hair colour creams shapeda bro?Colour Shampoo gaddi sahenna parissamen ... Test karala witharak gapalla... Ape amma gala Nalalth ekka idimuna allergy wela
hair colour creams shapeda bro?Colour Shampoo gaddi sahenna parissamen ... Test karala witharak gapalla... Ape amma gala Nalalth ekka idimuna allergy wela
ado owa gaanna kalin test eka karanna oni. instruction walama thiyenawa kana pitipasse hari thawa walamiteda kohedo gaala dawasak da dekak da inna kiyala. kalin gaala thiyena brand wunath allergy wenawa lu eka paaratamaColour Shampoo gaddi sahenna parissamen ... Test karala witharak gapalla... Ape amma gala Nalalth ekka idimuna allergy wela
allergy wunot moko wenne?ado owa gaanna kalin test eka karanna oni. instruction walama thiyenawa kana pitipasse hari thawa walamiteda kohedo gaala dawasak da dekak da inna kiyala. kalin gaala thiyena brand wunath allergy wenawa lu eka paaratama
මචo, cream type එන hair dye එකක් කියපල්ලකෝ. පොඩි tube වෙන්න ඕනේ (පොඩි ප්රමාණයයි ඕනේ ). Restoria නම් හොදයි , එත ලොකු tube නේ එන්නේ. Dreamron කොහොමද ? පොඩි ඒවා එනවද ?
කොන්ඩේ වැවෙන නිසා සතියෙන් සතිය ගාන්න වෙනවා නෙ බන්. මාසෙට මෙකෙන් 2ක් යනවා. 5000ක් කුඩූDreamron
![]()
loreal , revlon mewa ganna place ekak tiyenawada machan, kollanata aulak na neda ?kohomath instruction wala thiyenwa ne 48H walata kalin tikak gaanna kiyala. amonia free eketh thiyenawa test eka karanna kiyala.
normally loreal , revlon ne kellonge yanne amonia free ewagen. amonia ekkanan godak saloon wala keune eka use karanne. ara lankawe nature secret lada kohedoth hadanwa dakka.