BREAKING
දිස්ත්රික්ක හතරක වයස 20 – 29 අතර පිරිස එන්නත් කරණය හෙට (06) සිට.
![]()
මමත් මේ සෙට් එකට අහුවෙන්නේ මචන් Pfizer එනකන් හිටියේ. .Paizer eka neme neda bn

මමත් මේ සෙට් එකට අහුවෙන්නේ මචන් Pfizer එනකන් හිටියේ. .![]()
මමත්. හම්බන්තොටට Pfizer අපිට Sinopharm ද?Sino pharm nam gahanne na bn terumak na
මමත්. හම්බන්තොටට Pfizer අපිට Sinopharm ද?![]()
මමත් හිතන් ඉන්නේ එහෙමයි. එක්කෝ Pfizer නැත්තම් modernaSino pharm nam gahanne na bn terumak na
මමත් හිතන් ඉන්නේ එහෙමයි. එක්කෝ Pfizer නැත්තම් moderna![]()
Pfizer kathawak kiyanne nane dan. sinofarm ma wennethi oya kiwwata gahanne.මමත් හිතන් ඉන්නේ එහෙමයි. එක්කෝ Pfizer නැත්තම් moderna![]()
Sputnik පයි එක ගහපන් නැත්නම් උබව රුසියන් කෙල්ලෝ ගනන් ගන්න එකක් නෑpaizer eka wtrai bn mama gahanne nathnam gahnne na
Sputnik පයි එක ගහපන් නැත්නම් උබව රුසියන් කෙල්ලෝ ගනන් ගන්න එකක් නෑ
මේවනම් වැරදි මත, පයිසර් කියල අමුතු දෙයක් නැ...Sino pharm nam gahanne na bn terumak na
මේවනම් වැරදි මත, පයිසර් කියල අමුතු දෙයක් නැ...
ඕන රටකට යතහැකි සමහර රටවල quarantine period එකක් තියෙනව sino ගහල තිබ්බත්. Pfizer ගහලනං quarantine period එක නෑna paizer eka gahanne nathuwa samahara ratawal walata yanna dnne na ekai awla
ඕන රටකට යතහැකි සමහර රටවල quarantine period එකක් තියෙනව sino ගහල තිබ්බත්. Pfizer ගහලනං quarantine period එක නෑ
paizer eka wtrai bn mama gahanne nathnam gahnne na
naha bn mama article ekak kiyeewa sino gahuwath ganne na kylk tbbane
අපි Pfizer ගැහුවම ඔය අඩුකුලේ sinopharm ගහපු එවුන් එක්ක ආශ්රය නොකර ඉමු.
@Solo Rider, රිදෙයි හොදටම මේක දැකලා.......![]()

ehnam awlk na bnඒ බොරු