work what he did. Not the talkskoi kalekata hari wadak kalane ubatai matai wada
MR karaph hariya thama dan me paththu wela tiyenneE paththeth MR arenna anik un okkoma ehema thama kala kiyanna deyak na.
කම්මැලියි බන් සීන් එකට එන්ටර් වෙන්නරුචිර මේ දවස් වල ඔලුව වන වනයි ඉන්නේ නේ ?


amma appa maruna kiala ookata ganak wena ekak na... oka ehema sanwedikamak tiyena ekek kiala hethanna baඋගේ වේස අම්මයි අප්පයිත් කොරෝනා වලින් කර වේවා කියලා මම ප්රාර්ථනා කර කර ඉන්නෙ.
MR karaph hariya thama dan me paththu wela tiyenne
Kala madi wage nam sarama ussan gehin Nelum Kulune mudunen inda gattanam hari
මේක සිහල බෞද්ධ රටක් නෙමේ- මoගලයෝ දැන් සැපද?????![]()
කණගාටුයි. ප්රධාන ධාරාවෙ දේශපාලනයෙ හිටපු එකම non-conformist. එයා අවසාන කාලයෙ හරිම ට්රැක් එකට වැටෙමින් තිබුනෙ. ලොකු පාඩුවක්