තොපෙ හම්බයොන්ට ඕක පත්තරේ දාන්න එක්ලක්ෂ අසූදාහක් (180,000) වියදම් වුනා ලු නේ?
![]()
![]()
![]()

ko kavda kiwwe pennanahan balannaබලපිය!!!!!!!!!!1ko kavda kiwwe pennanahan balanna


ඔව් බං! මට හවස් වෙද්දි හලාල් එන්ජිමකට යතුර දාන්න බැරි උනොත් රෑට නින්ද යන්නෙත් නෑ..........!!!!!!!!!!!!salli giyath kamak ne halal haraam gena mulu lokayama den dani
We Need Halal
You too!!!
![]()
OW halal petrol netuwa umbe pudgalika waahana pawa start karanna be ne
umba koenda aawe sudu enam
![]()
ahasin paath unada.?![]()






ඊයෙ රෑ මම Drive කරපු speed එකට
හිතුවා උඹට උන්හිටි තැනුත් අමතක වෙයි කියලා! 





Ko pennapan proof![]()
me rata hemotama eitiy eka mataka tiya ganin hode
ehenan bola makkamath ape...! tho ekath dana ganin..!

itakota thamai ubata eka ithi wenne terunay.?
yes machan! උඹ මගේ දෑස් පෑදුවා, මුස්ලිම්වරු කියන්නෙත් අපි වගේම රතු ලේ තියෙන මිනිස්සු නෙ බං! උන්ටත් අපිට වගේම හැඟීම් දැනීම් තියෙනවා.....! උන්ටත් මේපොලොවේ පය ගහලා ජීවත් වෙන්න අයිතිය තියෙනවා.....! මට සමාවෙයන්!![]()
බොල හුත්තිගේ පුතෝ! තෝ හිතුවද මම එහෙම කියයි කියලා?
තෝත් ඌරා තොගේ අප්පත් ඌරා තොපෙ නබි පොන්නයා වල්ම වල් ඌරා
තොපෙ ජාතිය අපිට විත්රක් නෙමෙයි යකෝ මුලු ලෝකෙටම පිලිලයක්!
![]()
කොන නැති පොන්න හම්බයෝ!!!!!!!!!!!!
