ෆිනෑන්ස් යාර්ඩ් එකකින් බයික් එකක් ගැනීම

gayan94

Well-known member
  • Apr 12, 2017
    751
    272
    83
    ම්ම්ම්ම්





    මේක නම් ඇත්ත බන්
    ehema ekak ne ban, mokada un wereddak karala nisai bike eka aran enne, anika ya nodenawanam nodenne, ganna ekata newei company ekata

    anika ehenam bathuth noka inna, mokada goviyagen adu milata vee tika ganna kota, eyalath huullanawa...... hithala balanna...:(
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    P.E.K.K.A

    Well-known member
  • Oct 5, 2016
    1,191
    530
    113
    mokadda objection danawa kiyanne ?
    Aithikaraya rmv ekata objection yawanawa wahane tranfer karanna wiruddai kiyala. Ethkota transfer karanna be. Oya yard eken gaththain passe objection wetunoth aai salli return karanne oyage wasanawa matha thama. Ekath tikak kal yai. Mata ehema una. Full chorayak set une. Yard eken aran oya tarnsfer karanne nathuwa thiyagena hitiyoth yard eken kohimath wagakiynne ne. Nadu kiuwoth monawa weida danna.
     

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    Aithikaraya rmv ekata objection yawanawa wahane tranfer karanna wiruddai kiyala. Ethkota transfer karanna be. Oya yard eken gaththain passe objection wetunoth aai salli return karanne oyage wasanawa matha thama. Ekath tikak kal yai. Mata ehema una. Full chorayak set une. Yard eken aran oya tarnsfer karanne nathuwa thiyagena hitiyoth yard eken kohimath wagakiynne ne. Nadu kiuwoth monawa weida danna.
    Leasing gaththahama wahane leasing company eke namata neda thiyenne.
    ethakota ayithikaraya kohomada ehema karanne ?
     
    • Like
    Reactions: CloudX64

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    උස්සපු නිසා අයිතිකාරයෝ හූල්ලනකොට යා දෙන්න් නැ බන්. අනිත් දේ තමයි කලින් අයිතිකාරයා උබට ගේමක් දෙන්නත් බැරි නෑ
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    P.E.K.K.A

    Well-known member
  • Oct 5, 2016
    1,191
    530
    113
    Leasing gaththahama wahane leasing company eke namata neda thiyenne.
    ethakota ayithikaraya kohomada ehema karanne ?

    Leasing company eka absolute owner unata ownerta puluwan objection danna. Owner ta aithiyak thiyanawa. Eth ehema objection demmama leasing company eka company ekatama pawaragannawa ekata tikak kal yanawa.
     
    • Like
    Reactions: BadBlueGenius

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    සීස් කරපුවා අරන් අයිති කාරයා හුල්ලද්දී උබලට යාදෙන්නෙත් නැ... :baffled:

    Uba bayyek neda? ekane mu bike ekak ganna hadanakota hitha kadenna eka eka dewal kiyanne?
    Uba kiyana vidiyata parana owner mu aduranawada bn? aduma gane dakalawath thiyenawada?

    Ehenam minissu hullana vidiyata hamoma alu wela gihilla. HAHAHA!!
     
    • Like
    Reactions: D_Mad and gayan94

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,816
    113
    එකමත් එක රටක
    සීස් කරපුවා අරන් අයිති කාරයා හුල්ලද්දී උබලට යාදෙන්නෙත් නැ... :baffled:

    එහෙනම් බන් රෙදි කඩවල් ගාවින් මෙහෙ ගෑනු යද්දී හුල්ලන හිල්ලිල්ලට කඩ වාෂ්ප වෙන්න ඕනේ.. ඕවා නිකන් මානසික දේවල් විතරයි.
    කොහොමද කොහෙවත් ඉන්න එකෙක්ගේ හිල්ලීම , ඌට අයිතියක්වත් නැති භෞතික දෙකට attach වෙන්නේ ?? :dull: :lol:
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    HAHAHA... Comment dakkama hina giya yako.
    Ubala oya kiyana tharam case na.

    Hoda yard ekakata yanna machan LB/LOLC/HNB/ABANS wage. 2.50 yard walata yanna epa.
    Bike eka hodata balanna. Specially chasis numer eka makila/damage wela nam eka diha balannawath epa.
    Book eke copy eka illala balanna chasis harida kiyala.

    Okkoma hodata kali tika thiyenawa da balala tender ekak danna.
    Kisi aulak na bn. mama danna un one tharam aduwata aragena ikman eke wadi ganata dala sell karanawa.

    Gon modayo avith vadi ganata gannawa ikman eke dapu gaman. Habai yard eken ganna kamathi na.
    Paw ithin.

    Hodata balala ganna molayak naththam yard ekata yanna epa.
    ehema nam molayak thiyena ekek aragena palayan.
    Hama ekatama bike subject terennea ne bn...mechanic aran giyath tiyena leda hoyann ba..
     
    • Like
    Reactions: D_Mad