‘හලාල්’ වර්ජනය කරන්න – බොදු බල සේනාව!

Fire Five

Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    me lagadi rewula diga hamba cap eka dapu dial ekakata pare set ekak nelanawa dekka :lol: uba ahuwunath ochcharai ban wenne, ubala, gazali la itin hangila ne inne :( yuddeta giya bahutharayak sinhala baudda aya, ubala yudde kale monawada kale ? puka pole gahagena sikurada allahta wanda ekane ban ubala kale :(

    hambayo hambayona ban
     
    • Like
    Reactions: been10

    GihanFX

    Member
    Jan 4, 2008
    13,062
    483
    0
    LK/DC
    kiyala denna berida :(

    be

    29591_301114650007887_331260745_n.png


    :lol:
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    ema ekama ehama ne machan:yes:

    :yes::yes: Yah I respect True Buddhist ,Even I have many many friends who can call Respectable Buddhist who follow the religion as per the Gautham Budhdha tought.,And I wont Judge Them Bcz of some maniac Mind deceased Buddhists. :) although I respect All Religions and do not Accept Anti Religion Sick People.
     
    Last edited:

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco

    hambayo wada karanna unga wasiyata
    un kawadawat wana agam walata garu karanna na
    un kawadawat tuwakku aragena yudda kala na
    un kala alla alla kya kya idala hitapu aka wytaray
    idala hitala hoda hambayak dannak yudda hitiya
    meruna mutalif wage aya
    anit un sarama geri mas kaka hitya
     

    GihanFX

    Member
    Jan 4, 2008
    13,062
    483
    0
    LK/DC
    hambayo wada karanna unga wasiyata
    un kawadawat wana agam walata garu karanna na
    un kawadawat tuwakku aragena yudda kala na
    un kala alla alla kya kya idala hitapu aka wytaray
    idala hitala hoda hambayak dannak yudda hitiya
    meruna mutalif wage aya
    anit un sarama geri mas kaka hitya

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    :yes::yes: Yah I respect True Buddhist ,Even I have many many friends who can call Respectable Buddhist who follow the religion as per the Gautham Budhdha tought.,And I wont Judge Them Bcz of some maniac Mind deceased Buddhists. :) although I respect All Religions and do not Accept Anti Religion Sick People.

    metana daana comments walin ithin terum ganna puluwan:D
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    matata kiwwe ;);)moko wenas une eka paarata :lol::lol:

    yes machan! උඹ මගේ දෑස් පෑදුවා, මුස්ලිම්වරු කියන්නෙත් අපි වගේම රතු ලේ තියෙන මිනිස්සු නෙ බං! උන්ටත් අපිට වගේම හැඟීම් දැනීම් තියෙනවා.....! උන්ටත් මේපොලොවේ පය ගහලා ජීවත් වෙන්න අයිතිය තියෙනවා.....! මට සමාවෙයන්! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    බොල හුත්තිගේ පුතෝ! තෝ හිතුවද මම එහෙම කියයි කියලා? :growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl:
    තෝත් ඌරා තොගේ අප්පත් ඌරා තොපෙ නබි පොන්නයා වල්ම වල් ඌරා
    තොපෙ ජාතිය අපිට විත්‍රක් නෙමෙයි යකෝ මුලු ලෝකෙටම පිලිලයක්!

    Pigs-4-islam.jpg

    කොන නැති පොන්න හම්බයෝ!!!!!!!!!!!!
     
    • Like
    Reactions: GihanFX

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    yes machan! උඹ මගේ දෑස් පෑදුවා, මුස්ලිම්වරු කියන්නෙත් අපි වගේම රතු ලේ තියෙන මිනිස්සු නෙ බං! උන්ටත් අපිට වගේම හැඟීම් දැනීම් තියෙනවා.....! උන්ටත් මේපොලොවේ පය ගහලා ජීවත් වෙන්න අයිතිය තියෙනවා.....! මට සමාවෙයන්! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    \
    \


    ANNA HARI MACHAN :D:D
     
    Last edited:

    Similar threads