Machan web design wage karanna mokadda denata hoda? Melo magulak danne na. Denata hoda saha advance hadanna puluwan (hugakma newi) mona softwares walin kaloth da? Wordpress hodaida?
InteljIdea thama mama weda walata use karane.
nodejs isarahata treand ekak wei. danatath awith thiyene. php wage karala thiyenawa nan ewata ada worpdpress, joomla wage ewa karana start ekak widiyata.
ewa yana athare podiyata html, php, mysql dapu app ekak hadana
ita pase
http://www.slimframework.com/ me wage basic framwork ekak use karala ewa gena idea ekak awama me wage
https://ellislab.com/codeigniter ekak karana
oya mama karapu widiya, but mama wediyen karane java weda. php wala liyana widiya mata alan ne. okama acharuwak wenawa project eka iwara wenakota.
JAVA EE wage karanawa nan eth oya wage basic eke idan giyama hari.
JSP/ Servlet
Struts
JPA
Spring
Spring + JPA
Oya deken mokak karath UI walata JS/CSS igena ganama wenawa
ekata nan mama use kare
Pure CSS/ Pure JS
Bootstrap / Jquery
ANY CSS Framwork/ Angular JS
AngularJS karadi thama hariyatam danagathe JS kiyane mokada kiyala eth thama nodana ewa maha godak thiyenawa.
