හෙට සිට ත්‍රීවීල් ඉලෙක්ට්‍රික් කරයි..⛔

hi.dushan

Well-known member
  • Jun 29, 2009
    9,093
    10,674
    113
    Quadricycle.. 3 wheel ain karala concession ekakuth ekka dunna num hari,.. 3 wheel tika yakadawalata wage deela danna puluwan..
    bajaj quadro එකනම් මරාලයක් වගේ බන් , මට හිතෙන්නේ ලංකාවේ හදන Kapla Electric car එක ත්‍රීවීල් වෙනුවට හොඳයි කියලා එකෙන් ත්‍රීවීල් එකෙන් අපේ අය කරන වැඩ ටික කරගන්න පුළුවන් වගේ (safety කෙසේ වෙතත් )
    1683704280167.jpeg
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මට තේරෙන විදියට නම් ත්‍රීවීල් එකේ ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ හැන්ඩල් එකේ ඒකියන්නේ බයිසිකලයක් වගේ එක සැරේට කපන්න පුළුවන් එක , හැන්ඩල් එක වෙනුවට වාහන වල වගේ ස්ටිරින් වීල් එකක් හයිකරලා, සම්පුර්ණයෙන් හරවන්න ඕන නම් වාහන වල වගේ ස්ටිරින් වීල් එක වට කිහිපයක් කරකවන්න ඕන විදියට හැදුවා නම් ත්‍රීවීල් පිස්සු නටන එක අඩු කරගන්න පුළුවන්

    වැදගත්ම දේ ත්‍රීවීල් වෙනුවට රෝද හතරක් සහ ස්ටිරින් වීල් එකක් තියෙන ඔය වගේම වහනයක් හඳුන්වලා දුන්නා නම් තවත් පිස්සු නටන එක අඩු කරගන්න පුළුවන්
    ෂීට් එක මැද්දෙ තියන නිසා සයිඩ් කන්නාඩිවලින් පේනව මදිද දන්නෑ බන්. ඒක වෙන්නැති හරවනකොට බාගයක් කපලා ඉතුරු ටික බෙල්ල දාලා බලන්නෙ. අර කපපු බාගෙ ඇති කෙහේ හරි ඇමිණෙන්න. ඩ්‍රයිවින් ෂීට් එක මැද්දෙන් තියන්නැතුව දකුනු පැත්තට ගන්න ඕනෙ.

    සම්පූර්ණයෙන්ම ෆේල් වාහනයක්.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and hi.dushan

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    මට තේරෙන විදියට නම් ත්‍රීවීල් එකේ ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ හැන්ඩල් එකේ ඒකියන්නේ බයිසිකලයක් වගේ එක සැරේට කපන්න පුළුවන් එක , හැන්ඩල් එක වෙනුවට වාහන වල වගේ ස්ටිරින් වීල් එකක් හයිකරලා, සම්පුර්ණයෙන් හරවන්න ඕන නම් වාහන වල වගේ ස්ටිරින් වීල් එක වට කිහිපයක් කරකවන්න ඕන විදියට හැදුවා නම් ත්‍රීවීල් පිස්සු නටන එක අඩු කරගන්න පුළුවන්

    වැදගත්ම දේ ත්‍රීවීල් වෙනුවට රෝද හතරක් සහ ස්ටිරින් වීල් එකක් තියෙන ඔය වගේම වහනයක් හඳුන්වලා දුන්නා නම් තවත් පිස්සු නටන එක අඩු කරගන්න පුළුවන්
    පොඩ්ඩක් හිටපන් තාම මෙහෙට ආවෙ නෑ වගේ 🥴
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    කොහොමද සද්දයක්වත් නැතුව අහුමුලු වලින් දාලා හප්පගෙන යද්දි :sorry:
    You have obtained the degree in Master of being Sri Lankan. Please collect your 'Pro Sri Lankan' badge from the nearest post office :rofl:

    මහත්තයා බැටරි බැහැලා. ඉතුරු පොඩ්ඩ ඇවිදගෙන යන්න පුළුවන් නේ...
    Signal daanna ba mahaththaya battery bahinawa.
    ------ Post added on May 10, 2023 at 1:48 PM
     

    signshop

    Well-known member
  • May 30, 2011
    12,277
    9,133
    113
    Dubai
    මීට සෑහෙන්න කාලෙකට කලින් ඉන්දියන් ත්‍රීවීල් ලංකාවට එන්නත් ඉස්සරවෙලා මෙන්න මේ වගේ ත්‍රීවිල් ඉතාම සුළු ප්‍රමාණයක් ගෙන්නුවා. මට මතකයි මම හෙන පොඩි කාලේ අපේ නැන්දාගේ පුතාගේ අතුරුගිරියේ යාළුවෙක් ගාව මේවාගෙන් එකක් තිබුනා. පොර ඒක පෙරලගත්තාත් මතකයි. දැන් තියෙන ඉන්දියන් ඒවට වඩා ශක්තිමත් අතින් සුපිරි. ඒත් එක්කම ඉන්දියන් ඒවා ගෙන්නන්න ගත්තා. ඉන්දියන් ඒවා ලංකාවට ආවේ හෙන පොඩි ගානකට. ඒ නිසාම මේ ත්‍රීවීල් එක ගෙන්නන එක එහෙමම නැවතුනා


    TH_Tuk_Tuk_1.jpg
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    මට තේරෙන විදියට නම් ත්‍රීවීල් එකේ ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ හැන්ඩල් එකේ ඒකියන්නේ බයිසිකලයක් වගේ එක සැරේට කපන්න පුළුවන් එක , හැන්ඩල් එක වෙනුවට වාහන වල වගේ ස්ටිරින් වීල් එකක් හයිකරලා, සම්පුර්ණයෙන් හරවන්න ඕන නම් වාහන වල වගේ ස්ටිරින් වීල් එක වට කිහිපයක් කරකවන්න ඕන විදියට හැදුවා නම් ත්‍රීවීල් පිස්සු නටන එක අඩු කරගන්න පුළුවන්

    වැදගත්ම දේ ත්‍රීවීල් වෙනුවට රෝද හතරක් සහ ස්ටිරින් වීල් එකක් තියෙන ඔය වගේම වහනයක් හඳුන්වලා දුන්නා නම් තවත් පිස්සු නටන එක අඩු කරගන්න පුළුවන්

    ආට එක වෙනුවට තමයි රෝද 4ක් ස්ටියවිල් එකක් දාල එවල තියෙන්නේ බජාජ් හුටේ
     
    • Like
    Reactions: NRTG and hi.dushan

    hi.dushan

    Well-known member
  • Jun 29, 2009
    9,093
    10,674
    113
    ෂීට් එක මැද්දෙ තියන නිසා සයිඩ් කන්නාඩිවලින් පේනව මදිද දන්නෑ බන්. ඒක වෙන්නැති හරවනකොට බාගයක් කපලා ඉතුරු ටික බෙල්ල දාලා බලන්නෙ. අර කපපු බාගෙ ඇති කෙහේ හරි ඇමිණෙන්න. ඩ්‍රයිවින් ෂීට් එක මැද්දෙන් තියන්නැතුව දකුනු පැත්තට ගන්න ඕනෙ.

    සම්පූර්ණයෙන්ම ෆේල් වාහනයක්.
    මම බලපු විදියට නම් ෂීට් එක මැද්දෙ තියන නිසා ඌට පට්ට ලේසියි වාහනේ ගෙනියන්න , සයිඩ් කන්නාඩිවලින් දෙපැත්ත හොඳට පේනවා , අවුලකට තියෙන්නේ center mirror එකෙන් වාහන වල වගේ හොඳටම පස්සේ එන වාහනේ පෙන්නේ නැති එක , ලොකුම අවුල ත්‍රීවීල් පදින උන් කැමති නෑ සයිඩ් කන්නාඩිවලින් දෙපැත්ත බලලා drive කරන්න ඒක උන්ගේ ආකල්ප වල අවුලක්

    අනික උන් කියන්නේ උන්ට ඕන විදියට පාරේ ගියාට ප්‍රශ්නයක් වෙන්නේ නෑ අනෙක් පොඩි වාහන උන්ව හප්පන්නේ නැතිව බේරනවා ලු මොකද හැප්පුනොත් වාහනේට වෙන damage එක වැඩි නිසා ලොකු වියදමක් යන නිසා , හැබැයි උන් කවදාවත් බස් ටිපර් ලොරි වගේ වාහනවලට පොඩි වාහනවලට දාන වෙට්ටු දාන්නේ නෑ උන් දන්නවා කෙලවෙනවා කියලා , ඔන්න ඔහොම තමයි ත්‍රීවීල් පදින උන් මාත් එක්ක හයර් යද්දී කිවුවේ

    එකයි මම කියන්නේ ත්‍රීවීල් වෙනුවට රෝද හතරක් සහ ස්ටිරින් වීල් එක දකුණු පැත්තේ තියෙන ඔය වගේම වහනයක් හඳුන්වලා දුන්නානම් හොඳයි කියලා
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • කන්වර්ට් කරන යුනිට් ගෙන්නන්නෙ කව්ද දන්නෑ.

    සිංහල්ලු ඕවට හුරේදදා ඉඳී කන්වර්ට් කරපු වාහනේකුත් නැතුව ගෙනාපු යනිට් එකකුත් නැතුව බදු සල්ලි වලටත් කෙලවෙනකම්.

    ඒවට අදාල ප්‍රතිපත්ති හදන්නෙනැතුව ආණ්ඩුවම කන්වර්ට් කරන්න යනකොටත් අපේ උං තවම හිතනවනෙ ඕව වෙයි කියල 😂😂
     
    • Haha
    Reactions: NRTG and hasithayad

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113

    dDMc8dt.jpeg

    COLOMBO (News 1st) - මෙරට පවතින ත්‍රීරෝද රථ විද්‍යුත් ත්‍රීරෝද බවට පරිවර්ථනය කිරීමේ ව්‍යාපෘතිය හෙට (11) සිට ක්‍රියාත්මක කරන බව මෝටර් රථ ප්‍රවාහන කොමිසම පවසයි.

    එහි කොමසාරිස් නිශාන්ත වීරසිංහ මහතා සඳහන් කළේ, පළමු අදියර යටතේ පෙට්‍රල් ත්‍රීරෝද රථ 300 ක් මෙලෙස විද්‍යුත් ත්‍රීරෝද රථ ලෙස පරිවර්ථනය කරන බවයි.

    https://sinhala.newsfirst.lk/2023/5/10/පෙට්‍රල්-ත්‍රීරෝද-රථ
    pawei
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,548
    5,776
    113
    කරන මගුලක් ප්‍රමිතියට හොද බැට්‍රිදාල
    නැත්නම් ඔක්කොම වතුරටික ඉවරවෙලා වතුරත් ඉන්දියාවෙන් ගෙන්වන්න වෙයි
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    delmar

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    27,269
    3,865
    113
    හැමතැනම
    ත්‍රීවීල් පක්කු ඊලගට කියන කතාව

    ටාජ් කරන්න ගොඩක් කරන්ට් යනවා මහත්තයා.
    ඒ නිසා පටන්ගන්නේ 200න් ඊලග කිලෝමීටරේට 150 යි

    (Three wheel language ekenmai liwwe :rofl:)
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad and NRTG