ow oka wenawa ehema naththam plugkarala thiyana eke pace eka kara wenawa athul;e wire unu wenawa oka karanawanam distribution board eken ganna eka thama nuwanata huru naththam aswabawika ginnak kiyayi ledee hoya ganna bariwa bara gaanak yata karanna weyiඋඹ හිතනවද ඕක වැඩ කරයි කියල?
කේතලේ 2KW
rice cooler 700W
toaster 300W
ඔය ටික multi plug එක ට ගැහුවොත් ගෙදර fuse යනව..
ඕවට වෙනම circuit එකක් distribution board එකේ ඉඳලම අදින්න ඕනෙ.




. computer,lap,printer scanner,router ඹක්කොම එකට ගැහුවකි..තාම අවුලක් නෑ..හැබැයි මේකේ කියන විදියට කුස්සියේ උපකරන වලට නම් use කරන්න බෑ.Kettle එකයි Rice corker දෙක එකට ගැහුව ගමන් Breaker off වෙනවා.


