HAHAHA... Comment dakkama hina giya yako.
Ubala oya kiyana tharam case na.
Hoda yard ekakata yanna machan LB/LOLC/HNB/ABANS wage. 2.50 yard walata yanna epa.
Bike eka hodata balanna. Specially chasis numer eka makila/damage wela nam eka diha balannawath epa.
Book eke copy eka illala balanna chasis harida kiyala.
Okkoma hodata kali tika thiyenawa da balala tender ekak danna.
Kisi aulak na bn. mama danna un one tharam aduwata aragena ikman eke wadi ganata dala sell karanawa.
Gon modayo avith vadi ganata gannawa ikman eke dapu gaman. Habai yard eken ganna kamathi na.
Paw ithin.
Hodata balala ganna molayak naththam yard ekata yanna epa.
ehema nam molayak thiyena ekek aragena palayan.