sirawata lol100% adu kule vibe
dakune kelawere inne bandula neda![]()
JVP එක මිනීමරු පක්ෂයක් කියන්න තව හේතු ඕනද ?![]()
රතු පාට ෂර්ට් එකක් ඇඳන් ඉන්න තට්ටේ තියෙන එකා සුනිල් හඳුන්නෙත්ති. මම දැනුයි දැක්කේ.dakune kelawere inne bandula neda
ai thanam karanne naththe bayedaමුන්ව ත්රස්තවාදී සංවිධානයක් ලෙස නම් කරලා තහනම් කරලා දාන්න ඕන බැල්ලිගේ පුතාලව.
karata atha thiyana inne pirimi nurse bandula lagin inne tiran karaya neweida? balapan ithin eketh hati.රතු පාට ෂර්ට් එකක් ඇඳන් ඉන්න තට්ටේ තියෙන එකා සුනිල් හඳුන්නෙත්ති. මම දැනුයි දැක්කේ.![]()
In any way anura was blabbering yesterday. I didn't see any meaningful contribution to the discussion. It was like they were talking nonsense while playing checkers in the village square.Seems like a deliberate attempt to downplay the anura discussion yesterday by giving publicity these stupid stunts.
පාස්කු ප්රහාරය මතක නැද්ද?? මිනිස්සු මරල අරගල කරලා බලය ගන්න හැදුවේ.ai thanam karanne naththe bayeda![]()
![]()
kawda ithin kale eeka. ranilla neda balaye hitiye. prime minister as wahagenada hitiye. arjun ta moko une?පාස්කු ප්රහාරය මතක නැද්ද?? මිනිස්සු මරල අරගල කරලා බලය ගන්න හැදුවේ.![]()

ඌ දන්නවා කොහොම කතා කලත් උගෙ ගොන් ඡන්ද දායකයෝ දෙනව කියල. සමහර විට උන් tv එක දිහා බලාගෙන අපේ නායකයා tv එකේ උනත් භය නැතුව කුණුහරප කියනවා කියලා ජොලි බිංදු පිටකරනවා ඇති. මේ වගේ වඩේ කාරයෙක් රට ගැන තිරණ ගන්න තැනට එවන්න කොයි තරම් හරක් වෙන්න ඕනදමුන් media වල මෙහෙම කතා කරනවා නම් සාමාන්ය මනුස්සයෙක් ආවොත් කොහොම කතා කරනව ඇද්ද
mokadda hethuwa ?ඒකාලේ ඕක් පටන් ගන්න හේතුව මොකක්ද බන් උබ දන්නවද?
තොප්පියක් දාගෙන පස්සේ ඉන්නේ මහින්ද රාජපක්ෂ නෙවෙයිද උඩු රැවුලත් ඒ වගේමයි දැන් අර පුතා වවාගෙන එන්නේ උඩු රැවුල?රතු පාට ෂර්ට් එකක් ඇඳන් ඉන්න තට්ටේ තියෙන එකා සුනිල් හඳුන්නෙත්ති. මම දැනුයි දැක්කේ.![]()
අර රතු පාට ශර්ට් එක දාලා මොබයිල් ෆෝන් කෝල් එකක දෙවෙනියට ඉන්නේ ගෝටාබය.![]()
JVP එක මිනීමරු පක්ෂයක් කියන්න තව හේතු ඕනද ?![]()
නෑ බන් ඒ tilvin silva.අර රතු පාට ශර්ට් එක දාලා මොබයිල් ෆෝන් ඇ කෝල් එකක දෙවෙනියට ඉන්නේ ගෝටාබය.