Giffgaff kiyala ekk thiyenwa bn uk wala, unge site eken free sim ekak grnna ganna puluwa, awata passe euro 5 deela active karaganna ona.UK 3 kiyala sim ekak tiyenawa ganin ebay eke podi ganak wenne. Recharge nokala kiyala disconnected wenne naha, mama eka parak recharge kala awurudhu 3 kalin thamat sim eka wada. Lankawe, EU all county wada karanawa sim![]()
eka
mata pound 2-3 k wage giye ban oka mama Europe yaddi use kala. internet walata, regular calls viber credit walin gattaGiffgaff kiyala ekk thiyenwa bn uk wala, unge site eken free sim ekak grnna ganna puluwa, awata passe euro 5 deela active karaganna ona.
අඩේ ඔයා රටද ඉන්නෙ, ලෙඩක් කියන්නෙ කාගෙද number එක බලන්න call එයී එච්චරයී
ඔව් එපා එහෙම වෙන එකක් හොයලා දෙන්න විදියක් නැතිද?ehenam mage number eka hariyannen neha. mata kela unoth ehema
ඔව් එපා එහෙම වෙන එකක් හොයලා දෙන්න විදියක් නැතිද?
kohomada active karane? unge site ekenda topup karanna ona?Giffgaff kiyala ekk thiyenwa bn uk wala, unge site eken free sim ekak grnna ganna puluwa, awata passe euro 5 deela active karaganna ona.
Ow bn sim eka awama eke thiyenwa active karana widiyakohomada active karane? unge site ekenda topup karanna ona?
බිස්නස් ත්රෙඩ්Fake WhatsApp එකක් හදා ගන්න පිට රට number එකක් ගන්නෙ කොහොමද බං කියන්නකො
Ara sim wikunana dial ekak ban meබිස්නස් ත්රෙඩ්
මුලින් ප්රශ්නේ දානවා
රිප්ලයි සෙට් එකක් ගියාට පස්සේ විසඳුමත් දෙනවා
පට්ට
හම්බුන්නෑ ඒයීade ehema amarui ban. poddak net eke hoyala balapan
දෙනවකොSL Numbers dennam![]()
මං ලග පේක් නෑ පල යන්ඩ...Ara sim wikunana dial ekak ban memuge hite ewa katwt note wen natuwa game eka gahanna puluwan kiyala
shape eke wena acc ekakin daala miniha ad eka
hoyagattada?හම්බුන්නෑ ඒයී
දෙනවකො
මං ලග පේක් නෑ පල යන්ඩ...