හොර whatsapp එකක් හදන්න පිට රට number ගන්නෙ how

podiya22

Well-known member
  • Jan 3, 2023
    694
    712
    93
    IMG-7362.jpg
    UK 3 kiyala sim ekak tiyenawa ganin ebay eke podi ganak wenne. Recharge nokala kiyala disconnected wenne naha, mama eka parak recharge kala awurudhu 3 kalin thamat sim eka wada. Lankawe, EU all county wada karanawa sim
    eka
    Giffgaff kiyala ekk thiyenwa bn uk wala, unge site eken free sim ekak grnna ganna puluwa, awata passe euro 5 deela active karaganna ona.
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,152
    13,845
    113
    පෘථිවිය
    Fake WhatsApp එකක් හදා ගන්න පිට රට number එකක් ගන්නෙ කොහොමද බං කියන්නකො
    බිස්නස් ත්‍රෙඩ්

    මුලින් ප්‍රශ්නේ දානවා

    රිප්ලයි සෙට් එකක් ගියාට පස්සේ විසඳුමත් දෙනවා

    පට්ට
     
    • Like
    Reactions: Tharusha_Peiriss

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,789
    19,767
    113
    බිස්නස් ත්‍රෙඩ්

    මුලින් ප්‍රශ්නේ දානවා

    රිප්ලයි සෙට් එකක් ගියාට පස්සේ විසඳුමත් දෙනවා

    පට්ට
    Ara sim wikunana dial ekak ban me 😂 muge hite ewa katwt note wen natuwa game eka gahanna puluwan kiyala😂 shape eke wena acc ekakin daala miniha ad eka
     

    Tharusha_Peiriss

    Well-known member
    • Like
    Reactions: SLK_sri