halal epa kiyana gamanma api apitama kiyala grading system 1kak hadaganna ona ,ada wenakam jathiyak widiyata api passata giyanam ehama wenna hethu thamai wachanawalin witharak ragala ae wachana walin ragapu dewal yatharthayak karaganna unanduwak nothibima
yes machan ubata therenawa
eth arakku,Jara uru mas wage dewalwalata kohomada machan grading denne???








