හෙට මේ ලෝකේ ඉවර වෙනවනම් අද උඹ මොකක්ද කරන්න&#35

kukku baba

Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    හෙට මේ ලෝකේ ඉවර වෙනවනම් අද උඹ මොකක්ද කරන්න&#35

    හෙට මේ ලෝකේ ඉවර වෙනවනම් අද උඹ මොකක්ද කරන්නේ ?
     

    osa

    Well-known member
  • Jun 8, 2007
    3,465
    117
    63
    adare karana hamoma langata ekathu karagena sathutin dawasa gewanawa
     

    kukku baba

    Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    මම නම් ඉන්න ඔක්කොම family එකේ උන්ට එන්න කියලා යාළුවොන්ටත් invite කරලා party යක් දාලා, දෙඉයෝ සිහි කරලා , ලෝකේ ඉවරවෙනකන් family එකේ උන් එක්ක ඉන්නවා
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    JCB එකක් ගෙනත් පොලොව හාරලා බන්කරයක් ගහනවා තියන සල්ලි ඔක්කොම වියදම් කරලා.. හැබැයි ශුවර් එකටම විනශ වෙන්න ඔනා
     

    Vegter

    Member
    Jul 20, 2013
    273
    14
    0
    JCB එකක් ගෙනත් පොලොව හාරලා බන්කරයක් ගහනවා තියන සල්ලි ඔක්කොම වියදම් කරලා.. හැබැයි ශුවර් එකටම විනශ වෙන්න ඔනා

    Lokema winasa weddi bankar eka ithuru wenne kohomada? :rofl:
     

    ushan.ky

    Member
    Feb 18, 2011
    2,171
    438
    0
    ඔන් ලයින්
    මම නම් ඉන්න ඔක්කොම family එකේ උන්ට එන්න කියලා යාළුවොන්ටත් invite කරලා party යක් දාලා, දෙඉයෝ සිහි කරලා , ලෝකේ ඉවරවෙනකන් family එකේ උන් එක්ක ඉන්නවා

    පාටිය උඹ ගානෙ නේද දෙන්නේ. මාත් එනවා උඹෙ පාටියට...
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    Lokema winasa weddi bankar eka ithuru wenne kohomada? :rofl:
    අඩු තරමෙ අන්තිමට හරි මරෙන්නෙ නැතැයි.. හැබැයි ශුවර් එකටම මාසෙකට හරි සතියකට හරි කලින් කිව්වොත් තිතටම විනශ වෙනවමයි කියලා තත්වෙ එතකොට වෙනස්.. කොරන්න පුලුවන් හැමදේම කරනවා, ආතල් කියලා හිතෙන හැමදේම.. නීතියට බයෙන් නිකන් දවස්වල නොකරන වැඩ පවා කරනවා හැබැයි ශුවර් එකටම විනශ වෙන්න ඔනා නැත්තම් කුඩුවෙ කූරු ගනන් කරන්න වෙන්නෙ..
     

    Vegter

    Member
    Jul 20, 2013
    273
    14
    0
    අඩු තරමෙ අන්තිමට හරි මරෙන්නෙ නැතැයි.. හැබැයි ශුවර් එකටම මාසෙකට හරි සතියකට හරි කලින් කිව්වොත් තිතටම විනශ වෙනවමයි කියලා තත්වෙ එතකොට වෙනස්.. කොරන්න පුලුවන් හැමදේම කරනවා, ආතල් කියලා හිතෙන හැමදේම.. නීතියට බයෙන් නිකන් දවස්වල නොකරන වැඩ පවා කරනවා හැබැයි ශුවර් එකටම විනශ වෙන්න ඔනා නැත්තම් කුඩුවෙ කූරු ගනන් කරන්න වෙන්නෙ..

    Loka winase wenawa kiwwoth oka wena nisa ehema wenawa kiwwath oka kiyana ekak naha. Anika owa karanna giyoth oyata wedi kala pare marenna wenne :baffled:
     

    randext86

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    1,663
    1,974
    113
    Here and there
    මෙච්චරකල් මම මොනවහරි වැරැද්දක් කරලා තියෙන අයගෙන් සමාව ගන්නවා. :(

    කවදහරි හොම්බට 2ක් අනින්න ඔනා කියලා හිතපු එවුන්ට බිම පෙරලගෙන ගහනවා
    :P:P
     

    tshirtZ

    Well-known member
  • Aug 31, 2011
    5,437
    1,372
    113
    Kelaniya
    කෙල්ලගේ ගෙදර උන් ගෙදර ඉද්දිම ගෙදරට ගිහින් බලෙන් කොරනව :angry:
    මේවා මෙතන කියන එක කැතද මන්දා.... ඒත් මොනව කරන්නද බන් කැත හිත තමා :oo: :oo:
     

    sanath ekanayake

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    කෙල්ලගේ ගෙදර උන් ගෙදර ඉද්දිම ගෙදරට ගිහින් බලෙන් කොරනව :angry:
    මේවා මෙතන කියන එක කැතද මන්දා.... ඒත් මොනව කරන්නද බන් කැත හිත තමා :oo: :oo:[/QUOTE]ලෝකේ විනාශ උනේ නැත්නම් උබට පුද්ගලිකව ලෝකේ විනාශ කරන්න වෙයි....:yes::yes::yes::P
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    JCB එකක් ගෙනත් පොලොව හාරලා බන්කරයක් ගහනවා තියන සල්ලි ඔක්කොම වියදම් කරලා.. හැබැයි ශුවර් එකටම විනශ වෙන්න ඔනා

    ලෝකේ විනාස උනේ නැති උනොත් උබ විනාස වෙනවා සල්ලි නැතිව :D :D
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    හෙට ලෝකේ ඉවර වෙනවා නම් අද මොනවා කරන්නද?
    උයපු දෙයක් කාල....නෙට් එකට එනවා....
    මී ටූ...........:yes::yes:

    හොද කෑමක් හදල රෙසිපි එක දානව ඔන්න අන්තිම කෑම හදං කාපල්ලා කියලා.........:baffled::baffled::rofl::rofl::rofl: