ulamange duty eka apita halal haraam torala dena eka machan terunada.?![]()
මාත්තිය නිකන් මාරු වෙන්ඩ එපා මෙව්වා හොද බඩු මාතිය
අනේ ඔයි උත්තර දෙනවකො නිකන් බයිලා ගහන්නේ නැතුව
ulamange duty eka apita halal haraam torala dena eka machan terunada.?![]()
මොකාekek haram anika halal


දැනට අපිට කන්න වෙනවා නමුත් ලංකාවට ඇවිත් හරාම් කන්නේ .. මේක කොහොමද?Qatar wala Haraam ne nE.Meka Kohamada.?
![]()


rate janathawa waradi paraka yanakota eka pennala dena eka thama ape yuthukama. anika umbala waradi pare yanawa witharak neme wena unwath ee paarata adala gannana ne try eka. (ara dawa bawa kiya kiya karanne)![]()
ulamange duty eka apita halal haraam torala dena eka machan terunada.?![]()

Ane ne ane apita owa gaanak wath nene !! mokada issarath ohama kaalayak tibba passe eka ohamama shut una ithin meketah ema tamai.Koenda danne nene oya thel gennannae.?maathhaya
anith eka latest news eka dekke nedda bodu bala sena eke ekkenek athadanugwata aran kiyala aaranchiy oyala balanna.
Owww api balamu.

ලෝකේ දියුණු රටවල් ගොඩක්ම වාගේ ඛණිජ තෙල් වෙනුවට විකල්ප බලශක්ති හොයනවා. එක්කෝ එහෙම සාර්ථක විකල්පයක් නිසා තොපිට කෙල වෙනවා නැත්තං තෙල්ටික ඉවර වෙලා කෙලවිලා යනවා. All Ceylon Jamiyyathul Ulama (ACJU) was established in 1924 as an independent, non-political, non-governmental national religious institution in Sri Lanka and acts as the accepted authority concerning religious affairs of the community. Consisting Muslim Theologians in Sri Lanka the ACJU was incorporated by an Act of Parliament No. 51 of 2000, with a membership of over 3,000 Ulama.එක උබලගෙ ආගමේ සීන් එකක්ද එහෙම දෙයක් උබලගේ ආගමේ තියනවනම් එකට මොකද උලමො ඇයි උබලට ස්වාදීනව තීරණ ගන්න බැරි උලමො මොකද මේකට සල්ලි ගන්නෙ
nop uba weraddiy eyala eka witarak nemei karanne mona hari parasanayak aawoth eka wisadanwa ,aadara,e wagema education ema ekak wagema karanawa machan
menna balaganna
http://www.halaal.acju.net/
http://acju.lk/
All Ceylon Jamiyyathul Ulama (ACJU) was established in 1924 as an independent, non-political, non-governmental national religious institution in Sri Lanka and acts as the accepted authority concerning religious affairs of the community. Consisting Muslim Theologians in Sri Lanka the ACJU was incorporated by an Act of Parliament No. 51 of 2000, with a membership of over 3,000 Ulama.
The ACJU serves the community through 10 sub-committees that look into Shari’ah rulings (Fatwa), announcement of festivals and determination of the lunar months (Hilal), Education, Information, Publications, Propaganda, Islamic Banking, Social Services, Council for Cordination & Cooperation and most importantly Division for Halaal Certification which advises on one of the most important day-to-day concerns of practicing Muslims.
Operating through 23 districts and 85 divisional branches island wide, these sub-committees are in continuous dialogue with the Muslim community and establishments both locally and internationally. They continue to render an invaluable service to the community as Sri Lankans.

ඌරා හරාම්.. ඌරා පව් බන්.. සිරජ්ට කියලා සේෆ් එකක් දාගන්න ඕනේපැටියා;13988725 said:හරාම් කියන්නෙ කන්න නුසුදුසු දේවල්ද? ඌරු මස් වගේ?![]()

මොකා
දැනට අපිට කන්න වෙනවා නමුත් ලංකාවට ඇවිත් හරාම් කන්නේ .. මේක කොහොමද?![]()
.ඒක ඔයාගේ බොඩියට හොදා.. නැත්තම් හලාල් කවනවා මේක කොහොමද >?
පැටියා;13988725 said:හරාම් කියන්නෙ කන්න නුසුදුසු දේවල්ද? ඌරු මස් වගේ?![]()


මාතියා බොර තෙල් ක්ෂය වෙන සම්පතක්. ඒක බලශක්තියට දීර්ගකාලීන විසඳුමක් නෙවෙයි. අරාබි තම්බින්ට තෙල් ටික නැත්තං කාන්තාරේ වැලි තමයි කන්න වෙන්නේ.ලෝකේ දියුණු රටවල් ගොඩක්ම වාගේ ඛණිජ තෙල් වෙනුවට විකල්ප බලශක්ති හොයනවා. එක්කෝ එහෙම සාර්ථක විකල්පයක් නිසා තොපිට කෙල වෙනවා නැත්තං තෙල්ටික ඉවර වෙලා කෙලවිලා යනවා.



මම වෙජ් සිරාජ්.. වෙජ් හාරම්ද?හරාම් පස්සේම යන්නේ නැතුව හලාල් කන්ට අයියේ ....ඒක ඔයාගේ බොඩියට හොදා.. නැත්තම් හලාල් කවනවා මේක කොහොමද >?
![]()

ප්රශ්නේ තියෙන්නේ උඹල කන බොන දෙනෙමේ. උඹලගේ ආගමෙන් පිට එකෙක්ගේ දෙයක් හලාල් කරන්න තියෙන ක්රම වෙදෙයෙය්. ඒ නිසා තමා හලාල් වර්ජනය කරන්න කියන්නේ. හලාල් අරගෙන උඹලගේ උලම ව පෝසත් කරන්න දෙන්නේ මොකටද? අනික උඹල පිට ආගම වල උන්ටත් හරියට සලකනවනේ.![]()
ඌරා හරාම්.. ඌරා පව් බන්.. සිරජ්ට කියලා සේෆ් එකක් දාගන්න ඕනේ![]()

මම වෙජ් සිරාජ්.. වෙජ් හාරම්ද?![]()
වෙජි වලටත් පණ තියෙනවලු ..
මං කිව්වේ නෑ සයන්ස් එකේ කියන්නේ ....පොඩ්ඩක් හොයලා බලන්ට ..