හෙට දෙසැම්බර් පළවෙනිද... 

Last edited:

ඉතිං දෙසැම්බර් පලවෙනිදට රතිඤ්ඤා දාන්නේ ඇයි. මයිනවත් වැලිගම්පිටි යනවලුද?හෙට දෙසැම්බර් පළවෙනිද...
නත්තල් මාසෙ පටන් ගන්නවඉතිං දෙසැම්බර් පලවෙනිදට රතිඤ්ඤා දාන්නේ ඇයි. මයිනවත් වැලිගම්පිටි යනවලුද?

උඹලා නත්තලට මාසේ පුරාම පාටි දානවද? මං හිතුවේ 25සිට ජනවාරි 1 දක්වා විතරයි කියලානත්තල් මාසෙ පටන් ගන්නව![]()
උඹලා නත්තලට මාසේ පුරාම පාටි දානවද? මං හිතුවේ 25සිට ජනවාරි 1 දක්වා විතරයි කියලා
හිගන පොන්නයොOi ponnayooo
Eeta kalin kiyapan Gaanu wattuwe thope appawa by standervidiyata thibbe gavumak andalada, saayak andalada kiyala
නත්තල් මාසෙ පළවෙනිදට Aids මතක් වෙන්නෙ කරුම ජීවත උඹලගෙඇයි උඹට AIDSද?
හිගන පොන්නයො
private hospital එකක්
අපි අම්මව හැමදාම නතර කරන්නෙ ඒකෙ
දෙසැම්බර් පළවෙනිදා කියන්නේ ලෝක AIDS දිනය පකෝනත්තල් මාසෙ පළවෙනිදට Aids මතක් වෙන්නෙ කරුම ජීවත උඹලගෙ
කොත්තුව කන්න සල්ලි හිගන එකාගෙ කතාව කොහොමදහිගන පොන්නයො
private hospital එකක්
අපි අම්මව හැමදාම නතර කරන්නෙ ඒකෙ
අර මිනිස්සුන්ට බෝම්බ ගහපු තැන උබල ආතල් ගන්නවද ඉතිංකටුවපිටියෙ අපට ජනාවරි 20 වෙනකං ආතල්
උඹ එහෙනං මූණ පුක කරගෙන හිටපං හෙටදෙසැම්බර් පළවෙනිදා කියන්නේ ලෝක AIDS දිනය පකෝ
වෙලාවකට හිතෙනව උඹ අසංකයගෙ ෆේක් එකක්දෝ කියලහෙට තමයි මම උබට පුකේ අරින දවස. හැම මාසෙම පළවෙනිදා
විහිළුවට බන් කියන්නෙ. උබව දැක්කම මට එක එක ඒවා කියන්න හිතෙනවා.වෙලාවකට හිතෙනව උඹ අසංකයගෙ ෆේක් එකක්දෝ කියල

හරි වැඩක්නෙ යකෝ ඒකවිහිළුවට බන් කියන්නෙ. උබව දැක්කම මට එක එක ඒවා කියන්න හිතෙනවා.![]()
වයස අදාළ නෑ. මට මේකෙ ඉන්න සේරම මගේ වයසෙ කියල මට හිතෙන්නෙ. උබ අවුරුදු 80ක එකෙක් වුණත් මට අදාළ නෑ. ඒ වගේම වයස 10ක පොඩි එකෙක් උණත් මට අදාළ නෑ.හරි වැඩක්නෙ යකෝ ඒක
මම වයස 40 ක වැඩිහිටියෙක්
ubat රතිඤ්ඤ perttiyak genalla midulen tiyala pattu karala eka uda wadi weyanහෙට දෙසැම්බර් පළවෙනිද...![]()