හොර මිනිහ එක්ක මාට්ටු 18+

gnilukshi

Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    ඇයි බං ලංකාවේ උන් තේරුම් ගන්නේ නැත්තේ මේ ලිංගික එක්වීම කියන එක කනවා, බොනවා, හුස්ම ගන්නවා, නානවා වගේ මූලික මිිනිස් අවශ්‍යතාවයක් කියලා. තමුන්ගේ ගෑනි වෙන උන්ගේ උකවා ගන්නවා කියන්නේ තමන්ගේ අඩුපාඩුවක් නිසා බව තේරුම් ගන්න බැරි නමට පිරිමි මෙසිරිලකේ ඉන්නේ.

    හැම යතුරටම ඇරෙන ඉබ්බා වැඩක් නෑ කියනවා නේ.
    හැබැයි හැම ඉබ්බෙක්ම අරින්න පුළුවන් යතුර පට්ට 😎
     

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    ඇයි බං ලංකාවේ උන් තේරුම් ගන්නේ නැත්තේ මේ ලිංගික එක්වීම කියන එක කනවා, බොනවා, හුස්ම ගන්නවා, නානවා වගේ මූලික මිිනිස් අවශ්‍යතාවයක් කියලා. තමුන්ගේ ගෑනි වෙන උන්ගේ උකවා ගන්නවා කියන්නේ තමන්ගේ අඩුපාඩුවක් නිසා බව තේරුම් ගන්න බැරි නමට පිරිමි මෙසිරිලකේ ඉන්නේ.
    Sirawata.. ohoma maraganna onnaha
    Kematten divorce unanam iwarai
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,065
    113
    සේදවත්ත
    ඇයි බං ලංකාවේ උන් තේරුම් ගන්නේ නැත්තේ මේ ලිංගික එක්වීම කියන එක කනවා, බොනවා, හුස්ම ගන්නවා, නානවා වගේ මූලික මිිනිස් අවශ්‍යතාවයක් කියලා. තමුන්ගේ ගෑනි වෙන උන්ගේ උකවා ගන්නවා කියන්නේ තමන්ගේ අඩුපාඩුවක් නිසා බව තේරුම් ගන්න බැරි නමට පිරිමි මෙසිරිලකේ ඉන්නේ.
    එම නෑනේ අපි එකම කෑම කන්නේ නෑනේ හැමදාම . වෙනස් දෙයක් ඉදල හිටල කන්න ඕනේ ... කාල බලන්න ඔයත් ආස හිතෙයි
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: icepack and Cypress

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    අපරාදේ ගොනා. ඌ ඕවා හොරෙන් වීඩියෝ කරලා හබ් එකට අප්ලෝඩ් කලා නම් මාසෙකට ලක්ශ ගානක හොඳ පැසිව් ඉන්කම් එකක් හදාගෙන වෙන කෑල්ලක් කරගෙන සැපේ ඉන්න තිබුනා. කොහෙද ඉතින් සොන්නලුන්ගේ මොලේ තියෙන්නේ බිජ්ජේ කෙලවර, ලේ රත් වෙනවා සෙනිකව. ගෑනිට ගහන්නෙත් ඌ කොච්චර හොඳ මිනිහෙක් ද කිය කිය නහයෙන් අඬ අඬ පොන්න කතා කිය කිය 🤪 .

    thamunta deyak wenakan godak unta situation eka therum ganna ba
     

    OverSyze

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    5,367
    1
    5,054
    113
    Sin-tertainment Den
    අපේ ගමේ ඔහම සීන් එකක් උනා 35ක වගේ ගැනියක් අවුරුදු 20 වගේ කොල්ලෙක් තියන් හිටියා. සීන් එක අතටම මාට්ටු උනාම මිනිස්සු ගොඩක් ඉස්සරහ මිනිහා ගැනිගෙන් ඇහුවා එයි ඔයා මට ඔහම කරන්නේ කියලා, ගැනී ගත් කටටම කියපි උබට හරියට උකන්න බැහැනේ කියලා 🤣😄
    35 gaani punchi amma kenek nemei neh ara kollage
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    කෙල්ලො මට ආස නෑ. මාව දැක්කම දුවනව
    මට පුලුවන්ද මේ තඩි බඩත් උස්සං ඕකුන් පස්සෙ දුවන්න
    ඇයි උඹ රීරි යකා වගේ ද :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:.

    එම නෑනේ අපි එකම කෑම කන්නේ නෑනේ හැමදාම . වෙනස් දෙයක් ඉදල හිටල කන්න ඕනේ ... කාල බලන්න ඔයත් ආස හිතෙයි


    thamunta deyak wenakan godak unta situation eka therum ganna ba
    අරූ අර ගෑනි අනාචාරයේ හැසිරුනා කියලා ඩිවොස් කලා කියමුකෝ. හැබැයි ගෑනිට ගහපුවට කාන්තා හින්සන වලට ඌට හිරේ ගිහින් ලාච්චුවේ දාගෙන ඉන්න වෙනවා. වන්දි ගෙවන්න වෙන්නත් පුළුවන්. අර ගෑනි හොර මිනිහත් එක්ක සැපේ ඉන්නවා. ඔන්න බිජ්ජ අග මොලේ තියෙන සොන්නලුන්ට වෙන දේවල්. මොලේ පාවිච්චි කරන්න ඕනේ ඔය වගේ වෙලාවල් වලට.