Tikak iwasala hemita balanna one film ekak kaluwo. Life ekata amataka wenne na.
සිරාවටම බන්, ලොකු ප්ලොට්ස්, ඇක්ශන්, ඩ්රාමා, සෙක්ස්, මෙලෝ දෙයක් නෑ. Just a simple man living his simple days. Film eka ජීවිතෙට අමතක වෙන්නෙත් නෑ. Patta.එහෙනම් කම්මැලි ඇති පැලෙන්න.
තෝ ඉතින් බලන්නෙම කම්මැලි ලබ්බවල් නේ...

Already watched.Tikak iwasala hemita balanna one film ekak kaluwo. Life ekata amataka wenne na.
![]()
baluwa. amuthu kathaawak.ehenam ada balanawa