ෆිනෑන්ස් යාර්ඩ් එකකින් බයික් එකක් ගැනීම

TontoDula

Active member
  • Mar 20, 2014
    191
    33
    28
    මචන්, යාර්ඩ් එකකින් බයික් එකක් ගන්න බැලුවේ.එහෙම ගනිද්දී ලාබයිද? නඩු නැහැ නේ, එත් ලෙඩ ගැන බලන්න ඕනේ නේද?
    ලොකු ගානක් වියදම් නොකර එදිනෙදා පාවිච්චියට බයික් එකක් හොයා ගන්නයි ඕනේ මට.
    දන්නා කව්රුත් නැද්ද මේ වගේ දෙයක් ගැන. උදව්වක් ගන්න කව්රුත් නැද්ද? ලොකුම දේ තමයි ලොකුවට වියදම් කරන්න බැහැ.

    අතේ තියෙන ගානට හොයන්නේ, ෆිනෑන්ස් දල හිර වෙන්න බැහැ බං
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,968
    113
    හොඳ කෑලි ඔක්කොම ගලවලා වෙන ඒවා සෙට් කරනවා. ඉන්න එවුන්ට පොඩි පඩි ගෙවන්නේ..... They make a particial income

    Publish the budget, model, year & city
     

    maharagama123

    Well-known member
  • Nov 4, 2016
    1,173
    708
    113
    macho facebook eke thiyanawa bike waddo kiyala group ekak, ekata comment ekak dapaoo ubata one de ...hoda bike ekak set weii
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    gayan94

    Well-known member
  • Apr 12, 2017
    751
    272
    83
    මචන්, යාර්ඩ් එකකින් බයික් එකක් ගන්න බැලුවේ.එහෙම ගනිද්දී ලාබයිද? නඩු නැහැ නේ, එත් ලෙඩ ගැන බලන්න ඕනේ නේද?
    ලොකු ගානක් වියදම් නොකර එදිනෙදා පාවිච්චියට බයික් එකක් හොයා ගන්නයි ඕනේ මට.
    දන්නා කව්රුත් නැද්ද මේ වගේ දෙයක් ගැන. උදව්වක් ගන්න කව්රුත් නැද්ද? ලොකුම දේ තමයි ලොකුවට වියදම් කරන්න බැහැ.

    අතේ තියෙන ගානට හොයන්නේ, ෆිනෑන්ස් දල හිර වෙන්න බැහැ බං
    apoo ganin machan , man kiyannam hoda thenak, mata set una supiriyak, 4000km duwala thibbe, start karagenama awa, hunk ekak,
    ambathale thiyenawa pot eka, abans finance, ubata oni bike eka mokakda?

    mama gaththe 2018 di,
     

    blackheart

    Well-known member
  • Apr 30, 2019
    993
    686
    93
    danna ekek ekka gihin balala ganin. goodak welawata yard ekata eddima kela wela enne. gana nam adui. ona taram parts tiyena normal bike ekak balala ganin
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,162
    3
    118,934
    113
    Gampaha
    මාත් වාහන හොයන කොට ඕව බැලුව. මම අඳුරන බැංකු වල වැඩකරන අයම කිව්ව ගන්න එපා කියල.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and D_Mad

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    HAHAHA... Comment dakkama hina giya yako.
    Ubala oya kiyana tharam case na.

    Hoda yard ekakata yanna machan LB/LOLC/HNB/ABANS wage. 2.50 yard walata yanna epa.
    Bike eka hodata balanna. Specially chasis numer eka makila/damage wela nam eka diha balannawath epa.
    Book eke copy eka illala balanna chasis harida kiyala.

    Okkoma hodata kali tika thiyenawa da balala tender ekak danna.
    Kisi aulak na bn. mama danna un one tharam aduwata aragena ikman eke wadi ganata dala sell karanawa.

    Gon modayo avith vadi ganata gannawa ikman eke dapu gaman. Habai yard eken ganna kamathi na.
    Paw ithin.

    Hodata balala ganna molayak naththam yard ekata yanna epa.
    ehema nam molayak thiyena ekek aragena palayan.
     

    TontoDula

    Active member
  • Mar 20, 2014
    191
    33
    28
    apoo ganin machan , man kiyannam hoda thenak, mata set una supiriyak, 4000km duwala thibbe, start karagenama awa, hunk ekak,
    ambathale thiyenawa pot eka, abans finance, ubata oni bike eka mokakda?

    mama gaththe 2018 di,
    man balanne scooty type ekak bn. tanki model unath awulak naha
     
    • Like
    Reactions: D_Mad