ජොබ් වල ස්ට්රෙස්Mona labbatada freelance karanne, job ekak karapan
ෆයිවර් ස්ටේස් නෑ කියලද හිතන්නේජොබ් වල ස්ට්රෙස්
Ok account eka hadagnna wdiya wade ptn gnna wdiya gana YT tutorial ekk dapnaccounting consult, tax returns වගේ සීන් කරන්න පුලුවන් නේ
Oke account eka hdna wdiya basic instructions gena dapanko tynwanm video ekkwathupwork try karapan. Accounts side eke wada ehema ubata puluwanne. retainers tikak set karaganna puluwan wei long term client la.
machan stress eka meketh thiyanwa hari, mta weda enawa sehenna, work pressure eka thiyanawa clientlage peththen wede deliver une neththam welawata. habei job walata wediya ubata time ekak danna wenawa freelancing karankota. Good luck!ජොබ් වල ස්ට්රෙස්
Oke account eka hdna wdiya basic instructions gena dapanko tynwanm video ekkwath
එල තැම්ස්
ah math muwa follow kranwa hebei mu godakma upwork thama