ෆේස් බුක් එකෙන් 18+ කෙල්ලක් සෙට් උනා

nrjayasinghe

Well-known member
  • Mar 7, 2007
    18,128
    3,558
    113
    46
    Buttala
    මැකුවොත් හිරේ....
    අමම්ටයි තාත්තට්යි කියල කෙල්ලෙක්ව බැඳගනින්.
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    මහ නිළමේ;12163385 said:
    ඔය වැඩේ නවත්තන්න. ඉස්සරහට වෙන වැඩේ හොඳ නෑ. ඉදිරිය භයානකයි.

    සාමාන්‍යයෙන් කෙල්ලෙක් ඔහොම පැනලා දෙනවා කියන්නේ ලොකු කෙස් එකක්.ඇන ගන්න ඕන උනත් කෙල්ලෙක් ලේසියෙන් එක පෙන්නන්නේ නෑ.ඕකනම් sure කරන්න බෑ.කොල්ලෙක් ඉන්නවනම් උත් ගහනවා ඇති ඕකට.නැත්නම් බොරුවට උබේ කරේ එල්ලෙන්න ඕනවට ඔහොම කියනවද දන්නේ නෑ .බලාගෙන කොල්ලෝ උබට කර ගහන්න වෙයි. කරන දෙයක් පරිස්සමෙන්.

    ◄සිරකරුවා►;12163602 said:
    ඒකි ගේ පෙට්ටිය කෙසේ වෙතත් උඹේ පු^ ගැට්ට නම් කැඩෙන බවක් පේනවා.:lol:

    මේ තියෙන්නෙ හොදටම කියල දීල. උබට මේ තේරෙනව මදිද?

    ---------------------------------------------------------------------------------
    මචන් අපි කරන්නෙ උකස් කඩයක්. අපි ලගට කොල්ලො එනව ඇදිවත විතරක් තියාගෙන ඒකවත් උකස් කරන්න පුලුවන්ද බලන්න. උන්ට එහෙම වෙන්න හේතුව තමයි ඔය කියන කෙල්ලො. උන්ට වුනු කරදර අපි ඕන තරම් අහල තියනව. තාත්තත් මට ඕන තරම් ඔය seen කියල තියනව. උබත් එක්ක කතා කරන කෙල්ල කව්ද කියල මුලින් හොයල බලපන්. කෙල්ලෙක්ම උනත් හිතන්න තව පැති ගොඩාක් තියනව. මචන් කට හඩ ගොඩක් ලස්සන අවු 28 - 35 ගෑනුත් ඉන්නව. ඒක නිසා හොදට අනිවා හොයල බලපන් වයස කීයද කියල.

    තව මචන් මම දන්න රොබරි දෙන සෙට් එකක් ඉන්නව. අපි ලග හදිස්සියට Phones උකස් තියනව. උන් සෙට් එකේ ඉන්නව පට්ටම ලස්සන කෙල්ලෙක්. දැක්කම පිස්සු හැදෙනව. (හොද පවුලක උගත් කෙල්ලෙක් වැරදියට යොමුවු) ඒත් මචන් ඒ කෙල්ලයි කොල්ලො ටිකයි ඒකතු වෙලා නියම රොබරි දෙන්නෙ. කෙල්ල Shop වලට ගිහින් මනමාල පාට් එක දාල මායම් පාරක් දාන කොට කොල්ලො ටික පට පට ගාල Shop එකේ බඩුවලට විදිනව. දවසක් ඕකුන් රොබරියක් දීල සුපිරි ලැපක් අරන් ආව.අපි එපා කිව්ව.. ඒත් බලපන් උන්ගෙ වැඩ.

    තවත් දවස
    එකෙක් ආව Phone එකක් තියන්න. ඌට කෙල්ලව සෙට් වෙලා තියෙන්නෙ බස් එකේදි. පොර නම්බර් එක දීල වෙන දවසක කෙල්ලව Room එකකට ඇදල. අනිතිම කෙල්ල මුට නිදි පෙති දීල මුගෙ සබ්බ සකලමනාවම කුදලගෙන ගිහින්. Phone එක Table එක උඩින් තියද්දි පිටි පස්සට වැටිල. ඒ නිසා ඒක බේරිලා. මු ගෙදර ගියෙ අන්තිමට phone එක උකස් තියල. තව කතා එමටයි.

    මචන් ගහන්න ඔච්චරම අමාරුව නම් බඩුවක් ගහපන්. ගහනකොට කෙල්ලෙක් තරම් සැප නැතත් ගැහුවට පස්සෙ ඒක දාහෙන් සැපයි ජිවිත කාලෙටම. මොකද අපිට කවදාවත් බඩුවක් ගැහුවොත් හිතේ තදට ඒ අවස්තාව මතක හිටින්නෙ නෑ. කෙල්ලෙකුට ගහන එ
    ඊට වඩා සෑහෙන්න වෙනස්. වරදකාරී හැගීමක් ජිවිත කාලයේම අපේ හිතේ තියනව. ඕකත් හරියටම "Killing is easy. Living with it is the heart part" වගේ තමා මචෝ. ඉතිං මචන් එහෙම හිතලවත් ඕක අමතක කරපන්. උබට No ඕනෙ නම් PM කරපන්..
     

    catchMMM

    Member
    Dec 4, 2011
    3
    0
    0
    උබ කිසි දෙකට බයවෙන්න එපා ,කෙල්ලට ෂොට් එක දීපන් .hebei
    පුතෝ කෙල්ල කියන තෙනට යන්න එපා.උබ ඉන්න pette ටෙනක් සෙට් කර ගනින් උබට sure tenak
    ගෙදර no දෙන්න එපා.