හොද_ඩිවලොපර්_කෙනෙක්_වෙන්නේ_කොහොමද

Fire_Bird

Well-known member
  • Feb 13, 2009
    8,841
    1
    1,046
    113
    හෙළයෙක්;16606057 said:

    තමන් සියල්ල දන්නව කියල හිතන එක නවත්ත ගන්න ඕනි මුලින්ම ගොඩක් එවුන් මුලින් කෝඩ් කෑල්ලක් රන් කරපු වෙලාවෙ ඉදන් මම දන්නව කියල හිතන් ඉන්නව මෙලෝ සසරක් දන්නෙ නෑ බලපුවම.එහෙම තමන් නොදන්නව කියල දැන ගත්ත ගමන් උබලගෙ ඕළුව හිස් වෙනව අලුත් දේවල් දැන ගන්න.

    freaking true bun :D
     

    kalu_kaputa

    Member
    Sep 4, 2014
    262
    18
    0
    හෙළයෙක්;16606057 said:
    හොද ඩිවලොපර් කෙනෙක් වෙන්නේ කොහොමද?

    තමන් සියල්ල දන්නව කියල හිතන එක නවත්ත ගන්න ඕනි මුලින්ම ගොඩක් එවුන් මුලින් කෝඩ් කෑල්ලක් රන් කරපු වෙලාවෙ ඉදන් මම දන්නව කියල හිතන් ඉන්නව මෙලෝ සසරක් දන්නෙ නෑ බලපුවම.එහෙම තමන් නොදන්නව කියල දැන ගත්ත ගමන් උබලගෙ ඕළුව හිස් වෙනව අලුත් දේවල් දැන ගන්න.


    STAY HUNGRY, STAY FOOLISH
     

    kota119

    Well-known member
  • Oct 14, 2011
    1,815
    134
    63
    Machan web design wage karanna mokadda denata hoda? Melo magulak danne na. Denata hoda saha advance hadanna puluwan (hugakma newi) mona softwares walin kaloth da? Wordpress hodaida?

    WP awulak lesi na eth field eke udata yanna nam issalla html and php mysql iganangin umba goda :D
     
    • Like
    Reactions: Optimus Prime
    Mar 11, 2011
    7,061
    359
    0
    Planet Cybertron
    WP awulak lesi na eth field eke udata yanna nam issalla html and php mysql iganangin umba goda :D

    Adoo ee monada ban php html5 mysql kiyala nikan Microsoft office wage software packages enawada? Ok machan mama balannam poddak. Wordpress arakai mekai tutorial gatta hena godak. Ekakwath open wath karala balala na. Hoda ewa poddak kiyapan software widiyatada baaganna thiyenne kiyala ethakota mata ohe baala demmeaki..
     

    kota119

    Well-known member
  • Oct 14, 2011
    1,815
    134
    63
    Adoo ee monada ban php html5 mysql kiyala nikan Microsoft office wage software packages enawada? Ok machan mama balannam poddak. Wordpress arakai mekai tutorial gatta hena godak. Ekakwath open wath karala balala na. Hoda ewa poddak kiyapan software widiyatada baaganna thiyenne kiyala ethakota mata ohe baala demmeaki..

    Ehema software packages na bun wordpress walatanam machan me tutorials tika balala iganaganna
    https://kickass.to/lynda-wordpress-essential-training-2014-t9131374.html
    meka balapan mula indan hondata kiyala denawa umbata ethakota karanna one de gana idea ekak ei
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,840
    113
    Machan web design wage karanna mokadda denata hoda? Melo magulak danne na. Denata hoda saha advance hadanna puluwan (hugakma newi) mona softwares walin kaloth da? Wordpress hodaida?
    InteljIdea thama mama weda walata use karane.
    nodejs isarahata treand ekak wei. danatath awith thiyene. php wage karala thiyenawa nan ewata ada worpdpress, joomla wage ewa karana start ekak widiyata.

    ewa yana athare podiyata html, php, mysql dapu app ekak hadana

    ita pase http://www.slimframework.com/ me wage basic framwork ekak use karala ewa gena idea ekak awama me wage https://ellislab.com/codeigniter ekak karana
    oya mama karapu widiya, but mama wediyen karane java weda. php wala liyana widiya mata alan ne. okama acharuwak wenawa project eka iwara wenakota.

    JAVA EE wage karanawa nan eth oya wage basic eke idan giyama hari.
    JSP/ Servlet
    Struts
    JPA
    Spring
    Spring + JPA

    Oya deken mokak karath UI walata JS/CSS igena ganama wenawa

    ekata nan mama use kare

    Pure CSS/ Pure JS
    Bootstrap / Jquery
    ANY CSS Framwork/ Angular JS

    AngularJS karadi thama hariyatam danagathe JS kiyane mokada kiyala eth thama nodana ewa maha godak thiyenawa. :D
     
    Mar 11, 2011
    7,061
    359
    0
    Planet Cybertron
    Ehema software packages na bun wordpress walatanam machan me tutorials tika balala iganaganna
    https://kickass.to/lynda-wordpress-essential-training-2014-t9131374.html
    meka balapan mula indan hondata kiyala denawa umbata ethakota karanna one de gana idea ekak ei

    Mang gawa lynda 1.5TB witara pack ekak (private access tiyenne, bagena tiyenne tikai. Ona welawata ona eka banawa) wage tiyenawa eke sampurna site ekama ehema pitin, hugak eka eka ewa tiyenawa ban ewagen mokak kaloth hodaida kiyana ekai mata purashne. Mokak hodaida kiyala dan neti nisa ekakwath koran na mang. Mang uba kiwa ewa gena wistara hoyagannnamko. +