yako ona huthaka allagena meth new post ekak danna tthibuna meka elakiri eka nemei nam...mokada machan elakiri eke rules tynawa..man owata kemathi na bnz...man danne na ubata fonseka mahattaya reta tyagattada kiyala..uba ugema pette idannne bn post danne...yako me wage thread ekkadi loyal nowi kathkarapan...uba mahindata bena bena..fonsekata kade giyata mukuth ubata hamba wenne na bn...mata ubawa tharaha karaganna oni na...k kollo...however man danna tharamin uba politics gena bagayakatawath aduwen thamai danne...onima nam math ekka contact wela kathakaramu mokada kiayanne...mata mekata aniwa rep 1 oni....katin bathala hitawannathi untath ekka thamai kiyanne![]()
Mama use karana wachana gena oya kalabala wenna epa, oyata theruna nam mama kiwwe mokakda kiyala. mona huththak da, umba anith ewunta kiwwata umba point ekata katha karanne nehe ne, mama ahuwe ekak umba dunne koheda yanne malle pol answer ekak, mage loyalty eka eka gena umba karadara wenna oni ne, mama umbala wage maha ekata gotu allanneth ne, mata asadharanaya dekkoth amma thaththa unath ekay. Mage politics knowledge eka genath oya kaalaba wenna oni ne. kohoma unath oya lassanata pennala thiyanawa oyage political knowledge eka nam, anyway mama kiwwa ekata uththara deepa . nikam shape wenne nethuwa, SF geniyek wa dushanaya karanawa umba dekkada? ehema neththam wena kawuru hari kiyanawa ahagena pora wenna talks denawada?



අපි පොට්ට නැහැනෙ බන් එපා වෙනවා කියවන්න ගියාම තඩි සයිස් අකුරු දැම්මාම
පොඩියට හතර හරි තුන හරි සයිස් එක දාලා පෝස්ට් කරන්න 

.....ubai mai dana politics kata wahena pettakata weyan bn...api