JCB එකක් ගෙනත් පොලොව හාරලා බන්කරයක් ගහනවා තියන සල්ලි ඔක්කොම වියදම් කරලා.. හැබැයි ශුවර් එකටම විනශ වෙන්න ඔනා

මම නම් ඉන්න ඔක්කොම family එකේ උන්ට එන්න කියලා යාළුවොන්ටත් invite කරලා party යක් දාලා, දෙඉයෝ සිහි කරලා , ලෝකේ ඉවරවෙනකන් family එකේ උන් එක්ක ඉන්නවා

muslim ewunta witarak nomile kama welak denawa kiyala hoda pittaniyaka maddakata gennala. Nuke karala danwa. loke iwara une nathi unoth aparade ne![]()

අඩු තරමෙ අන්තිමට හරි මරෙන්නෙ නැතැයි.. හැබැයි ශුවර් එකටම මාසෙකට හරි සතියකට හරි කලින් කිව්වොත් තිතටම විනශ වෙනවමයි කියලා තත්වෙ එතකොට වෙනස්.. කොරන්න පුලුවන් හැමදේම කරනවා, ආතල් කියලා හිතෙන හැමදේම.. නීතියට බයෙන් නිකන් දවස්වල නොකරන වැඩ පවා කරනවා හැබැයි ශුවර් එකටම විනශ වෙන්න ඔනා නැත්තම් කුඩුවෙ කූරු ගනන් කරන්න වෙන්නෙ..Lokema winasa weddi bankar eka ithuru wenne kohomada?![]()
muslim ewunta witarak nomile kama welak denawa kiyala hoda pittaniyaka maddakata gennala. Nuke karala danwa. loke iwara une nathi unoth aparade ne![]()


අඩු තරමෙ අන්තිමට හරි මරෙන්නෙ නැතැයි.. හැබැයි ශුවර් එකටම මාසෙකට හරි සතියකට හරි කලින් කිව්වොත් තිතටම විනශ වෙනවමයි කියලා තත්වෙ එතකොට වෙනස්.. කොරන්න පුලුවන් හැමදේම කරනවා, ආතල් කියලා හිතෙන හැමදේම.. නීතියට බයෙන් නිකන් දවස්වල නොකරන වැඩ පවා කරනවා හැබැයි ශුවර් එකටම විනශ වෙන්න ඔනා නැත්තම් කුඩුවෙ කූරු ගනන් කරන්න වෙන්නෙ..




හෙට මේ ලෝකේ ඉවර වෙනවනම් අද උඹ මොකක්ද කරන්නේ ?









කෙල්ලගේ ගෙදර උන් ගෙදර ඉද්දිම ගෙදරට ගිහින් බලෙන් කොරනව![]()
මේවා මෙතන කියන එක කැතද මන්දා.... ඒත් මොනව කරන්නද බන් කැත හිත තමා![]()
[/QUOTE]ලෝකේ විනාශ උනේ නැත්නම් උබට පුද්ගලිකව ලෝකේ විනාශ කරන්න වෙයි....
![]()
JCB එකක් ගෙනත් පොලොව හාරලා බන්කරයක් ගහනවා තියන සල්ලි ඔක්කොම වියදම් කරලා.. හැබැයි ශුවර් එකටම විනශ වෙන්න ඔනා
මී ටූ...........හෙට ලෝකේ ඉවර වෙනවා නම් අද මොනවා කරන්නද?
උයපු දෙයක් කාල....නෙට් එකට එනවා....






