ෆොටෝෂොප් ගැන දන්නා කෙනෙක්

pradeep400

Junior member
  • Dec 19, 2012
    83
    6
    8
    ෆොටෝෂොප් ගැන දන්නා කෙනෙක්

    ෆොටෝෂොප් ගැන දන්නා කෙනෙක් කියනවද?image එකක් transform tool එකෙන් පොඩි කලාම noise එකක් ඇවිල්ලා image එක අපැහැදිලි වෙන්නේ ඇයි කියලා...:(:(:(:(:(
     
    Last edited:

    madhawavish

    Well-known member
  • Sep 18, 2014
    6,068
    1
    3,005
    113
    the universe
    ෆොටෝෂොප් ගැන දන්නා කෙනෙක් කියනවද?image එකක් transform tool එකෙන් පොඩි කලාම noise එකක් ඇවිල්ලා image එක අපැහැදිලි වෙන්නේ ඇයි කියලා...:(:(:(:(:(
    machan transform karala iwarawela apahu tools click kalada..ok karanna kiyala msg ehekuth enawa eka ok kalama thama clear wata penne...vga eka hoda mattame thiyennath ona ehema nathiwunamath oya wage case enawa...anika transform karanna issella image eka 100% (actual size eken view karaganna)...image eka format ekath change karala balanna(rgb wage thiyenne.....) give a try!!!
     

    pradeep400

    Junior member
  • Dec 19, 2012
    83
    6
    8
    machan transform karala iwarawela apahu tools click kalada..ok karanna kiyala msg ehekuth enawa eka ok kalama thama clear wata penne...vga eka hoda mattame thiyennath ona ehema nathiwunamath oya wage case enawa...anika transform karanna issella image eka 100% (actual size eken view karaganna)...image eka format ekath change karala balanna(rgb wage thiyenne.....) give a try!!!
    ne machan..loku image ekak podi kalama thamai case eka wenne...a karala zoom karala baladdi pixalate wela...vga ekanam aulak ne ban...print gaththamath ahemai
     
    Last edited: