ෆට්ට ඈ... උණු උණුවෙම බාගන්න එලෙක්ට්‍රොනික්

rathnasekara

Active member
  • May 24, 2011
    144
    41
    28
    Matara
    ela

    machan next week eka weddi book set ekama danawa. godak denek illana nisa set ekama danna hadanna.danata upload karanawa. next week eke mama e tike link eka dennam hamotama.anyway thanx reply ekata
     

    rathnasekara

    Active member
  • May 24, 2011
    144
    41
    28
    Matara
    pons kenek

    කෝ හුට්ටො පොත් ටික :angry:


    thopi wage ballonta mona poth da ban neda. 1st katha karannawath igena gannawa ehema nathnam thamuse salli dila e tika buy karanawa. thamusela wage an nathi harak nisa thama me wage daanna hadana ekektawarh mewa danna hithak naththe. mama inbox message dapu godak denekta eka fb eke yaluwantath link eka deela iwarai. link eka public kare naththe. thamusela wage 2nd class pissonta deela wadak na nisa. yes 6 idan 10 dakwaama illapu books thiyenawa. library eken aran thama scan kale.