87-89Lankawe policiyatai hamudawatai university students lata wedi thiyanna anamanan karanna giyaama HRights ena case ematai bro. Unta thama match eka gahanna puluwan
87-89Lankawe policiyatai hamudawatai university students lata wedi thiyanna anamanan karanna giyaama HRights ena case ematai bro. Unta thama match eka gahanna puluwan
ලංකාවේ විතරක් නෙමෙයි. කිසිම රටක ආණ්ඩුවක් ඒ රටේ ආරක්ෂක අංශයේ සහයෝගය නැතුව පෙරලන්න අමාරුයි.ලන්කාවෙ හමුදා පොලිසිය එක්ක හැප්පිලා නන් කවදාවත් අරගල දිනන්න බෑ. මොලෙන් තමයි ගේම දෙන්න ඕනෙ.
අමුතු දෙයක් නම් වෙන්නෙ නැ පොන්සි ඔන නම් හෙලා දැකල නිවේදනයක් දායි ඔච්චරම තමයි, තොපිල වගේ ගූ වහල්ලු මවන් ඉන්න ඒව නම් වෙන්නෙ නැLankawe policiyatai hamudawatai university students lata wedi thiyanna anamanan karanna giyaama HRights ena case ematai bro. Unta thama match eka gahanna puluwan
ඕවට පොඩි උන්ව අරන් එන එකාලට ඉස්සෙල්ලා වෙඩි තියන්ඩ ඕන හොයල..පොඩි ළමයි![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
සිරා බන්ගේ මුල්ලෙ ඉදන් අප්ඩේට් බල බලා ඉදපල්ල පොන්න රැල, අරුන් අරහෙ කදුලු ගෑස් කනව ගුටි කනව මේ පොන්නයො තෙර්ඩ් දානව..![]()
livestream thiyeda?තාම protest කලින් විදියටම යනවා. මන් හිතන්නේ police බල්ලන්ට මෙතනින් කලින් යන්න බලාගෙන, කට්ටියව විසුරවන්න තමයි කදුළු ගෑස් ගැහුවේ. හැබැයි දැන් එකේ අනිත් පැත්ත වුනේ