ෆොන්සේකා නිදහස් නොකලොත් යුධ අපරාධ චෝදනා &#3484

Supermario

Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    මචන් උඹෙ හිතේ ආවේගෙ තරමට ෆොන්ට් සයිස් එක ලොකු කරන්න ඕනි නෑ :sorry: අපි පොට්ට නැහැනෙ බන් එපා වෙනවා කියවන්න ගියාම තඩි සයිස් අකුරු දැම්මාම :baffled: පොඩියට හතර හරි තුන හරි සයිස් එක දාලා පෝස්ට් කරන්න :D


    ela ela machan...meka ubalata nemei bn man kiwwe ...mole pehedila nathi unta dennme.thama munta mole pedilana...ekai loku font size ekak man bawitha kare...;):D:D:D:yes::yes::yes:
     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    SHOT!
    11.gif
    onna thawathath 6 paraka magen....keep it up!!!
     
    Last edited:

    Bugs Bunny

    Member
    Oct 29, 2008
    2,061
    75
    0
    36
    Gampaha
    ඉතින් මහින්දට ත් පුලුවන් නෙ රට ගැන හිතන්න.රට ගැන් හිතල තමන්ගේ වාසිය ගැන හිතන්නේ නැතුව සරත් ෆොන්සේකව නිදහස් කරන්න.එතකොට ඔය ඔක්කොම ප්‍රශ්න ඉවරයිනෙ.

    Ow ethakota Ponsekata puluwanne... ratata wiruddawa boru sakki denda....... hidahas kalanam maru...............

    Dinuwe ponseka hinda...............
    habai paradunanam ponseka nidos........ ekata waradi mahinda........
    lankawe inna ponna haththak me wageee

     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y

    Ow ethakota Ponsekata puluwanne... ratata wiruddawa boru sakki denda....... hidahas kalanam maru...............

    Dinuwe ponseka hinda...............
    habai paradunanam ponseka nidos........ ekata waradi mahinda........
    lankawe inna ponna haththak me wageee



    machan uba mona petteda???

    :yes::no::baffled:

    me pata thune mokakda???
     

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    'අපේ ජෙනරාල්'ah ubata den ponnaseka ape una ehenam...:rolleyes:.....ubai mai dana politics kata wahena pettakata weyan bn...api nil nam nil..rathu nam rathu..nil rathu dekak na ...ubala maha mole amaru karayo bn...tharaha wenna epa mehema ahuwata ubata fonseka kiyak hary dunnada bn ohoma kathakaranna kiyala..???hodata katha kara ah..guuuu luck hode!!!


    උඹ නම් මහ ගොන්ම ගොන් ගොබ්බයෙක් බන්.උඹ මොනාද බන් දේශපාලනය ගැන දන්නේ.උඹ මහ ලොකුවට තඩි ෆොන්ට් එකේන් පෝස්ට් දානවා කිසිම තර්කයක් නැති බයිලා.කිසි තේරුමක් නෑ උඹේ කතාවල. ජෙනරාල් ට අපේ කියල කියන්න පුලුවන් කිසි ලෝබකමක් නැතුව.හොරකම් කරල නෑ.රට මහ සේවයක් කරා.දැනුත් රට වෙනුවෙන් හිරේ විලංගුවේ වැටිලා.ඒ මදිවට ඒ ලැබෙන බ්‍රේක එකේත් රටට වැදගත් මොනා හරි දෙයක් කියනවා.අපේ නිල් රතු මොකුත් නෑ බන්.මම පෙනී සිටින්නේ ජෙනරාල් වෙනුවෙන විතරයි.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Leshiya

    Null User

    Member
    Nov 11, 2011
    597
    28
    0
    suddata banina un dannawada danne ne sudda lankawen export karana eka newettuwoth...
    lankaweta import karana ekata sambadaka demmoth...
    lankawata loan dena eka newettuwoth..
    mokada wenne kiyala ???

    moda unata kamak ne wimal weerawansa wage moda wenna epa...
    :yes::yes: USA UK nattam lankavath naha kiyana eka munta terenne naha:angry::angry::angry:
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,522
    7,320
    113
    උඹ නම් මහ ගොන්ම ගොන් ගොබ්බයෙක් බන්.උඹ මොනාද බන් දේශපාලනය ගැන දන්නේ.උඹ මහ ලොකුවට තඩි ෆොන්ට් එකේන් පෝස්ට් දානවා කිසිම තර්කයක් නැති බයිලා.කිසි තේරුමක් නෑ උඹේ කතාවල. ජෙනරාල් ට අපේ කියල කියන්න පුලුවන් කිසි ලෝබකමක් නැතුව.හොරකම් කරල නෑ.රට මහ සේවයක් කරා.දැනුත් රට වෙනුවෙන් හිරේ විලංගුවේ වැටිලා.ඒ මදිවට ඒ ලැබෙන බ්‍රේක එකේත් රටට වැදගත් මොනා හරි දෙයක් කියනවා.අපේ නිල් රතු මොකුත් නෑ බන්.මම පෙනී සිටින්නේ ජෙනරාල් වෙනුවෙන විතරයි.
    Gon harak ekka katha karala therumak ne ban, oya huththa danna huththak ne maha lokuwata beri han dunnata, face to face hamba wemulu, mama nam kemathiy okawa face to face hamba wenna. hebey mata kaluthara yanna be, colombo enawanam hamba wemu, uu hithagena inne uu hari point ekata katha karanawa kiyala, prashnayak ahuwoth denne koheda yanne malle pol uththara.
     

    kaushala1988

    Well-known member
  • Oct 27, 2008
    4,413
    1,238
    113
    තමාගෙම ලෝකේ තමා
    ෆොන්සේකා නිදහස් නොකලොත්... 11-30-2011 11:35 AM mahindata puka denne bath packet ekatada ponnayo bola? ane manda ubala wage ponna jathiyak puka dila dila athi wennema nadda ban? bolage asuth anda wela. ara duminda, karu gana bola monada kiyanne? un thoge ganita hukala giyath tho puka dei untama.
    ෆොන්සේකා නිදහස් නොකලොත්... 11-30-2011 08:23 AM +++

    නම ගම නොකිය මගේ රෙප් කපන උබල තමයි පොන්නයෝ.....අනික මගේ සල්ලි කැපෙනවද රෙප් කැපුවා කියල ??? අනේ ගොනෝ....

    උඹල වගේ අන්තවාදී පන්ගොයියෝ හිතන් ඉන්නෙ ජෙනරාල්ට වචනයක් හරි එහෙ මෙහෙ උනොත් අපි ආණ්ඩුවේ කියල....ආණ්ඩුවේ ජෙනරාල්ගේ වගේම හැමෝගෙම හොඳ වගේම නරකත් තියෙනවා...එත උඹල වගේ දේශපාලන පුක දෙන්නෝ හින්ද තමයි මේ රටට කෙලවෙන්නේ ...අන්න ඒක දැනගනින්

    මම කාටවත් චන්දෙ දීලත් නෑ ...දෙන්නෙත් නෑ...ආණ්ඩුවට තියා කාටවත්....දෙයක් මොලේ ඇතිව දකින්න පුරුදු වෙයන්...උඹල වගේ මන්දබුද්ධිකයෝ හින්ද රටට තියා තොපේ ගෙවල්වල මිනිස්සුන්ටවත් සෙතක් නෑ....

    දුකයි තොපි ගැන....
     
    • Like
    Reactions: erozan

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    Gon harak ekka katha karala therumak ne ban, oya huththa danna huththak ne maha lokuwata beri han dunnata, face to face hamba wemulu, mama nam kemathiy okawa face to face hamba wenna. hebey mata kaluthara yanna be, colombo enawanam hamba wemu, uu hithagena inne uu hari point ekata katha karanawa kiyala, prashnayak ahuwoth denne koheda yanne malle pol uththara.


    ane pako....ubai mai danna politics...uba hary minihane ban politics gena katha karanna...mahinda unath fonseka unath...ubata hary yanna politics...ohoma kathakaroth ubawa parlimant eken pukata payin dekak gahala dotta danne....point ekata kath karanna man danna kiyamuko....man thadi akuren rep kare ube mole pe denna misak point ekata kathakaranawa kiyala pennana nemei bn...ubata ona pettak ganin bn..mata no prob..mata duka rata gena hithanawata wada uba ara hire inna fonseka gena hithana ekai...thu witharak..uwa balaganna anoma fonseka enawa.den a geni enneth nehalu...thawa mona kathada bn....:no:balagena yanakota ubane bn haraka....
     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    ෆොන්සේකා නිදහස් නොකලොත්... 11-30-2011 11:35 AM mahindata puka denne bath packet ekatada ponnayo bola? ane manda ubala wage ponna jathiyak puka dila dila athi wennema nadda ban? bolage asuth anda wela. ara duminda, karu gana bola monada kiyanne? un thoge ganita hukala giyath tho puka dei untama.
    ෆොන්සේකා නිදහස් නොකලොත්... 11-30-2011 08:23 AM +++

    නම ගම නොකිය මගේ රෙප් කපන උබල තමයි පොන්නයෝ.....අනික මගේ සල්ලි කැපෙනවද රෙප් කැපුවා කියල ??? අනේ ගොනෝ....


    දුකයි තොපි ගැන....

    උඹල වගේ අන්තවාදී පන්ගොයියෝ හිතන් ඉන්නෙ ජෙනරාල්ට වචනයක් හරි එහෙ මෙහෙ උනොත් අපි ආණ්ඩුවේ කියල....ආණ්ඩුවේ ජෙනරාල්ගේ වගේම හැමෝගෙම හොඳ වගේම නරකත් තියෙනවා...එත උඹල වගේ දේශපාලන පුක දෙන්නෝ හින්ද තමයි මේ රටට කෙලවෙන්නේ ...අන්න ඒක දැනගනින්

    මම කාටවත් චන්දෙ දීලත් නෑ ...දෙන්නෙත් නෑ...ආණ්ඩුවට තියා කාටවත්....දෙයක් මොලේ ඇතිව දකින්න පුරුදු වෙයන්...උඹල වගේ මන්දබුද්ධිකයෝ හින්ද රටට තියා තොපේ ගෙවල්වල මිනිස්සුන්ටවත් සෙතක් නෑ....
    දුකයි තොපි ගැන....


    උබනම් සිරා බන් කියපු කතාව..වැඩක් නැ බන් මෙරටෙ ඉන්න උන්ට කතකරල..මොනතරම් කිව්වත් මොලේ පැදෙන්නෙ නැ බ්න්..දුකතමා බ්න්...

    දුකයි තොපි ගැන....මම කාටවත් චන්දෙ දීලත් නෑ ...දෙන්නෙත් නෑ...ආණ්ඩුවට තියා කාටවත්....දෙයක් මොලේ ඇතිව දකින්න පුරුදු වෙයන්...උඹල වගේ මන්දබුද්ධිකයෝ හින්ද රටට තියා තොපේ ගෙවල්වල මිනිස්සුන්ටවත් සෙතක් නෑ....නම ගම නොකිය මගේ රෙප් කපන උබල තමයි පොන්නයෝ.....අනික මගේ සල්ලි කැපෙනවද රෙප් කැපුවා කියල ??? අනේ ගොනෝ....:angry::angry::yes::yes::D:D:D:lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: kaushala1988

    snoop

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    5,892
    997
    113
    New York, USA
    Code:
    	ෆොන්සේකා නිදහස් නොකලොත්... 	11-30-2011 04:40 AM 	ane pako.....SF wa mee ratee klehi guna tiyena minissunta watinawa.

    මම හිනා උනේ ඒ talk එකට මිසක් අහවල් රෙද්දකට නෙමේ.
    එහෙම නැතුව මට ඔය ෆොන්සේකාගෙන්වත්, මහින්දගෙන්වත්, රෙද්දේ දේශපලනේන්වත් කිසිම වැඩක් නෑ. :rolleyes:
     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    Code:
        ෆොන්සේකා නිදහස් නොකලොත්...     11-30-2011 04:40 AM     ane pako.....SF wa mee ratee klehi guna tiyena minissunta watinawa.
    මම හිනා උනේ ඒ talk එකට මිසක් අහවල් රෙද්දකට නෙමේ.
    එහෙම නැතුව මට ඔය ෆොන්සේකාගෙන්වත්, මහින්දගෙන්වත්, රෙද්දේ දේශපලනේන්වත් කිසිම වැඩක් නෑ. :rolleyes:

    superb kollek ne oya....maru...oyawage elakiriye kollo awussana wedak aith danna hode....:D:D:D:D:D:lol::lol::lol::lol: