හොරෙන් හා බලහත් කාරෙයෙන් අපිට ගිල්ලන HALAL

eathan

Well-known member
  • Apr 21, 2011
    837
    911
    93
    doha
    Ithin kana reddak thopi kapanko api epa kiwwada.. thope jarawa apita balen kawana ekane wade.. thopita halalma one nam pala arabiyata..

    Thota kawda yako halal Kanna kiwwe owa thiyenne muslim kattiyata ubata ona nam goo guliyak hari kaapan eath api ubala wage goo kana jaathiyek nemei anith eka kanna bonna arabi yanna ona nehe moko api poli kaala jeewath wenne
     

    nuwa11

    Member
    Jul 15, 2016
    2,120
    134
    0
    Halal/haram thiyenne muslim ayawa denuwath karanna ubalata nemei. Halal items kewa kiyala ubalata thiyana paaduwa mokakda? Haram kewa kiyala ubalata thiyana prasnaya mokakda? Halal wala wada beheth daala thiyenne Kanna epa!!! Baar ekata giyanam ona jaraawak bonawane aduma gaane eke mix karala thiyenne monawada kiyala hoyala balanawada? Neththang ekatath Halal certificate dunnanam bonnethuwa innawada. Ane tho wage moda parayek

    iriye thopila halal bari nam ona jarawak kawata apita awulk nha thopilata halal kawanna apenuth salli garana eka lokuma awula muslim wun innawatath ubalata badu gewanna one da api
    thopilata gan wathurak karadarayak wunama sinhalaya dena bath pac ekath halal balala wen athi kanne :lol:
    thopita halal 10-15ye idala awe thopila issara wura ge puke hila balalada haram halal hoyagaththe :shocked:
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Halal/haram thiyenne muslim ayawa denuwath karanna ubalata nemei. Halal items kewa kiyala ubalata thiyana paaduwa mokakda? Haram kewa kiyala ubalata thiyana prasnaya mokakda? Halal wala wada beheth daala thiyenne Kanna epa!!! Baar ekata giyanam ona jaraawak bonawane aduma gaane eke mix karala thiyenne monawada kiyala hoyala balanawada? Neththang ekatath Halal certificate dunnanam bonnethuwa innawada. Ane tho wage moda parayek

    Ubata Halal
    Apita Haram :rofl:
     

    nuwa11

    Member
    Jul 15, 2016
    2,120
    134
    0
    halal certificate gaththama sales vadivena eka vitharada bn venne?

    sales vadivena eka dan nha habayi halal cer gaththama baduwala ganan wadi wenawa

    okun halal nikan den nha koti ganak adinawa ,wun kiyana than waling badu ganna thawa koti ganak wunta adagannawa company karaya oya yana wiyadama apen allanne

    hariyata muslim wunta api tax ekak gewana seen ekak yanna :angry:
     

    Gojabisena

    Active member
  • Jan 15, 2016
    390
    217
    43
    මන් දැන් හලාල් බඩු ගන්නෙම නැති තරම් .. ඊට අමතරව කොකාකෝලා (මටකනේ කැලණිය ගගට ජරාව දාල කෙල කරා) පිටිවර්ග - anchor මැලිබන් ..(මන් ගන්නේ highland ,පැලවත්ත ,නෙස්ප්රේ විතරයි ) ... මන් අඩුම ගානේ anchor butter වත් අරන් නෑ අවුරුදු 2ක වගේ ඉදන් (අපේ පොඩි ළමයි කීදෙනෙක් ලෙඩ වෙන්න ඇත්ද අවුරුදු ගානක් මේ ජරාව බීල , ඕවා ලාබෙට ඔය ආයතන දැනගෙන කරන වැඩ ) .. අපි බඩු ගන්න එක අඩුකලොත් ඒ business පාඩු වෙනවා , අපි නැතිව උන්ට ගොඩයාමක් නෑ .. මන් කියන්නේ කට්ටිය එකතුවෙලා මේ බඩු වර්ජන කරන්න ඕන .:yes::yes::yes::yes:
     
    Last edited:

    rumesh.fbi

    Well-known member
  • May 31, 2009
    3,056
    4,835
    113
    අඩෝ බලපන්කො බන් මුන්ගෙ list එක. මේ කලකන්නි ඔක්කොම famous brand අරන්නෙ බන්
     

    tuwanriyas

    Member
    Feb 23, 2010
    1,902
    57
    0
    Sri Lanka
    අල්ලගෙ වල්ල කපන්න ඕනේ මේකටනම්!!ඔව්!

    6-135. (ජනයිනි ණී) නුඹලා(ට අභිමත දෑ) නුඹලාගේ ශක්තිය අනුව කරනු. මමත් (මට අණ කරනු ලැබූ දෑ) කරන්නෙමි. නමුත් නිවහනේ (යහපත්) අවසානය (අප අතුරින්) කාහට දැයි නුඹලා මතුවට දැනගන්නාහුය. නියත වශයෙන්ම අපරාධකරුවෝ ජය නොලබන්නාහුයැයි (නබි මුහම්මද්) පවසනු.
     

    tuwanriyas

    Member
    Feb 23, 2010
    1,902
    57
    0
    Sri Lanka
    Halal logo තියෙන එක හොදයි, විෂබීජ නැති කැම අදුර ගන්න:cool::cool:
    Eg. උරගේ ශරිරයෙන් හදපු කෑම,

    උබලං ජරාව කාලා වද වෙයල්ලා, ලෙඩ වෙයල්ලා, බිස්නස් කඩු කර ගනිල්ලා, පව් බං උබලා :P:P

     

    eathan

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    837
    911
    93
    doha
    iriye thopila halal bari nam ona jarawak kawata apita awulk nha thopilata halal kawanna apenuth salli garana eka lokuma awula muslim wun innawatath ubalata badu gewanna one da api
    thopilata gan wathurak karadarayak wunama sinhalaya dena bath pac ekath halal balala wen athi kanne :lol:
    thopita halal 10-15ye idala awe thopila issara wura ge puke hila balalada haram halal hoyagaththe :shocked:
    ubalata thamai halal eeye pereda a awe apitanam awrudu 1400 yata kaling idang thiyanawa. E kaalema monawada Hoda naraka balanna system thibba ubala ithing amu bebadda jaathiyekne bang mona halal da ubalata