ෆෝන් රෙපයාර් කරන්න හොඳ තැනක් කියාපල්ලකෝ &#3512

Axen_Rangs

Junior member
  • Aug 13, 2016
    178
    20
    18
    ෆෝන් රෙපයාර් කරන්න හොඳ තැනක් කියාපල්ලකෝ &#3512

    මචං samsung සීල් ෆෝන් එකක් රෙපයාර් කරන්න හොඳ තැනක් කියාපල්ලකෝ...කොළඹ,කිරිබත්ගොඩ අවට තියෙන තැනක් නම් හොඳයි...... :baffled:
     

    Evo X

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Sep 5, 2008
    6,123
    509
    113
    ║▌CmB™ HoMe tOwN║▌
    මචං samsung සීල් ෆෝන් එකක් රෙපයාර් කරන්න හොඳ තැනක් කියාපල්ලකෝ...කොළඹ,කිරිබත්ගොඩ අවට තියෙන තැනක් නම් හොඳයි...... :baffled:


    Softlogic Samsung Care Center ekata dipan, sure karanna puluwwan
    Duplication rd eke tiyenne, Dilaog building eka laga
     
    • Like
    Reactions: Axen_Rangs

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,155
    4,022
    113
    Pricing Sara athi neda mchn :sorry:

    price eka nam wadi athi. eth anith places walath adu na. keepa thanaking ahapan. menna me places prasiddhayi.

    queens - bambalapitiya. mc eka issaraha paara anith paththe baluwahama penawa

    c-lab - mc eka issaraha arcade eke issarahama thiyana shop eka. ekath mc eka issaraha indala baluwahama penawa. nama nam dan wenas da manda. issara eagle dvd shop eka thibba thana.

    namuth mc eka issarahama pavement eka ayine thiyana podi shop ekata nam denna epa. city waves kiyala issara thibbe dan nama mokadda manda. oo shihan kiyala kollek oo karanne phoen kadana eka:lol: godak phones oo shape eke eha paththe shop ekata deela hadala ooth gaanak thiyan denawa.

    wintcech - pettah main street. 2nd cross st eken main street ekata watunahama paara panala kaagen hari ahanna. uda thattuwe thiyenne.

    wholesale repair methana thamayi karanne. pita palath wala shops wala kattiya repair walta aran methenta thamayi denne. shukri thamayi ayithi karaya.
     
    • Like
    Reactions: Axen_Rangs