කෙල්ලෙක් සෙට් උනා ඒත් අවුලක්

janith20030801

Well-known member
  • Jul 28, 2024
    315
    271
    63
    23
    okapathana
    මචන්ලා මට කෙල්ලෙක් සෙට් උනා Whatsapp group එකකින් මන් ඉතින් chat කරා දවස් 3ක් විතර එකි හරි හොදයි වගෙ දැනුනෙ ටිකක් කලූයි කලූ එක නම් මට අවුලක් නැ මචන්ලා කලින් කොල්ලො දෙන්නෙක් හිටියලු(මන් තාම කෙල්ලෙක්ගේ අතින් අල්ලලාවත් නැ,) මන් එකිගෙ කෙන්දරයත් ඉල්ලගෙන බැලූවා බලන තැනකට ගිහින් එකිට අපලලු දිගටම බදින්නත් එපා කිව්වා. මන් ඉතින් එකිට කිව්වා මගෙන් ඔයාට අපලයි.මෙක නවත් වමු කියලා. මන් message දාන්නෙත් නැ එකි ඒත් මැසෙජ් දානො.

    උබලා හිතනිනෙ මොකක්ද මෙක ගැන. එකි හොදයි වගෙ පෙන්නෙ නම් හැබැයි කලින් කොල්ලො දෙන්නා මොනවා කරලද දන්නැ අවුරුදු 5ක් විතර ලව් කරලා බදින්නතද? නැත්නම් අත් ඇරලා දාන්නද? බැන්දොත් හොද වෙයිද?

    නැත්නම් මට හික වෙයිද? Expert උපදෙස් අවශ්‍යයි.
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,954
    167,761
    113
    එකමත් එක රටක
    janith20030801

    ඕක බැඳපන්
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    troll post da sirada mewa? pissuda bn dawas 3k danagena marry karanna yanna.. yako aduma awuruddak wath asrya karala sex karala hariyata denagena idapan. nikan mea kello na wage dakka gaman hambuna gaman kellek wa marry karanna yane. kochara kiwath taama lankawe ewun inne gal yugaye. and itin kalin kollo denna sex karala athi. ehema nathi kello kollo dan kaale hoya ganna na. pettiyak wedak na. adahas galapenawada ekata jeewath wenna puluwanda balpan.
     

    Dotex

    Well-known member
  • Oct 4, 2015
    838
    1,033
    93
    Down South
    pissuda hutto second hand karagahanna ? dan kale yalu wela sex nokara inna couple innawada? ubata gahapu ekakata gahana eka awlak nathnam karapan. ehema awlak nathnam badapan..


    habai bari wela hari kalin ekige ex kenek ubagen chat eken hari ahuwooth man gahapu ekatama neda ubath gahanne kiyala ubata mokak hithewida? awlak nathnam badapan...

    kawada hari ex kenek oki ekka tarahata oya man oki ekka mehema nida gatta ahama nidagatta kiyala mulu gamema kiwoth ubalai ammalata tattalata monawa hithewida? eyalata pare bahala yanna puluwanda? puluwan kiyala hithenawanam badapan :no::no:
     
    • Haha
    Reactions: Naughtykolla48

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    මචන්ලා මට කෙල්ලෙක් සෙට් උනා Whatsapp group එකකින් මන් ඉතින් chat කරා දවස් 3ක් විතර එකි හරි හොදයි වගෙ දැනුනෙ ටිකක් කලූයි කලූ එක නම් මට අවුලක් නැ මචන්ලා කලින් කොල්ලො දෙන්නෙක් හිටියලු(මන් තාම කෙල්ලෙක්ගේ අතින් අල්ලලාවත් නැ,) මන් එකිගෙ කෙන්දරයත් ඉල්ලගෙන බැලූවා බලන තැනකට ගිහින් එකිට අපලලු දිගටම බදින්නත් එපා කිව්වා. මන් ඉතින් එකිට කිව්වා මගෙන් ඔයාට අපලයි.මෙක නවත් වමු කියලා. මන් message දාන්නෙත් නැ එකි ඒත් මැසෙජ් දානො.

    උබලා හිතනිනෙ මොකක්ද මෙක ගැන. එකි හොදයි වගෙ පෙන්නෙ නම් හැබැයි කලින් කොල්ලො දෙන්නා මොනවා කරලද දන්නැ අවුරුදු 5ක් විතර ලව් කරලා බදින්නතද? නැත්නම් අත් ඇරලා දාන්නද? බැන්දොත් හොද වෙයිද?

    නැත්නම් මට හික වෙයිද? Expert උපදෙස් අවශ්‍යයි.

    number eka pm dapan mekata solution ekak denna
     

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    pissuda hutto second hand karagahanna ? dan kale yalu wela sex nokara inna couple innawada? ubata gahapu ekakata gahana eka awlak nathnam karapan. ehema awlak nathnam badapan..


    habai bari wela hari kalin ekige ex kenek ubagen chat eken hari ahuwooth man gahapu ekatama neda ubath gahanne kiyala ubata mokak hithewida? awlak nathnam badapan...

    kawada hari ex kenek oki ekka tarahata oya man oki ekka mehema nida gatta ahama nidagatta kiyala mulu gamema kiwoth ubalai ammalata tattalata monawa hithewida? eyalata pare bahala yanna puluwanda? puluwan kiyala hithenawanam badapan :no::no:
    ado uba sirada kiyanne?

    ube wayasa dan 60 panalada?

    ubata thama kellek set wela nadda?
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,968
    18,095
    113
    මචන්ලා මට කෙල්ලෙක් සෙට් උනා Whatsapp group එකකින් මන් ඉතින් chat කරා දවස් 3ක් විතර එකි හරි හොදයි වගෙ දැනුනෙ ටිකක් කලූයි කලූ එක නම් මට අවුලක් නැ මචන්ලා කලින් කොල්ලො දෙන්නෙක් හිටියලු(මන් තාම කෙල්ලෙක්ගේ අතින් අල්ලලාවත් නැ,) මන් එකිගෙ කෙන්දරයත් ඉල්ලගෙන බැලූවා බලන තැනකට ගිහින් එකිට අපලලු දිගටම බදින්නත් එපා කිව්වා. මන් ඉතින් එකිට කිව්වා මගෙන් ඔයාට අපලයි.මෙක නවත් වමු කියලා. මන් message දාන්නෙත් නැ එකි ඒත් මැසෙජ් දානො.

    උබලා හිතනිනෙ මොකක්ද මෙක ගැන. එකි හොදයි වගෙ පෙන්නෙ නම් හැබැයි කලින් කොල්ලො දෙන්නා මොනවා කරලද දන්නැ අවුරුදු 5ක් විතර ලව් කරලා බදින්නතද? නැත්නම් අත් ඇරලා දාන්නද? බැන්දොත් හොද වෙයිද?

    නැත්නම් මට හික වෙයිද? Expert උපදෙස් අවශ්‍යයි.
    eww eww ගෝත්‍රිකය. උඹල තාම කනයාබාවය හොයනවද ගෑනුන්ගේ. නියම දියුනු බව කියන්නෙ gangbang එකක් කරපු කෙල්ලෙක්ට උනත් ආදරේ කරන්න පුළුවන් එක. මේ රටට වගතුවක් නැත්තෙ උඹල වගේ උන් නිසා තමයි
     
    • Love
    Reactions: planner123

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,161
    2,416
    113
    මාර ප්‍රශ්න යකෝ මේවා කොල්ලෙක් අතින්වත් අල්ලලා නැති කෙල්ලෝ හොයන්න දැන් අමාරුයි, පොඩ්ඩක් ආශ්‍රය කරලා බලහන්