හිටපු ජනාධිපතිතුමා අනුර ජනදිපතිට එවූ ලිපිය

Xbox 360

Well-known member
  • Dec 19, 2017
    733
    496
    63
    2015 බාර දුන්නේ.බාර දෙන්න කලින් බොරු ප්‍රචාර නම් ගියා තමා..මම හිතන්නේ නෑ ලංකාවේ කිසිම ජනාධිපති කෙනෙක් ඵහෙම බාර නොදෙයි කියලා..මම දන්නේ නෑ ඉතිං කවදහරි අනුර කුමාර ඵහෙම බාර දෙයිද කියලා...
    2015n passe Uba merila ipadunada 🤣
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    sirwata pora waradda gaththa my3 ekka 2015 awilla.
    e dawaswala hoda project tikak genawa.

    ewa bagayakma my3 ge ewun kokka dala nawaththuwa
    kawadawath ba koyanneth na ne ban.. 2/3 illalath na.. labunada kala wada tika puluwan widihata... cry baby la wage ada ada hitiye na... anik hama ekama adanawa bale na karanna ba 2/3 one kiya kiya
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    mmm eka aththa 2015 anduwa kada haliyak unane ban... mahindaya labuna ekath uduraganna baluwa... but gota , anura, my3 , sajith me hamotama chance dunnath minissu harima akamathi ranilta podima hari chance ekak denna.. podda waradinakal inne...



    2005 තමා රනිල්ගේ හොදම චාන්ස් එක දිනන්න තිබ්බ. ආය 2015 රනිල්ට දිනන්න තිබ්බ වෙලාවේ කොහෙවත් නැති මයිත්‍රිපාල වගෙ පොල් බුරුවෙක් දාල ඌ ජනාදිපති කර එක වැරැද්ද. ඌ ජනාදිපති නොකරා නම් පාස්කු බොම්බ මොකුත් වෙන්නෙ නෑ. සිරිසෙන වගේ පොල් බූරුවෙක්ට ගිය හින්දා තමා ඔය ඔක්කොම උනේ. අනික් එක රනිල්ගේ පවුල් පසු බිම එක්ක මිනිස්සු අර වලව් කියන උන්ට ටිකක් ජෙල බන්. ජාතික ඇදුම ඇදලා සාටකයක් දාන කුරහන් තලපයක් වගේ කෑවා නම් රනිලා උනත් දිනන්න ඉඩ තිබ්බා.
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    kawadawath ba koyanneth na ne ban.. 2/3 illalath na.. labunada kala wada tika puluwan widihata... cry baby la wage ada ada hitiye na... anik hama ekama adanawa bale na karanna ba 2/3 one kiya kiya
    e kathwa aththa,
    porage na ba na,
    illanwa dunne nathnam thiyena widiyata gema gahanwa
    porata hodata negotiate karanna puluwan Laxman Kadiragamar ta wage.

    ow mn dakka anurata kade giya keepa denekma dan 2/3 illanwa horu allanna
    okkoma wada ohoma thiyeda danne na, anthimata
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    Screenshot_20240922_192238_Drive.jpg

    Screenshot_20240922_192251_Drive.jpg
    දැන් ඉතින් ගෙදර යන්න කියපන් අකුලා ගෙන
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    e kathwa aththa,
    porage na ba na,
    illanwa dunne nathnam thiyena widiyata gema gahanwa
    porata hodata negotiate karanna puluwan Laxman Kadiragamar ta wage.

    ow mn dakka anurata kade giya keepa denekma dan 2/3 illanwa horu allanna
    okkoma wada ohoma thiyeda danne na, anthimata
    anna ekai.. hari nam ada idan wada patan ganna one horu allanna.. 2/3k one na horu allanna moko ape rate neethi nathuwa nemeine owata... allanna bari nisa dan ma hethu hadagena kattiya

    2005 තමා රනිල්ගේ හොදම චාන්ස් එක දිනන්න තිබ්බ. ආය 2015 රනිල්ට දිනන්න තිබ්බ වෙලාවේ කොහෙවත් නැති මයිත්‍රිපාල වගෙ පොල් බුරුවෙක් දාල ඌ ජනාදිපති කර එක වැරැද්ද. ඌ ජනාදිපති නොකරා නම් පාස්කු බොම්බ මොකුත් වෙන්නෙ නෑ. සිරිසෙන වගේ පොල් බූරුවෙක්ට ගිය හින්දා තමා ඔය ඔක්කොම උනේ. අනික් එක රනිල්ගේ පවුල් පසු බිම එක්ක මිනිස්සු අර වලව් කියන උන්ට ටිකක් ජෙල බන්. ජාතික ඇදුම ඇදලා සාටකයක් දාන කුරහන් තලපයක් වගේ කෑවා නම් රනිලා උනත් දිනන්න ඉඩ තිබ්බා.
    eka sampurna aththa ban... godakma thiyenne irisiyawa. minissu denna kamathi na e nisa... ekagai..
    ------ Post added on Sep 22, 2024 at 8:13 PM
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,295
    25,072
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    අනික් එක රනිල්ගේ පවුල් පසු බිම එක්ක මිනිස්සු අර වලව් කියන උන්ට ටිකක් ජෙල බන්. ජාතික ඇදුම ඇදලා සාටකයක් දාන කුරහන් තලපයක් වගේ කෑවා නම් රනිලා උනත් දිනන්න ඉඩ තිබ්බා.

    :yes: :yes: මෙන්න මේ case එක ලංකාවේ ලොකුවටම තියනවා..
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    anna ekai.. hari nam ada idan wada patan ganna one horu allanna.. 2/3k one na horu allanna moko ape rate neethi nathuwa nemeine owata... allanna bari nisa dan ma hethu hadagena kattiya


    eka sampurna aththa ban... godakma thiyenne irisiyawa. minissu denna kamathi na e nisa... ekagai..
    ------ Post added on Sep 22, 2024 at 8:13 PM

    api oath tika kiyola seat ekata enna dwasak demu,

    🤭
     
    • Haha
    Reactions: Hamu mahaththaya1

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    anna ekai.. hari nam ada idan wada patan ganna one horu allanna.. 2/3k one na horu allanna moko ape rate neethi nathuwa nemeine owata... allanna bari nisa dan ma hethu hadagena kattiya


    eka sampurna aththa ban... godakma thiyenne irisiyawa. minissu denna kamathi na e nisa... ekagai..
    ------ Post added on Sep 22, 2024 at 8:13 PM


    රනිලා තිබ්බ දේපල පවා රජයට නේ දීල තියෙන්නෙ. ගරා වැටුන කැලනි පන්සල හැදුවෙත් රනිලාගේ අම්මා ද කොහෙද මතක විදියට. ඒ උනාට කැලනි පන්සලේ හමුදුරුවො නයි පෙන්නුවේ රනිල්ට.පව්ලෙන් ආපු දේපල ඔක්කොම වගේ දීල අන්තිමට ඉතුරු උනේ ඔය ගිනි තිබ්බ ගේ විතරයි කියලා කියලා තිබ්බා. එකත් ලියලා තියෙන්නෙ රෝයල් එකට කියනවා.
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    රනිලා තිබ්බ දේපල පවා රජයට නේ දීල තියෙන්නෙ. ගරා වැටුන කැලනි පන්සල හැදුවෙත් රනිලාගේ අම්මා ද කොහෙද මතක විදියට. ඒ උනාට කැලනි පන්සලේ හමුදුරුවො නයි පෙන්නුවේ රනිල්ට.පව්ලෙන් ආපු දේපල ඔක්කොම වගේ දීල අන්තිමට ඉතුරු උනේ ඔය ගිනි තිබ්බ ගේ විතරයි කියලා කියලා තිබ්බා. එකත් ලියලා තියෙන්නෙ රෝයල් එකට කියනවා.
    ehema salli walata nemei ne bn politics karanne... kelinma rata goda danna anik ratawal wage... mmm wadak ban... hamadam une ranilta oka thamai.. ranil meka sura purayak kalath mechcharai..

    2015th awa gaman kocchara sahana dunnada.. e karapu ekak wath wadak une na!!

    manussaya nathi una dawasaka rate ewun. saaahena pasu thawenawa...
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    ehema salli walata nemei ne bn politics karanne... kelinma rata goda danna anik ratawal wage... mmm wadak ban... hamadam une ranilta oka thamai.. ranil meka sura purayak kalath mechcharai..

    2015th awa gaman kocchara sahana dunnada.. e karapu ekak wath wadak une na!!

    manussaya nathi una dawasaka rate ewun. saaahena pasu thawenawa...


    දෑන් බලමු කෝ ගත්ත උන් කරන විදිය බන්. පොර කරා වගේ කරන් ගියොත් හොදයි. ඒ උනාට මට නම් හිතෙන්නෙ රනිල් එකතු කර ඩොලර් බිලියන6න් අවුරුද්දක් ඇදන් ගිහින් කෙලෝ ගනී කියලා. මොකද 2028 ණය ගෙවන්න තාම වැඩ පිලිවෙලක් නෑ නේ
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    දෑන් බලමු කෝ ගත්ත උන් කරන විදිය බන්. පොර කරා වගේ කරන් ගියොත් හොදයි. ඒ උනාට මට නම් හිතෙන්නෙ රනිල් එකතු කර ඩොලර් බිලියන6න් අවුරුද්දක් ඇදන් ගිහින් කෙලෝ ගනී කියලා. මොකද 2028 ණය ගෙවන්න තාම වැඩ පිලිවෙලක් නෑ නේ
    kohomath ranil okkoma wada tika karala ne thiyenne.. munta thiyenne wade anaganne nathuwa digatama karagena yanna... horu nam allanne na... rata kanne nathuwa giya nam e athi
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,286
    12,347
    113
    Ohio, USA
    ehema salli walata nemei ne bn politics karanne... kelinma rata goda danna anik ratawal wage... mmm wadak ban... hamadam une ranilta oka thamai.. ranil meka sura purayak kalath mechcharai..

    2015th awa gaman kocchara sahana dunnada.. e karapu ekak wath wadak une na!!

    manussaya nathi una dawasaka rate ewun. saaahena pasu thawenawa...
    Ranil Balaya Aran Karana Hama Welema Monahari Case Ekak Adala Kakulen Adala Gedara Yawanawa Emy Rate Aya...
    Chandrika Ekka Aandu Karaddi Balen Aanduwa Gaththa (Parlimenthuwa Visuruwala - Chandrika Baya Una Ranil Aayeth Chandrikaben Janadipathi Post Eka Ganiwi Kiuala Rata Ta Karana Honda Deywal Nisaa)
    Eta Passe Mahindata Chandrika Deela Giya Ekakota Ranil Ta Kotiya Kiya Kiyaa Gahalama Nathikalaa..
    Eta Passe Yudde Dinna Eka Pannala Gahuwa...
    Eta Passe Paskuwa Pennala Gahuwa...
    Dan Horu Ekka Aandu Kala Kiyala Gahuwa... Namuth Ranil Janadipathi Wechcha Gaman Hama Pakshekatama aaraadana Kala Ekata Wada Karala Rata Goda Gamu Kiyala Ethakota Mey NPP eke un Sajabe Un aawe naha Issarahata A ka waradak Widiyata Dakinna Bari Minissu.. Wiyawasthawata Anuwa Rate Bahutharayak Ekathuwela Thani Sinhala aanduwak Hadanna Kiyala Yawapu Horengenma Thamai Ranilta Aanduwa Karanna Uney... Ai Ithin 3%ta Enna Barinam Gedarin Geynna Bahaney Wiyawasthawata Anuwa Inna horungn thamai Rata Duwawanna Wenne.. Anthimata Enna Kiyapu Welawe Nawith Passe Horu Ekka Lagga Kiyaagena Mada Gahala Aanduwa Madenma Aragaththaa...
     

    .::J@S::.

    Well-known member
  • Dec 4, 2011
    9,997
    6,678
    113
    ගග අද්දර
    e kathwa aththa,
    porage na ba na,
    illanwa dunne nathnam thiyena widiyata gema gahanwa
    porata hodata negotiate karanna puluwan Laxman Kadiragamar ta wage.

    ow mn dakka anurata kade giya keepa denekma dan 2/3 illanwa horu allanna
    okkoma wada ohoma thiyeda danne na, anthimata
    Dn kohomat rata stable wenna nam malimawata chande denna wenawa parliament election ekedi.
    Netnam sajjage set eka awit haai neti wenna.
    Kohomat jvp eke purudda araka ne meka ne gapu eka nisa issarahata digatama oka ahanna wenawa.
    Un kiwwa widiyata horu allanne nam ne, eka sure.
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    Dn kohomat rata stable wenna nam malimawata chande denna wenawa parliament election ekedi.
    Netnam sajjage set eka awit haai neti wenna.
    Kohomat jvp eke purudda araka ne meka ne gapu eka nisa issarahata digatama oka ahanna wenawa.
    Un kiwwa widiyata horu allanne nam ne, eka sure.
    eka hari amaru deyak bn echcharayi
    un amaru wada walata kara gahana aya nemeyi.
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    Ranil Balaya Aran Karana Hama Welema Monahari Case Ekak Adala Kakulen Adala Gedara Yawanawa Emy Rate Aya...
    Chandrika Ekka Aandu Karaddi Balen Aanduwa Gaththa (Parlimenthuwa Visuruwala - Chandrika Baya Una Ranil Aayeth Chandrikaben Janadipathi Post Eka Ganiwi Kiuala Rata Ta Karana Honda Deywal Nisaa)
    Eta Passe Mahindata Chandrika Deela Giya Ekakota Ranil Ta Kotiya Kiya Kiyaa Gahalama Nathikalaa..
    Eta Passe Yudde Dinna Eka Pannala Gahuwa...
    Eta Passe Paskuwa Pennala Gahuwa...
    Dan Horu Ekka Aandu Kala Kiyala Gahuwa... Namuth Ranil Janadipathi Wechcha Gaman Hama Pakshekatama aaraadana Kala Ekata Wada Karala Rata Goda Gamu Kiyala Ethakota Mey NPP eke un Sajabe Un aawe naha Issarahata A ka waradak Widiyata Dakinna Bari Minissu.. Wiyawasthawata Anuwa Rate Bahutharayak Ekathuwela Thani Sinhala aanduwak Hadanna Kiyala Yawapu Horengenma Thamai Ranilta Aanduwa Karanna Uney... Ai Ithin 3%ta Enna Barinam Gedarin Geynna Bahaney Wiyawasthawata Anuwa Inna horungn thamai Rata Duwawanna Wenne.. Anthimata Enna Kiyapu Welawe Nawith Passe Horu Ekka Lagga Kiyaagena Mada Gahala Aanduwa Madenma Aragaththaa...
    ranilta hamadama kuhakam ban rate minissungen meka mehema nemei diyunu ratak kalath ranilta chandayak denna hithenne na minissuntath... gota, anura hoda unath unta ranil hoda madi... ratata ona welawe awilla rata beragathtath minissunta ewa mathaka na...

    duwurum denna kalinma... 2/3 na kiyala adanna patan aran...

    ranil oya mokuth nathwua wada kale.. horu allanna 2/3 k one na..