lankawe ponna nayakayo okkotama wali dala arinna one. thambinta gu baya kari sinhaluall are muslim countries, where is Israel? lankave israel embessy ekak na, nanala tharavei kiyala, world eke me vage bayagulu ratak thawa thiyanavanam mention karapan denaganna
karima mola karayo inne unge. mama kalin idapu eketh mother company eke founder pure israeli . eke inna 99% un israeli un witharai. anik suluthare american unIT companies wala R&D Israel wala tiyenawa.
IT Hub Dubai ,LOL UAE/Dubai Even Saudi is trying to come out of the traditional Oil rich country persona and brand them IT + other business hubs. So Israel wage ekak ban karanna ona kamakne unta. Mokada godak IT companies wala R&D Israel wala tiyenawa.
for Scammers.IT Hub Dubai ,for Scammers.
Dubai vala shady Crypto Companies tikak nam thiyanava.
Asia vala Tech Hub gaththoth
Tel Aviv, Bangalore, Singapore oya 3 thamai.
lankawe ponna nayakayo okkotama wali dala arinna one. thambinta gu baya kari sinhalu
karima mola karayo inne unge. mama kalin idapu eketh mother company eke founder pure israeli . eke inna 99% un israeli un witharai. anik suluthare american un
------ Post added on Mar 4, 2024 at 1:49 PM
unta godak issra idanma visa denne nea work apu ewnta change wennath beaඅඩෝ බන්ගලි
ලංකාව තහනම් කරන එකක් නැහැ
උන් මෙහෙ පාතාලේ රන් කලාට UAE වලට අවුලක් නැහැනේ
එහෙම බැලුවොත් ගොඩක් රටවල් තහනම් කරන්න වෙනවා
ඔය තහනම් කරපු රටවල උන්ගෙන් UAE සිටිසන්ස් ලට තර්ජනයක් වෙන්න පුළුවන් ඇති
මුස්ලිම් රටවල්ම මෙහෙම ඇක්සන්ස් ගන්න එක හොදයි
------ Post added on Mar 4, 2024 at 12:22 PM
arungeth HQ eka SG thiyenne . hoyala balapn Trax retail kiyala ekak . nugegoda GSS eke ponnayo back office dagena karanne munge prjectsHAHA umbalata podi rahasak kiyannam? Godak foundersla nathan pioneersla Jewsla. Eth oya company walata Israel connection nisa thambi badu ganne ne. E nisa godak welawata boruwata US HQ ekak gahala tama un frontend karanne. Apey ekath ehemai
Eg: Lankawe Amana bank eka refuse kaala Checkpoint firewall ganna mokada HQ IL. e wage tama maldives walth mul kaaley amarui karanna. Eth un gonnu wage PaloAlto gaththa. un danne ne founder (Nir Zuk) original checkpoint founder knk kiyala. PA un unge HQ kiyala US danne.
Offices thibbata R&D na ban ovayae, ova nikan region ekata thiyenna ona hinda thiyan innava, Microsoft Sri Lanka vage thamaiThere are lot of reputed company offices in Dubai/UAE. poddak move wena networks wenas karapan etakota owa visible wei![]()
.IT Hub Dubai ,for Scammers.
Dubai vala shady Crypto Companies tikak nam thiyanava.
Asia vala Tech Hub gaththoth
Tel Aviv, Bangalore, Singapore oya 3 thamai.