Thanks machooo.. machoo soundpeates hodai da ? more than Anker > oneplus z2
මං ගාව කලින් තිබ්බ Soundpeats Q32 ඒක පට්ට සිරා නිසා ඒක කැඩුනම Soundpeats ම H2 එකක් ගත්තෙ. කලින් එක රට ඉද්දි ගත්තෙ. H2 එක අරන් නම් තාම සතියක් වත් නෑ. කලින් එක වගේ නෑ බන් හැබැයි. Soundpeats ඉස්සර තිබ්බ කොලිටිය නෑ එක්කො දැන්. නැත්තම් ලංකාවට එවන්නෙ ජරාවල්
machan earbuds wala battery lifetime eka kochchara kal wageda?
3,4years battery awul nathuwa use karanna puluwan da?
කලින් යූස් කරපු Soundpeats Q32 එකේ නම් පට්ටම Battery Life එකක් තිබ්බෙ. කේස් එක එක පාරක් චාර්ජ් කලාම මාසයක් විතර අදින්න පුලුවන් ඩේලි සින්දු/පොඩ්කාස්ට් අහලත්. එක පාර බඩ්ස් වල චාර්ජ් එක තියෙනව පැය 3කට එහා. මේ Soundpeats H2 එක අරන් තාම සතියක් වත් නෑ. ඒකෙ නම් එහෙමටම Battery life එකක් නෑ වගේ.
Airpods නම් ඉතින් පැය 2ක් වගේ පුලුවන්. කේසින් එක චාර්ජ් කරල සතියක් උපරිම අදින්න පුලුවන්. හැබැයි කියන්න ඔනේ නෑනෙ Airpods සවුන්ඩ් ඉතින් පට්ට.
කලින් යූස් කරපු Soundpeats Q32 එක බැටරි කේස් එකක් ආවෙ නෑ අවුරුදු 2ක් ගිහිනුත්. මගෙ අතින් පොඩ්ඩක් වැටිල කේසින් එක සවුත්තු උනා ඒ ඇරෙන්න කියන්න තරම් කේස් එකක් ආවෙම නැති තරම්. ඒක හැබැයි මං රට ඉද්දි ගත්ත එකක්. Soundpeats H2 එක මන් මෙහෙන් ගත්තෙ. අරන් තාම පොඩි කාලයයි. හැබැයි පේන විදියට නම් කලින් එක තරම් කොලිටියක් නෑ.
Airpods 2 වල මයික් එක අවුල් ගියා පොඩ්ඩක්. සද්දෙ අඩුයි. බැටරි නම් කේස් එකක් තාම පේන් නෑ ( අරන් අවුරුද්දක් වගේ)
------
Post added on Dec 18, 2021 at 9:29 PM