හොඳම හිසකෙස් වර්ණ වෙළඳ නාම මොනවාද?

lk-maare

Well-known member
  • Nov 16, 2014
    4,255
    1,978
    113
    මහනුවර
    Colour Shampoo gaddi sahenna parissamen ... Test karala witharak gapalla... Ape amma gala Nalalth ekka idimuna allergy wela
    ado owa gaanna kalin test eka karanna oni. instruction walama thiyenawa kana pitipasse hari thawa walamiteda kohedo gaala dawasak da dekak da inna kiyala. kalin gaala thiyena brand wunath allergy wenawa lu eka paaratama
     
    • Wow
    Reactions: kasunkaru

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    ado owa gaanna kalin test eka karanna oni. instruction walama thiyenawa kana pitipasse hari thawa walamiteda kohedo gaala dawasak da dekak da inna kiyala. kalin gaala thiyena brand wunath allergy wenawa lu eka paaratama
    allergy wunot moko wenne?
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,044
    6,968
    113
    Nawala
    මචo, cream type එන hair dye එකක් කියපල්ලකෝ. පොඩි tube වෙන්න ඕනේ (පොඩි ප්‍රමාණයයි ඕනේ ). Restoria නම් හොදයි , එත ලොකු tube නේ එන්නේ. Dreamron කොහොමද ? පොඩි ඒවා එනවද ?
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    මචo, cream type එන hair dye එකක් කියපල්ලකෝ. පොඩි tube වෙන්න ඕනේ (පොඩි ප්‍රමාණයයි ඕනේ ). Restoria නම් හොදයි , එත ලොකු tube නේ එන්නේ. Dreamron කොහොමද ? පොඩි ඒවා එනවද ?

    Dreamron 🥶☠️

    s-l500.jpg
     

    Desent dogs

    Active member
  • Oct 13, 2013
    274
    94
    28
    kohomath instruction wala thiyenwa ne 48H walata kalin tikak gaanna kiyala. amonia free eketh thiyenawa test eka karanna kiyala.

    normally loreal , revlon ne kellonge yanne amonia free ewagen. amonia ekkanan godak saloon wala keune eka use karanne. ara lankawe nature secret lada kohedoth hadanwa dakka.
    loreal , revlon mewa ganna place ekak tiyenawada machan, kollanata aulak na neda ?