trimmer ekak ganin man gattha Philips BT1000 rs.3000k una with 2 yr agent warranty
abans?
trimmer ekak ganin man gattha Philips BT1000 rs.3000k una with 2 yr agent warranty
mewain poddak wath ithiri novi alluwata passe smooth ekata enna note gahanna puluwanda ban?
Philips,Panasonic ඒවා හොදයි .ලොකු ගානක් වෙන් නැ
https://www.wow.lk/mall/buyonline/trimmers-clippers/
trimmer ekak ganin man gattha Philips BT1000 rs.3000k una with 2 yr agent warranty
trimmer ekak ganin man gattha Philips BT1000 rs.3000k una with 2 yr agent warranty

abans?


trimmer එකෙන් සම්පුර්නයෙන්ම shave කරන්න බෑ නේද ?
මගෙත් මේ වගේම තමයි... රැවුල කපන තැන් කලුයි... Shaving Machine එකෙන් Razer එකෙන් කපනව වගේම හොදට රැවුල කොට වෙන්නම කැපෙනවද...? මගෙත් ජොබ් එකේ හැටියට රැවුල Full Shave කරන්න ඕනි...