14.5%![]()
pissuda bun lankawa gana oya wage boru dewal tiyena post share karnne
eke kiyala tiyene udden passe tamat rape seen wenawa kiyala uture
oka ain karapan
ලංකාව අයින් කලා..
14.5%![]()
pissuda bun lankawa gana oya wage boru dewal tiyena post share karnne
eke kiyala tiyene udden passe tamat rape seen wenawa kiyala uture
oka ain karapan
Ay ban rape scenes wenne ochchara?![]()
බොරු දාන්නත් බැහැ නේද බං.. මේක ෆේමස් සයිට් එකක් නේහ්.. උන්ට විරුද්දව ඇක්ෂන් ගන්න පුළුවුන් නේහ් එහෙම උනොත්..

what the actual fuck ???this is impossible ban
ඔව් මචං මේක ඇත්ත වෙන්න පුළුවන්, මොකද බටහිර රටවල් වල rape සීන් උනාම උන් අනිවා complain කරනවනෙ. එතකොට සංකයාත්මකව උන්ගේ rape කෙස් වැඩි ඇති. ලංකාව වගෙ රටවල් වල ඔහොම් සින් එකෙක උනාම ගොඩක් වෙලාවට complain කරන්නේ නෑනේ සමාජීය ප්රශ්න නිසා.
එත් ලංකාව ලිස්ට් එකේ ඉන්නවා නෙහ්...![]()

http://www.wonderslist.com/10-countries-highest-rape-crime/
මේකෙ තිබ්බෙ එහෙමයි.. කලින් අවුරුද්දෙ එකේ නම් ලංකාව නෑ බං..
ඔව් මං ලංකාව අයින් කලා ත්රේඩ් එකෙන්.. උඹලා කියපු නිසා..



බැලුවා බං අනේ මන්දා.


what the actual fuck ???this is impossible ban
![]()
