‘හලාල්’ වර්ජනය කරන්න – බොදු බල සේනාව!

sirajstc

Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    හලාල් වර්ජනය කරන්න කිව්ව ගමන් හම්බයෝ ටික ඇවිස්සිලා යන්නෙ මොකද බං?

    උන්ට හලාල් කන්න වගේම අපිට හලාල් කියල අපවිත්‍ර කරපු දෙවල් නොකන්නත් අයිතියක් තියෙනව.

    කොල්ලනේ උඹලගේ නෑදෑ, යාළුමිත්‍රයන් දැනුවත් කරපල්ලා හලාල වර්ජනය කරපල්ලා

    Petrol Ehemath halal kiyanne..:lol::lol:
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    ලංකාවෙ මිනිස්සු( සිංහල දෙමල මුස්ලිම් )කන බොන සල්ලි වලට පික්පොකට් ගහන උලමොන්ට සල්ලි යන්නෙ නැහැනෙ
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    මටනම් ඔය හලාල් ඔනී නැහැ මම කන්නම් හරාම් ඒවා... මේක කොහොමද ?:lol::shocked:
     

    ColdBreath

    Member
    Jul 7, 2010
    1,469
    191
    0
    Petrol Ehemath halal kiyanne..:lol::lol:

    ඇත්තට? එතකොට හලාල් තෙල් ලංකාවෙදිද ලේබල් ගහන්නෙ?

    උඹට රිදිල තියෙන්නෙ උඹලට කෙලවෙන බව දැනෙන නිසානෙ. මතක තියාගනින්. පටන් ගත්තා විතරයි. ඔහොම යනකොට උඹලට තව දැනෙයි. තව හලාල් කරකර හිටපල්ලා.
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1514023&page=19

    හම්බයෝ මේවත් බලල දීපන් උත්තර
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    ඇත්තට? එතකොට හලාල් තෙල් ලංකාවෙදිද ලේබල් ගහන්නෙ?

    උඹට රිදිල තියෙන්නෙ උඹලට කෙලවෙන බව දැනෙන නිසානෙ. මතක තියාගනින්. පටන් ගත්තා විතරයි. ඔහොම යනකොට උඹලට තව දැනෙයි. තව හලාල් කරකර හිටපල්ලා.


    Ane ne ane apita owa gaanak wath nene !! mokada issarath ohama kaalayak tibba passe eka ohamama shut una ithin meketah ema tamai.:D:DKoenda danne nene oya thel gennannae.?maathhaya :confused::confused:anith eka latest news eka dekke nedda bodu bala sena eke ekkenek athadanugwata aran kiyala aaranchiy oyala balanna.;)
    Owww api balamu.;););)
     
    Last edited:

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    ඇයි බන් උබල හලාල් කාල කොහෙවත් ඉන්න උලමොන්ගේ සාක්කු පුරවන්නෙ
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    ulamange duty eka apita halal haraam torala dena eka machan terunada.?:)

    rate janathawa waradi paraka yanakota eka pennala dena eka thama ape yuthukama. anika umbala waradi pare yanawa witharak neme wena unwath ee paarata adala gannana ne try eka. (ara dawa bawa kiya kiya karanne) :)
     

    Similar threads