හොද වැඩේ මේ පට්ට හුත්තිට වැඳගෙන හිටපු උන්ට 😂😂😂
yousirname Well-known member Apr 6, 2025 770 936 93 හොරොව්පතාන May 11, 2025 #22 social anxiety guy said: අනේ මං පුදුම ඉරිසියාවකින් ඉන්නේ මෙයාගේ දියුණුව දැකලා. මෙයා විතරක් නෙමෙයි කවුරු වුණත් මට වඩා දියුණු වෙනවාට මං කැමති නෑ. මට සෝටල් ඇන්සයිටි නේ. ඉතිං මටත් මුකුත් කරගන්න පණ නෑ. උදේ නැගිට්ට ගමන් අතේ ගහනවා. ආයේ දවල්ටත් ගහනවා. රෑටත් ගහනවා. ඉතිං මට පණ නෑ ඕයි වැඩක් කරගන්න. මේකේ මොකෙක්හරි දියුණු වෙනවා දකිනකොය මගේ ඉහ මොළ රත් වෙනවා. ඉතිං මේ වගේ thread දාලා ඔයාලා දාන comment බලලා අතේ පාරක් ගහලා තමයි ඉන්නේ මං Click to expand... social anxiety guy said: කාට හරි පුළුවන්නම් දිග කමෙන්ට් එකක් දාන්න. ඒවා දැක්කම විතරයි මට නගින්නේ Click to expand...
social anxiety guy said: අනේ මං පුදුම ඉරිසියාවකින් ඉන්නේ මෙයාගේ දියුණුව දැකලා. මෙයා විතරක් නෙමෙයි කවුරු වුණත් මට වඩා දියුණු වෙනවාට මං කැමති නෑ. මට සෝටල් ඇන්සයිටි නේ. ඉතිං මටත් මුකුත් කරගන්න පණ නෑ. උදේ නැගිට්ට ගමන් අතේ ගහනවා. ආයේ දවල්ටත් ගහනවා. රෑටත් ගහනවා. ඉතිං මට පණ නෑ ඕයි වැඩක් කරගන්න. මේකේ මොකෙක්හරි දියුණු වෙනවා දකිනකොය මගේ ඉහ මොළ රත් වෙනවා. ඉතිං මේ වගේ thread දාලා ඔයාලා දාන comment බලලා අතේ පාරක් ගහලා තමයි ඉන්නේ මං Click to expand... social anxiety guy said: කාට හරි පුළුවන්නම් දිග කමෙන්ට් එකක් දාන්න. ඒවා දැක්කම විතරයි මට නගින්නේ Click to expand...
E ekpeters Well-known member Nov 18, 2024 994 546 93 May 11, 2025 #24 Janatha Jhon said: බම්බලපිටියේ අක්කි මේ වගේද Click to expand... kawuda බම්බලපිටියේ අක්කි ?
Kumbhakarna22 Well-known member Feb 3, 2022 12,503 15,470 113 Gampaha May 13, 2025 #25 UbeThaththa said: Click to expand... ko yako meki @yapa100
gevin.456 Well-known member May 11, 2017 1,921 1,797 113 May 13, 2025 #26 post ekak daala , stathi dekak wath giye na ban, ekita mokak hari paharak waduna ne oi