‘හලාල්’ වර්ජනය කරන්න – බොදු බල සේනාව!

JAMJOOM

Well-known member
  • Apr 12, 2012
    3,092
    259
    83
    halal epa kiyana gamanma api apitama kiyala grading system 1kak hadaganna ona ,ada wenakam jathiyak widiyata api passata giyanam ehama wenna hethu thamai wachanawalin witharak ragala ae wachana walin ragapu dewal yatharthayak karaganna unanduwak nothibima

    yes machan ubata therenawa

    eth arakku,Jara uru mas wage dewalwalata kohomada machan grading denne???
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    මේකෙ ඉතුරු ටික දාන තරම් කොන්දක් තොපෙ හම්බ ජාතියටම නැතිබව මම දන්නවා බං!

    mun suddat ekkama gahala pannala damma nam
    iwaray e kalame arabiyata
    watura natuwa hamate maranna
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    hadanna puluwan uparima lamai gana haduwanam iwaray ban
    etakota hambayanta padipela waga haduwata wadak na

    ඕකට වග කියන්න ඕනෙ මේ රට ආණ්ඩු කරන හා ආණ්ඩු කරපු එවුන්.
    උඹටත් තේරෙනවනෙ මචං අපේ පවුල්වල ආදායම් තත්වය අනුව යන්න පුලුවන් උපරිමය තමා 2.
    එහෙම නොකලොත් ඒ හදන ළමයිනුත් අනාථයිනෙ.

    කෑමට බීමට කෙසේ වෙතත් එක ළමයෙක්ගෙ අධ්‍යාපනයට අඩුම තරමෙ රු 10000ක් වත් මාසෙට වැය කරන්න වෙනවානේ මේ අධ්‍යාපන ක්‍රමය අනුව. ඉතිං කොහොමද සාමාන්‍ය පවුලක් 2න් එහාට යන්නෙ.

    :no::(
     
    Last edited:

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    දැන් තම්බි හිතාගෙන ඉන්නේ රට යන ගෑනු ඔක්කොම සිංහල කියාල. තම්බි ගෑනු යන්නෙම නෑ :P :P :P

    මචං ඔතන ප්‍රශ්නෙ මේකයි අපේ සිංහල ගෑනු යන්නේ ගෘහ සේවිකාවො හැටියට...........!
    ඒත් උන්ගේ ගෑනු රට යන්නේ.......!
    වේසියෝ විදිහට!!!!!!!!!
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    headscarf_web.jpg
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    පැටියා;13986513 said:
    ඕකට වග කියන්න ඕනෙ මේ රට ආණ්ඩු කරන හා ආණ්ඩු කරපු එවුන්.
    උඹටත් තේරෙනවනෙ මචං අපේ පවුල්වල ආදායම් තත්වය අනුව යන්න පුලුවන් උපරිමය තමා 2.
    එහෙම නොකලොත් ඒ හදන ළමයිනුත් අනාථයිනෙ.

    කෑමට බීමට කෙසේ වෙතත් එක ළමයෙක්ගෙ අධ්‍යාපනයට අඩුම තරමෙ රු 10000ක් වත් මාසෙට වැය කරන්න වෙනවානේ මේ අධ්‍යාපන ක්‍රමය අනුව. ඉතිං කොහොමද සාමාන්‍ය පවුලක් 2න් එහාට යන්නෙ.

    :no::(

    ow atta puluwan aya uparimayanma haduwa nam hary
    etakota poddak hary maka ගොඩ දාගන්න පුළුවන්
    හම්බයෝ නැත්නම් කවදහර් ලංකාවේ janagahanayen 60% වෙන්න පුළුවන්
    එදාට උන් මක තවත් අරබියක් කරවී අනිත් රටවල කරා වගේ
    මවින් සිල්වාට විතරයි ඕක තේරිලා තියෙන්නෙ u kyanawa sinhala genuayata wedipurat lamay hadanna kyala
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    පැටියා;13986485 said:
    ඒක නම් අවුලක් නෑ මොකද ලංකාවෙ ගෑනු නැත්තං අරාබි කාරයො කුණු වෙලා මැරෙන්නෙ :rofl:
    මම නම් මේකටත් කැමති නැහැ මොකද ගෑනු රට යෑමෙන් ඒගොල්ලන්ගේ පවුල් ජීවිතය කඩාකප්පල් වෙනවා අනික අරබියෝ කියලා හැම එකාම හොදයි කියන්නත් බැහැ..:yes:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    මම නම් මේකටත් කැමති නැහැ මොකද ගෑනු රට යෑමෙන් ඒගොල්ලන්ගේ පවුල් ජීවිතය කඩාකප්පල් වෙනවා අනික අරබියෝ කියලා හැම එකාම හොදයි කියන්නත් බැහැ..:yes:

    :D:yes: ඒත් ඔය හැම දේකටම වඩා ගෘහසේවිකාවන් විදියට යන අයට ඒ ලැබෙන ලැබෙන පඩිය ලොකුයිනෙ.
    ලංකාවෙ ඔහොම ආදායම් ලබන්න පුලුවන් නම් ගෑනු අය ගෘහසේවිකාවන් විදියට රට යයිද?

    අනික ලංකාව මෙහෙම වත් අල්ලං ඉන්නෙ විදේශ සේවයේ නියුතු අයගෙන් ගලාගෙන එන විදේශ විණිමය නිසා.

    ඕවා නවත්තන්න කලිං කරන්න තව වැඩ ගොඩක් තියනවා මචං :D

    අන්තිමට මේ දේවල් වලට වග කිව යුත්තෝ දූෂිත දේශපාලුවන් මය :sorry:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ow atta puluwan aya uparimayanma haduwa nam hary
    etakota poddak hary maka ගොඩ දාගන්න පුළුවන්
    හම්බයෝ නැත්නම් කවදහර් ලංකාවේ janagahanayen 60% වෙන්න පුළුවන්
    එදාට උන් මක තවත් අරබියක් කරවී අනිත් රටවල කරා වගේ
    මවින් සිල්වාට විතරයි ඕක තේරිලා තියෙන්නෙ u kyanawa sinhala genuayata wedipurat lamay hadanna kyala

    :D ඒත් උඹ හිතනවද ආණුඩුව ඔහොම නීතියක් ගේයි කියලා?
    ළමයි වැඩියෙන් හදන එක නුවනට හුරු නෑ මචං මොකද ඕවගෙ දීරඝකාලීන ප්‍රතිළුල භයානකයි :yes:
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    මුගෙන් ඇහුවට මූ දන්නේ නෑ බන්.. මුගේ ඉන්න ටොමියගෙන් අහපන්. (මුගෙ පියා):lol::lol::lol:

    ගෙට එහාපැත්තෙ coolspot;););) එකෙදි තමයි මට උඹෙ අම්මව මුලින්ම හම්බ උනේ. :yes::yes::yes::yes::yes:
    headscarf_web.jpg

    ethakotath eyage kaamaraya;) ooru gandai...........!:frown::frown::frown::frown:

    mama ahuwa "ayi aunty meka poke ganda?'' kiyalaa!
    ethakota eya kiyanawa.........!:D:D:D
    "mage miniha me danui pray krarala giye";););););) kiyalaa ;kiwwa!:shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
    islamic_pig.jpg

    (උඹෙ තාත්තා)
    ;)
     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ගෙට එහාපැත්තෙ badu pot එකෙදි තමයි මට උඹෙ අම්මව මුලින්ම හම්බ උනේ. :yes::yes::yes::yes::yes:
    ethakotath ekige huththa ooru gandai...........!:frown::frown::frown::frown:
    mama ahuwa "ayi aunty meka poke ganda?'' kiyalaa!
    ethakota eya kiyanawa.........!:D:D:D
    "mage miniha me danuui gahala giye" kiyalaa kiwwa!:shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

    (උඹෙ තාත්තා)

    උඹ හොඳ ත්‍රෙඩ් එකක් දාලා තියෙන්නෙ.
    කුණුහරප කියලා ඒක ඩිලීට් කරගන්න එපා :no:
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    පැටියා;13986513 said:
    ඕකට වග කියන්න ඕනෙ මේ රට ආණ්ඩු කරන හා ආණ්ඩු කරපු එවුන්.
    උඹටත් තේරෙනවනෙ මචං අපේ පවුල්වල ආදායම් තත්වය අනුව යන්න පුලුවන් උපරිමය තමා 2.
    එහෙම නොකලොත් ඒ හදන ළමයිනුත් අනාථයිනෙ.

    කෑමට බීමට කෙසේ වෙතත් එක ළමයෙක්ගෙ අධ්‍යාපනයට අඩුම තරමෙ රු 10000ක් වත් මාසෙට වැය කරන්න වෙනවානේ මේ අධ්‍යාපන ක්‍රමය අනුව. ඉතිං කොහොමද සාමාන්‍ය පවුලක් 2න් එහාට යන්නෙ.:no::(

    ආණ්ඩුව මොන පුකටද බන් ඕකට වග කියන්නේ මොකද මුස්ලිම් පවුල්වලට කාගෙන් සල්ලිද? උන් කියලා කන්නේ බොන්නේ නැද්ද? උන්ගේ ළමයි ඉගෙන ගන්නේ නැද්ද? රට යන්නේ නැද්ද ? ඉඩම් ගන්නේ නැද්ද? ඔය හැම දෙයක්ම කරගෙන ඔය හොදට ඉන්නේ...
    මචන් මෙතන තියන ප්‍රධාන දේ තමයි ආත්ම ශක්තිය/ආත්ම විස්වාසය..
    අපිට කරන්න පුළුවං කියලා හිතනවානම් එච්චරයි... අපිටත් කොන්දේ පන තියනවා කියලා පෙන්නන්න ඕනේ
    මෙතන බොරුවට කෑ ගහල වැඩක් ඇක්ෂන් ඕනේ ප්‍රොඩක්ෂන් ඕනේ...
     

    Similar threads